Xboxlife forum

Spiludviklings Workshop Lørdag 27. okt i Aalborg

Snak om udvikling, metoder, tips & tricks vedrørende XNA.

Redaktør: XNA Crew

Spiludviklings Workshop Lørdag 27. okt i Aalborg

Indlægaf felizk » 25. okt 2007 13:49

Hej

Nu sidder jeg og stener på det her forum engang imellem fordi jeg har anskaffet mig en af de der xbox360'ere der ;)

Så tænkte jeg lige jeg ville misbruge forummet til at invitere jer alle til at komme til en spiludviklings workshop i Aalborg.

Der er en del af os der koder i XNA og vi har da også en lille smule at sige om det i løbet af dagen.

En fin plakat er her: http://felizk.dk/r/plakat.pdf

Samme beskrivelse følger:

FILOFIL INVITERER TIL SPILUDVIKLINGS WORKSHOP
------------------------------------------------------------------

På lørdag d. 27. oktober fra kl. 10.00 - 19.00 afholder Filofil vores første officielle spiludviklings workshop. Det foregår i Computer Science bygningen Cassiopeia på Selma Lagerlöfs Vej 300.

Til arrangementet inviterer vi alle jer med interesse i spiludvikling og dets discipliner til at være med til at lave computerspil. Formålet med arrangementet er at skabe kontakt på tværs af disciplinerne indenfor spiludvikling her i Aalborg, og derved kickstarte miljøet.

Til workshoppen har vi inviteret Henrik Weide fra Progressive Media til at komme og holde et foredrag om spil motorer (Engines). Henrik har tidligere arbejdet på teknologien bag spillet Total Overdose.
Efter foredraget vil det være mulighed for at I kan fremlægge spil ideer og projekter, som I ønsker at hverve hjælp til. På den måde ønsker vi, i ægte AAU ånd, at projektgrupper med tværfaglig kompetence dannes.

Resten af dagen er I velkomne til at blive og arbejde på jeres spilprojekter, samt søge hjælp fra og snakke med hinanden og os. Så husk computere, hvis I har noget I gerne vil vise frem og arbejde på sammen med os andre.

Arrangementet er åbent for alle! Kan du kode, lave lydeffekter, musik, grafik eller har interesse i at designe eller bare at lave computerspil, så er du inviteret! Filofil består hovedsageligt af studerende fra Computer Science bygningen, såsom dataloger, softwareingeniører og informatikere.

Har I nogle spørgsmål så kan vi kontaktes på: jacobx@cs.aau.dk

Med venlig hilsen
Filofil ved Aalborg Universitet

PS: Kort over AAU og Cassiopeia bygningen: http://kort.aau.dk/aalborg/2343699
felizk
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf WraithDK » 25. okt 2007 14:36

Er der nogen af jer der tager xbox'er med og kører sager der på?
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf felizk » 25. okt 2007 15:17

Ye, jeg slæber min elite med, og håber at firewallen vil lade mig køre xna på den herude fra.

Men det skulle kunne lade sig gøre :)

Vi har også et par projekter der kan køre på det.
felizk
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Scurvy Lobster » 26. okt 2007 10:32

Jeg kommer også! :)
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056



Tilbage til XNA: Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster