Xboxlife forum

Elder Scrolls Online tråden

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf Hasani94 » 2. aug 2013 22:13

Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf EagleConcept » 3. aug 2013 04:19

Ja det bliver et MUST fra min side af. Nu skal det så også siges, at jeg har spillet WoW og elsker det univers.
Mener det kommer til Xbox One i foråret 2014.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf Shooter DK » 3. aug 2013 09:54

Er jeg den eneste der synes at det så latterligt ud når modstanderne døde? altså de falder om på en helt absurd måde?
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf Annxii » 3. aug 2013 10:06

Ja efter skuffelsen med Everquest Next i går så tror jeg også TESO bliver et sikkert hit hos mig. Og så til xbox one =D>
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf Cowrider » 4. aug 2013 09:03

Hvis det skulle dukke op til X1, så er jeg helt klart frisk på spillet, ellers springer jeg fra.
men ser skam fedt nok ud.
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf spif2001 » 4. aug 2013 09:12

Cowrider skrev:Hvis det skulle dukke op til X1, så er jeg helt klart frisk på spillet, ellers springer jeg fra.
men ser skam fedt nok ud.

Hvis? Det er annonceret til konsoller. Kig nederst på denne side:

http://elderscrollsonline.com/en/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf Cowrider » 4. aug 2013 09:21

spif2001 skrev:
Cowrider skrev:Hvis det skulle dukke op til X1, så er jeg helt klart frisk på spillet, ellers springer jeg fra.
men ser skam fedt nok ud.

Hvis? Det er annonceret til konsoller. Kig nederst på denne side:

http://elderscrollsonline.com/en/


Godt set af mig.. havde lige siddet og kigget.. kunne være jeg skulle tage mig en kop morgenkaffe...
#-o #-o #-o
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf nakka » 4. aug 2013 09:55

Annxii skrev:Ja efter skuffelsen med Everquest Next i går så tror jeg også TESO bliver et sikkert hit hos mig. Og så til xbox one =D>

:shock: skuffelsen?! Det så da ud til at blive noget nær det bedste mmorpg der er lavet!
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf Annxii » 4. aug 2013 17:06

nakka skrev: :shock: skuffelsen?! Det så da ud til at blive noget nær det bedste mmorpg der er lavet!

Jeg synes deres Parkour-movement så vildt malplaceret ud. Destructible environment så klart revolutionerende ud men jeg tror det bliver noget mega rod hvis det er så frit som de påstår. Deres classsystem tiltaler mig heller ikke. De kører det der "du er ikke bundet af noget"-pis. Hader når man kan alt til sidst hvis bare man spiller længe nok. Landmarks virker mest som en fødekæde for content. Det lyder meget fedt men igen ikke noget revolutionerende.

Det er slet ikke fordi jeg synes det virker dårligt. Der er helt sikkert potentiale med f.eks. deres settlements, og de kan stadig nå at vinde meget med en god ingame economy. SOE og jeg har måske bare en meget forskellig opfattelse af hvad sandbox vil sige i et mmorpg. For mig skal der et virtuelt samfund til, ikke bare muligheden for at løbe fjollet rundt og slå huller i jorden. Jeg havde forventet noget mere

jeg er også ret skuffet over at de ikke er længere med spillet efter alle de år. Det så ud som om det har ret langt igen. Og konsol-version kun på "måske" sucks vildt! Det ville ellers være en super exclusive til ps4!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf Elgar » 4. aug 2013 18:49

Synes generelt det ser ud til at være plaget af dårlige animationer. Jeg må siges at være lidt lunken mht. ESO som det ser ud lige nu. Synes dog det ser ud til at have en god atmosfære, og kan godt li' fokus på exploration.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf Annxii » 4. aug 2013 19:04

Elgar skrev:Synes generelt det ser ud til at være plaget af dårlige animationer. Jeg må siges at være lidt lunken mht. ESO som det ser ud lige nu. Synes dog det ser ud til at have en god atmosfære, og kan godt li' fokus på exploration.

Det er nu egentlig heller ikke fordi ESO ser ud til at være revolutionerende, men det ser solid ud, med god crafting og item decays, og så endelig et mmorpg til konsol! Så vil jeg helt klart give dem en stor chance :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf Annxii » 22. aug 2013 06:07

Elder Scrolls Online bliver subscription based

http://www.vg247.com/2013/08/21/the-eld ... criptions/

ohh please let it stay that way!! [-o<
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Elder Srolls Online tråden

Indlægaf spif2001 » 25. aug 2013 09:22

Subscription based og med microtransactions butik:

http://gamebanshee.com/news/112127-the- ... store.html

Subscription kan jeg sagtens leve med (og vil nok også foretrække den løsning), men microtransactions oveni, så man risikerer disse pay-to-win scenarier? Det gider jeg ikke, da jeg ikke vil sætte mine gamer skills op imod richkids' forældres bankkontoer.

EDIT: Rettet første indlæg med videoer og links
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Elder Srolls Online tråden

Indlægaf artemisthemp » 25. aug 2013 17:59

spif2001 skrev:Subscription based og med microtransactions butik:

http://gamebanshee.com/news/112127-the- ... store.html

Subscription kan jeg sagtens leve med (og vil nok også foretrække den løsning), men microtransactions oveni, så man risikerer disse pay-to-win scenarier? Det gider jeg ikke, da jeg ikke vil sætte mine gamer skills op imod richkids' forældres bankkontoer.

EDIT: Rettet første indlæg med videoer og links

Som jeg forstår det vil disse microtransactions kun være name, race og realm change.
Fair nok at, man skal betale for det.
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Elder Srolls Online tråden

Indlægaf Annxii » 25. aug 2013 18:44

artemisthemp skrev:
spif2001 skrev:Subscription based og med microtransactions butik:

http://gamebanshee.com/news/112127-the- ... store.html

Subscription kan jeg sagtens leve med (og vil nok også foretrække den løsning), men microtransactions oveni, så man risikerer disse pay-to-win scenarier? Det gider jeg ikke, da jeg ikke vil sætte mine gamer skills op imod richkids' forældres bankkontoer.

EDIT: Rettet første indlæg med videoer og links

Som jeg forstår det vil disse microtransactions kun være name, race og realm change.
Fair nok at, man skal betale for det.

Ja jeg har også forstået det som ikke-gameplay :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster