Xboxlife forum

Elder Scrolls Online tråden

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: Elder Srolls Online tråden

Indlægaf Blodbad » 22. jan 2015 11:32

spif2001 skrev:9. juni dukker det op til PS4 og X1 - og bliver Free to play - DLC'er koster.

PC udgaven bliver Free to play 17. marts.

http://www.bethblog.com/2015/01/21/eso- ... arch-17th/

Det er nok at strække den lidt at kalde det free-to-play fordi de dropper subscriptions. Man skal stadig købe spillet.

Personligt hader jeg spil der konstant forsøger at få dig til at købe et eller andet som de fleste populære mobilspil efterhånden gør, eller låser afgørende funktionalitet bag en paywall. Det bryder totalt indlevelsen i et spil for mig.

Det er fint at betale ved indgangen, men så gider jeg heller ikke tænke på min pengepung mere.

Ved dog ikke rigtigt om ES:O er min kop te uanset hvad. Knuselsker Elder Scrolls, men MMO'er er ikke rigtigt mig.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Elder Srolls Online tråden

Indlægaf A42Merlin » 22. jan 2015 11:48

Blodbad skrev:
spif2001 skrev:9. juni dukker det op til PS4 og X1 - og bliver Free to play - DLC'er koster.

PC udgaven bliver Free to play 17. marts.

http://www.bethblog.com/2015/01/21/eso- ... arch-17th/

Det er nok at strække den lidt at kalde det free-to-play fordi de dropper subscriptions. Man skal stadig købe spillet.

Personligt hader jeg spil der konstant forsøger at få dig til at købe et eller andet som de fleste populære mobilspil efterhånden gør, eller låser afgørende funktionalitet bag en paywall. Det bryder totalt indlevelsen i et spil for mig.

Det er fint at betale ved indgangen, men så gider jeg heller ikke tænke på min pengepung mere.

Ved dog ikke rigtigt om ES:O er min kop te uanset hvad. Knuselsker Elder Scrolls, men MMO'er er ikke rigtigt mig.


Jeg har forstået at det bliver et PayToPlay spil. Altså som alle andre spil. Man køber spillet og så er alt indhold tilrådighed.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf Elgar » 22. jan 2015 14:14

Ja, alt det indhold der er tilgængeligt lige nu. Fremtidig DLC(historie fokuserede quests) skal betales for, enten automatisk via subscription(ESO plus eller whatever) eller via "micro" transactions.

EDIT: Og så vil de sælge cosmetic items og potions osv inde i deres shop. :|
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Elder Srolls Online tråden

Indlægaf Mike JezZ » 22. jan 2015 14:35

A42Merlin skrev:
Blodbad skrev:
spif2001 skrev:9. juni dukker det op til PS4 og X1 - og bliver Free to play - DLC'er koster.

PC udgaven bliver Free to play 17. marts.

http://www.bethblog.com/2015/01/21/eso- ... arch-17th/

Det er nok at strække den lidt at kalde det free-to-play fordi de dropper subscriptions. Man skal stadig købe spillet.

Personligt hader jeg spil der konstant forsøger at få dig til at købe et eller andet som de fleste populære mobilspil efterhånden gør, eller låser afgørende funktionalitet bag en paywall. Det bryder totalt indlevelsen i et spil for mig.

Det er fint at betale ved indgangen, men så gider jeg heller ikke tænke på min pengepung mere.

Ved dog ikke rigtigt om ES:O er min kop te uanset hvad. Knuselsker Elder Scrolls, men MMO'er er ikke rigtigt mig.


Jeg har forstået at det bliver et PayToPlay spil. Altså som alle andre spil. Man køber spillet og så er alt indhold tilrådighed.


Pay 2 play = månedlig betaling

Pay 2 win = betale for at opnå de bedste

Buy 2 play = køb spillet som i traditionelle spil og spil.

Free to play = gratis at spille, gratis at erhverve spillet, men ofte også pay 2 win.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Elder Srolls Online tråden

Indlægaf Blodbad » 23. jan 2015 11:02

Mike JezZ skrev:Pay 2 play = månedlig betaling

Pay 2 win = betale for at opnå de bedste

Buy 2 play = køb spillet som i traditionelle spil og spil.

Free to play = gratis at spille, gratis at erhverve spillet, men ofte også pay 2 win.

Virker som om du lige opfandt de begreber :lol:
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf Mike JezZ » 23. jan 2015 11:06

Nah, som PC gamer de sidste 20 år og med stor interesse indenfor MMO genren kender jeg begreberne :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf A42Merlin » 23. apr 2015 06:26

Hvis der er en der får en Beta key til X1 som ikke skal bruges, er jeg interesseret i snuppe den :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf spif2001 » 24. apr 2015 06:30

Fik spillet det meget kort i går - kom kun lige ud af Coldharbour - men fedt at se hvordan styringen minder utrolig meget om Skyrim. Lidt skuffet over grafikken, men det bliver jeg altid i MMORPGs :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf Niculla » 24. apr 2015 15:05

Jeg er meget interesseret i at høre, hvordan spillet er på Xbox One. Har PC-versionen men kan købe konsol-versionen for 100 kr. igennem min PC-account.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf Jake242 » 25. apr 2015 10:34

hvornår er det ude?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf Jake242 » 15. jun 2015 05:52

Kan det være rigtigt at der ikke er nogen der spiller dette spil?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf Macheta » 15. jun 2015 06:07

Jeg overvejer det for tiden.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf A42Merlin » 15. jun 2015 07:54

Jeg havde købt den hvis Fallout 4 ikke udkom i år. ;)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf Bavi » 15. jun 2015 08:09

Jeg har det til Xbox One
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf Mike JezZ » 15. jun 2015 09:25

Jeg hoppede på, men spillet er ekstremt bugged. Fjender er usynlige (vises ikke på skærmen) og der er random disconnects. En dejlig start :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron