Xboxlife forum

Dawnguard DLC

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Dawnguard DLC

Indlægaf Kalle » 19. mar 2013 21:12

har lige gennenført main story i Dawnguard og har stadig de 3 Elder Scrolls man skulle bruge. det er fint nok men kan ikke lægge dem i min kiste fordi de er et quest item. er der nogen som ved om jeg stadig skal bruge dem?
de fylder 20 hver og har ikke så meget plads i forvejen :/


kalle (:
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Re: Dawnguard DLC

Indlægaf spif2001 » 19. mar 2013 21:34

Mener ikke quest items fylder noget selvom der står de gør. Hvis du prøver at smide alt hvad du kan i en kiste, tror jeg du ender på 0.

Jeg er ikke sikker, men jeg tror faktisk du kan sælge en af de scrolls til biblotekar-orken i Winterhold.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dawnguard DLC

Indlægaf Kalle » 19. mar 2013 21:37

ham vil jeg da lige prøve. kan se jeg har en to quest med ham lige nu. tak for rådet.
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Re: Dawnguard DLC

Indlægaf austerellis » 3. apr 2013 08:34

Mener jeg afleverede et elder scroll på biblioteket på Mage's College og dermed slap for det... kan det passe?
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Re: Dawnguard DLC

Indlægaf DKsDEVIL » 3. apr 2013 11:16

austerellis skrev:Mener jeg afleverede et elder scroll på biblioteket på Mage's College og dermed slap for det... kan det passe?


det er kun en af dem mener jeg.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Dawnguard DLC

Indlægaf Kalle » 3. apr 2013 13:36

Update: solgte to af mine scrolls. 8000 Septims i det hele. Den sidste (blood hedder den) kan jeg ikke få afskaffet. Solgte dem til Moth Priesten i Dawnguard.
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Re: Dawnguard DLC

Indlægaf Cowrider » 3. apr 2013 22:56

austerellis skrev:Mener jeg afleverede et elder scroll på biblioteket på Mage's College og dermed slap for det... kan det passe?


Jeg har aflevere den ene der, er ikke nået til flere ( hvis der findes flere...)
den købte han for 2000guld
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron