Xboxlife forum

Skyrim Special Edition

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Skyrim Special Edition

Indlægaf spif2001 » 13. jun 2016 06:54

https://bethesda.net/#en/events/game/sk ... /06/12/145



YES!

Skyrim remastered og med mod support til X1, PS4 og PC d. 28. oktober.

Har du allerede Skyrim til PC og alle DLC dertil, vil Special Edition være gratis på PC.

SHUT UP AND TAKE MY MONEY!
Senest rettet af spif2001 13. jun 2016 15:21, rettet i alt 2 gange.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+2

Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf UnrealPirate » 13. jun 2016 07:44

Det skal SÅ meget ejes til Xbox One! Kan slet ikke vente :-)

Det oprindelige Skyrim fik jeg desværre aldrig gennemført, selvom at jeg var kæmpe fan af Oblivion og fik gennemført alt i det. Havde håbet på dette (dog også en remaster af Oblivion), så det skal pre-orders når det kan! :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf ALIE » 13. jun 2016 10:41

Menings løst for mig der har det på pc. Et par Mods og man har noget langt bedre, tænker bare det vil være et flottere start punkt for modding når jeg for upgraderet min pc.

Hvis de nu ordnede kamp systemet så der var bedre impact når man ramte fjender og deres reaktioner. Så ville det være noget :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf WEZL_DK » 13. jun 2016 10:58

ALIE skrev:Menings løst for mig der har det på pc. Et par Mods og man har noget langt bedre, tænker bare det vil være et flottere start punkt for modding når jeg for upgraderet min pc.

Hvis de nu ordnede kamp systemet så der var bedre impact når man ramte fjender og deres reaktioner. Så ville det være noget :D


Jeg har læst et par tråde med PC kyndige moddere, som siger, at fordi den nye version understøtter DX11, vil det give moddere flere muligheder, end der er i DX9 versionen.

Men er helt sikker en version der først og fremmest er lavet til konsol spillerene. Glæder mig så meget til at hoppe ind i denne verden igen, især efter hvor fordummet RPG elementet er i Fallout 4. Mangler stadigvæk at spille Dragonborn og har også kun spillet Dawnguard igennem på den ene måde.

Endvidere er det også dejligt med mods. De har med Fallout vist hvor nemt og brugervenlig det er at få mods til en konsol. Det får forhåbentlig flere udviklere til at indtænke det ind i deres spil.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf CaptainKicker » 13. jun 2016 11:09

Køber det til Xbox One, fordi det er et mesterværk af et spil. Sjovt, at gå efter alle 1500G igen, selvom jeg allerede spiller det igen på PC med et ton af mods. Fed nyhed!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf Rechain » 13. jun 2016 13:45

Har spillet det på konsol, men med en ny PC indenbords så overvejer jeg det til PC denne gang. Er det NU jeg skal købe det på steam til 275kr (med DLC)? Får jeg så Remastered Special Edition herefter eller hvordan? :D

Nevermind, jeg tjekkede lige linket til IGN :lol:

"Skyrim Special Edition will be available free of charge to PC players who already own Skyrim and the complete Dawnguard, Hearthfire, and Dragonborn DLC expansions on Steam. It is also free to players who own the Legendary Edition in Steam."


/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf ALIE » 13. jun 2016 14:29

WEZL_DK skrev:
ALIE skrev:Menings løst for mig der har det på pc. Et par Mods og man har noget langt bedre, tænker bare det vil være et flottere start punkt for modding når jeg for upgraderet min pc.

Hvis de nu ordnede kamp systemet så der var bedre impact når man ramte fjender og deres reaktioner. Så ville det være noget :D


Jeg har læst et par tråde med PC kyndige moddere, som siger, at fordi den nye version understøtter DX11, vil det give moddere flere muligheder, end der er i DX9 versionen.

Men er helt sikker en version der først og fremmest er lavet til konsol spillerene. Glæder mig så meget til at hoppe ind i denne verden igen, især efter hvor fordummet RPG elementet er i Fallout 4. Mangler stadigvæk at spille Dragonborn og har også kun spillet Dawnguard igennem på den ene måde.

Endvidere er det også dejligt med mods. De har med Fallout vist hvor nemt og brugervenlig det er at få mods til en konsol. Det får forhåbentlig flere udviklere til at indtænke det ind i deres spil.



Ok ja det lyder jo mere interessant. En gratis opdatering til pc er jo ikke dårligt
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf WEZL_DK » 13. jun 2016 14:43

Rechain skrev:Har spillet det på konsol, men med en ny PC indenbords så overvejer jeg det til PC denne gang. Er det NU jeg skal købe det på steam til 275kr (med DLC)? Får jeg så Remastered Special Edition herefter eller hvordan? :D

Nevermind, jeg tjekkede lige linket til IGN :lol:

"Skyrim Special Edition will be available free of charge to PC players who already own Skyrim and the complete Dawnguard, Hearthfire, and Dragonborn DLC expansions on Steam. It is also free to players who own the Legendary Edition in Steam."


/Rechain


Hvis du først vil spille det når special versionen kommer, så vent med at købe det. Skyrim er et af de spil der altid er på tilbud til ingen penge, når steam holder udsalg. Tror jeg købte det for 79 kr ved et udsalg for 1 år siden med alt DLC.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf Rechain » 13. jun 2016 14:55

Ja, det ved jeg :) har masser af spil på ønskelisten..afventer gode tilbud før jeg køber visse spil. Har tilføjet Skyrim, så må vi se hvad der sker inden Special Edition release, om de kommer med et super tilbud. Tak for info da :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf spif2001 » 14. okt 2016 17:22

Bethesda har lavet en side hvor man kan se mods til de forskellige enheder.

Her er X1: https://mods.bethesda.net/#en/workshop/ ... =published

Der når nok at komme nogle flere på inden launch - nøj det bliver godt!
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+1

Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf Lord Beef Jerky » 24. okt 2016 06:19

Jeg går ud fra, at mods vil slukke for achievements ligesom med Fallout 4? Satme ærgerligt hvis de gør sådan igen.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf spif2001 » 24. okt 2016 07:31

Jeg har ikke set noget på skrift ( heller ikke ledt efter det ), men et par youtubere har nævnt det - ingen achievements når du kører mods...

Navnene på dine saves får også en [mod] betegnelse foran.

EDIT: Jeg mener det var den her jeg hørte det i ( har ikke lyd på min arbejds PC ;) ) - ellers er det en god video omkring hvordan mods kommer til at fungere i Skyrim:



EDIT 2: Her et en billede taget fra videoen der forklarer mods hurtigt:

Billede
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf A42Merlin » 25. okt 2016 13:52

Jeg har lige set 2 times gameplay fra special edition. Puha det bliver godt at komme ind i Skyrim igen :)

Cam and seb er nu hyggelige at høre på.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf Lord Beef Jerky » 29. okt 2016 08:29

Gik i gang med det i går. Er allerede nu ligeså afhængig som jeg var med 360-versionen. Good to be back =)
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf Blade Dk » 29. okt 2016 15:57

Rigtig dejligt gensyn
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Næste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron