Xboxlife forum

Skyrim update kæmpe bug

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Skyrim update kæmpe bug

Indlægaf Jjunior » 18. dec 2011 00:08

Patchede så Skyrim her i dag med den seneste update. Pludselig får jeg så røde tal under Two Handed i skills menuen. 25 med rødt. Var 54 før update. Ok, det viste sig så at de røde tal var væk da jeg steg til level 54 i Two Handed.
Men en anden og væsentlig større fejl, er så at jeg nærmest ingen chance har i kamp mod, på papiret, nemme modstandere.
F.eks bliver jeg dræbt af bare et enkelt skud med bue og pil af modstandere som ikke skulle være noget problem iflg diverse walkthroughs på nettet. Der har så ødelagt mit spil...
Håber virkeligt det er en kendt fejl, og at den vil blive fixet. Har desværre ikke kunne støve noget op omkring den på nettet. Har I oplevet tilsvarende?
Jjunior
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Re: Skyrim update kæmpe bug

Indlægaf spif2001 » 18. dec 2011 01:31

Har du tjekket at sværhedsgraden ikke er røget i vejret?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Skyrim update kæmpe bug

Indlægaf Jjunior » 18. dec 2011 08:47

Den står til Adept i settings, kan jeg se. Men jeg ved ikke hvad den er som default når man starter?
Jjunior
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Re: Skyrim update kæmpe bug

Indlægaf ckolsen » 18. dec 2011 19:53

Hmm kender ikke til fejlen med at du dør utrolig nemt... patch 1,2 havde problemer med resistance så vidt jeg ved.

Mht 2 handed skill, oplevede jeg samme da jeg steg til 79 i den skill, stod der pludselig 25 i stedet, også med røde tal.
Jeg løb ud og slog en masse ulve ihjel til jeg steg til 80 i 2 handed, og så var alt normalt igen... Så vil foreslå at du gør samme, eller betaler en trainer for at stige et niveau... Håber det også vil virke for dig
ckolsen
Niveau 2
 
Indlæg: 105


Re: Skyrim update kæmpe bug

Indlægaf Jjunior » 18. dec 2011 22:51

Yeps, tak. De røde tal forsvinder når jeg levler op.
Har nu læst om andre der også møder alt for hård modstand efter updaten. Fandme ærgerligt.
Jjunior
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Re: Skyrim update kæmpe bug

Indlægaf Lord Khazmir » 19. dec 2011 12:37

Bethesda har vist ikke været for heldige med deres updates til Skyrim - jeg synes jeg oplever flere og flere grafik fejl, som jeg implementerer updates´ne :shock:

Igår stod jeg og snakkede med en character i Riften, som stod inde i en mur :lol:

Desuden fryser mit spil oftere og oftere - heldigvis kan det klares med en genstart og gentages ikke umiddelbart ved samme handling igen - men frygter da det værste.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron