Der findes også variationen, at man placerer brikker indtil brættet er fyldt. På den måde kan spillet hurtigt afgøres (evt. i uafgjort). Men det er jo sådan set bare en ekstra game-mode der evt. kan kodes ind bagefter.
Jeg kan godt prøve at lave noget placeholder 3D til spillet i .x format. Håber bare at det kan importere i XNA, da jeg har haft lidt bøvl med at få det format ind andre steder. Men jeg vender tilbage hurtigst muligt!
Deldy: Jeg fik det endelig til at virke i .x format. Jeg kan i hvert fald loade dem med DirectX Viewer toolet nu. Har lavet et simpelt X, O og bræt til spillet, så vi har noget at starte med. Har holdt teksturene til jpg og 256 pixels.
Deldy: beklager at jeg forsvandt fra vores messenger-chat. Det crashede da jeg prøvede at hente billedet og jeg har ikke kunne starte Messenger siden, men fortsæt med det grafik du synes passer bedst.
Da ham den anden ikke har givet mig .X filer endnu. Så bliver det dine filer vi starter med først. Derfor bliver det også dine brikker, der bliver master brikker, og de kommer til at deffinere størrelsen på dem, samt størrelsen på spille pladen.
Har du testet at brikkerne nu ikke er for små eller for store til spille pladen?