Xboxlife forum

Hurtigste level up metode i Skyrim?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Hurtigste level up metode i Skyrim?

Indlægaf spif2001 » 17. jul 2015 14:24

Hey

Jeg mangler kun en achievement i Skyrim. Kill a Legendary dragon - som først begynder at spawne når man er level 80 eller lignende.

Jeg er pt level 65 og i patch 1.9 er det ikke muligt at benytte den daedra bogs glitch længere.

Så hvordan kommer man så hurtigts op i level?

Lige nu sneak slår jeg på præsterne i High Hrothgar, da de ikke retaliater så længer man ikke bliver lagt mærke til. Det går forholdsvis hurtigt at gå op Sneak på den måde, og når jeg når 100 laver jeg den legendary og starter forfra. Øfferen men jeg har set det jeg skal se i Skyrim, og nu vil jeg bare have den achievement. :)

Nogen der har en bedre metode?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hurtigste level up metode i Skyrim?

Indlægaf A42Merlin » 17. jul 2015 16:15

Jeg har kopieret min guide fra TA.
I found the fastest way to lvl up were:
Find a cave with some Draugr Deathlord (i found some in the Forsaken Cave) and get 2-3 to attack you at once. Just stand in a corner and let them hit you over and over again.
Make sure to wear heavy armor and bring a lot of magica potions because you will use alot for spamming healing spell.
It will skill Heavy armor and restoration pretty fast. Just go legendary on heavy armor when it reaches 100.
Adjust difficulty if you can't heal fast enough.

Its pretty boring but its worth getting this achievement :) Its most likely the last one you need :)

Legendary Dragons are confirmed to start spawning at level 78.
I found my dragon at Lost Tongue Overlook, south-east of Riften
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Hurtigste level up metode i Skyrim?

Indlægaf spif2001 » 18. jul 2015 06:43

Tak for tippet :)

Jeg forsøgte med de udøde, men jeg havde allerede ryddet den dungeon, og spawn var bare en enkelt wight lord. No matter - gik tilbage til at backstab -> heal -> repeat munke i High Hrothgar, og tog en aften med musik i ørerne og knive i Arngeirs ryg :twisted:

Nåede level 77 i går og 78 her til morgen. Fandt en Legendary Dragon med det samme, der hvor du skrev den var, og nu er jeg endelig færdig med den achievement. Det er jo en hel lettelse 8)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hurtigste level up metode i Skyrim?

Indlægaf A42Merlin » 18. jul 2015 07:04

Tillykke med achievementen :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Hurtigste level up metode i Skyrim?

Indlægaf spif2001 » 18. jul 2015 07:17

Takker ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hurtigste level up metode i Skyrim?

Indlægaf A42Merlin » 18. jul 2015 07:20

Jeg startede og med det der backstab. Men jeg syntes det var alt for kedeligt :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Hurtigste level up metode i Skyrim?

Indlægaf Jake242 » 19. jul 2015 06:22

Restoration potions--- nuff said, den hurtigste made at level'e på:-) du kan blive level 100 på 10 timer

Hurtig gennemgang. Lav restoration potions, tag en og lav enchantment gear(fortify alchemy) tag gear på og tag en restoration potion(den er nu stærkere pga enchantment gear) så kan det hele gøres forfra.

Har du lavet et stk enchantment gear der f.eks giver 10.000.000 % stækere... vil du gå fra 15 til 100 i alchemy ved at lave én potion.

Det får dig til at stige 1 til 2 level per gang du laver en potion... ergo PÆNT hurtig level'ing.

Det skal dog siges at det tager lidt tid at få samlet ind til potions og det der skal bruges til at lave enchantment gear.

I starten vil det gå ekstremt langsomt :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron