Xboxlife forum

Kan ikke læse teksten???

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Stine76 » 30. dec 2011 20:37

Når jeg så i morgen sætter stikket i, hvad er det så jeg skal gøre ved tv'et???
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf JohnH » 30. dec 2011 20:51

Stine76 skrev:Når jeg så i morgen sætter stikket i, hvad er det så jeg skal gøre ved tv'et???


Når du har sat HDMI kablet i Xboxen og tv'et og tænder tv'et først og derefter Xboxen, så burde dit tv selv finde ud af det, ellers skal du finde HDMI indgangen med din remote til tv'et.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Blodbad » 31. dec 2011 11:21

Game mode på tv'et: http://www.samsung.com/us/support/suppo ... _seq=15170

Check at opløsningen på xboxen matcher dit tv's opløsning (1080p hvis det er et Full HD tv, ellers 720p). Se hvordan her: http://www.woopid.com/video/2252/Change ... n-Settings
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Stine76 » 1. jan 2012 18:40

Så fik jeg sat stikket i og uden at jeg gjorde noget som helst andet, blev grafikken laaangt bedre - så tak for hjælpen. Dog kunne jeg kun bevæge min figur meget meget langsomt - havd kan det mon skyldes???
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Mogwai » 1. jan 2012 18:58

Stine76 skrev:Så fik jeg sat stikket i og uden at jeg gjorde noget som helst andet, blev grafikken laaangt bedre - så tak for hjælpen. Dog kunne jeg kun bevæge min figur meget meget langsomt - havd kan det mon skyldes???

Enten sidder du på hug eller også har du for mange ting i dit inventory.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Stine76 » 1. jan 2012 19:08

Mogwai skrev:
Stine76 skrev:Så fik jeg sat stikket i og uden at jeg gjorde noget som helst andet, blev grafikken laaangt bedre - så tak for hjælpen. Dog kunne jeg kun bevæge min figur meget meget langsomt - havd kan det mon skyldes???

Enten sidder du på hug eller også har du for mange ting i dit inventory.


Næ, det tror jeg ikke - problemet kom også først, da jeg skiftede stik
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Stine76 » 1. jan 2012 19:10

Hvordan ved jeg hvilken opløsning mit tv har?
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Mogwai » 2. jan 2012 00:08

Stine76 skrev:
Mogwai skrev:
Stine76 skrev:Så fik jeg sat stikket i og uden at jeg gjorde noget som helst andet, blev grafikken laaangt bedre - så tak for hjælpen. Dog kunne jeg kun bevæge min figur meget meget langsomt - havd kan det mon skyldes???

Enten sidder du på hug eller også har du for mange ting i dit inventory.


Næ, det tror jeg ikke - problemet kom også først, da jeg skiftede stik

Altså, hakker hele billedet eller er det kun din figur som bevæger sig langsomt?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Stine76 » 2. jan 2012 11:31

Mogwai skrev:Altså, hakker hele billedet eller er det kun din figur som bevæger sig langsomt?


Kun figuren
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Blodbad » 2. jan 2012 11:34

Stine76 skrev:Hvordan ved jeg hvilken opløsning mit tv har?

Kig i manualen eller slå modellen op på nettet. Hvis det er et såkaldt Full HD tv (det er de fleste nyere fjernsyn fra 32" og op) så er opløsningen 1080 horisontale linier (1080p eller 1080i, p er bedst). Ellers er det nok 720 horisontale linier. Nogen fjernsyn har et eller andet mystisk ind i mellem, men så bare vælg den der tættest på. Det er ikke det der betyder mest, men kan fjersynet spare en skalering af billedet (forstørrelse/formindskelse) burde det i princippet kunne behandle billedet lidt hurtigere (mindre forsinkelse eller "latency") envidere er en skalering ikke tabsfri (kvalitetsmæssigt) men det er dog ikke sikkert det er noget du vil bemærke.
Du kan også bare være glad for at det nu ser bedre ud og så lade det være :-)
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Stine76 » 2. jan 2012 20:58

Blodbad skrev:
Stine76 skrev:Hvordan ved jeg hvilken opløsning mit tv har?

Kig i manualen eller slå modellen op på nettet. Hvis det er et såkaldt Full HD tv (det er de fleste nyere fjernsyn fra 32" og op) så er opløsningen 1080 horisontale linier (1080p eller 1080i, p er bedst). Ellers er det nok 720 horisontale linier. Nogen fjernsyn har et eller andet mystisk ind i mellem, men så bare vælg den der tættest på. Det er ikke det der betyder mest, men kan fjersynet spare en skalering af billedet (forstørrelse/formindskelse) burde det i princippet kunne behandle billedet lidt hurtigere (mindre forsinkelse eller "latency") envidere er en skalering ikke tabsfri (kvalitetsmæssigt) men det er dog ikke sikkert det er noget du vil bemærke.
Du kan også bare være glad for at det nu ser bedre ud og så lade det være :-)


Jeg KAN ikke finde ud af at se det med opløsningen...suk. Modellen hedder LE32A466
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Justin Anhtony » 2. jan 2012 21:23

1366 x 768
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Stine76 » 2. jan 2012 23:00

Justin Anhtony skrev:1366 x 768


Tak, men hvad betyder det? Altså hvad skal jeg sætte Xboxen til???
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Tbigum » 3. jan 2012 06:10

Så skal du sætte xbox'en til 720p
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Kan ikke læse teksten???

Indlægaf Blodbad » 3. jan 2012 12:06

Stine76 skrev:
Blodbad skrev:
Stine76 skrev:Hvordan ved jeg hvilken opløsning mit tv har?

Kig i manualen eller slå modellen op på nettet. Hvis det er et såkaldt Full HD tv (det er de fleste nyere fjernsyn fra 32" og op) så er opløsningen 1080 horisontale linier (1080p eller 1080i, p er bedst). Ellers er det nok 720 horisontale linier. Nogen fjernsyn har et eller andet mystisk ind i mellem, men så bare vælg den der tættest på. Det er ikke det der betyder mest, men kan fjersynet spare en skalering af billedet (forstørrelse/formindskelse) burde det i princippet kunne behandle billedet lidt hurtigere (mindre forsinkelse eller "latency") envidere er en skalering ikke tabsfri (kvalitetsmæssigt) men det er dog ikke sikkert det er noget du vil bemærke.
Du kan også bare være glad for at det nu ser bedre ud og så lade det være :-)


Jeg KAN ikke finde ud af at se det med opløsningen...suk. Modellen hedder LE32A466

Google er din ven, glem ikke det ;-)
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster