Xboxlife forum

Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf BeastyBeastDK » 26. nov 2011 16:33

Hej skal måske ha skyrim imorgen så ville jeg bare lige høre hvor meget content (indhold) spillet har og byde på. snakker vi 10 timers gameplay eller 100 timers for eksempel :)

mvh beastybeastDK
BeastyBeastDK
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf M60 » 26. nov 2011 16:35

Tror vi klokker ind på et sted mellem 200 og 300 timer. Jeg er 60 timer inde og ikke engang færdig med main-questen. Og det er jo bare én ud af mange questlines.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf BeastyBeastDK » 26. nov 2011 16:36

Damn det må jeg sige det er godt gået for et single player spil, har hørt og set at det skulle være konge fedt!
BeastyBeastDK
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf Rahbek » 26. nov 2011 18:36

BeastyBeastDK skrev:Damn det må jeg sige det er godt gået for et single player spil, har hørt og set at det skulle være konge fedt!


Det er super fedt, og ja, der er masser af spilletid i det. Jeg har personligt også keglet rundt i en 50-60 timer og mangler sandelig ikke noget at lave endnu.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf ramlas » 26. nov 2011 18:53

er i level 10 efter tyve timers spil - der er bare så meget at se rundt omkring - KØB DET!!
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf ALIE » 27. nov 2011 02:40

er level 39 har kun lige started to guilds, og har to som ikke er rørt, main story er jeg ikke halvvejs igennem og har lige ramt 50timer.

undskyld jeg siger det, men dem der har 1000G efter et par dage, misser virkelig meget :wink:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf Tr3piD » 27. nov 2011 04:10

ALIE skrev:er level 39 har kun lige started to guilds, og har to som ikke er rørt, main story er jeg ikke halvvejs igennem og har lige ramt 50timer.

undskyld jeg siger det, men dem der har 1000G efter et par dage, misser virkelig meget :wink:


fik næsten alle 1000 G ved at bare side og nyde spillet, så har ikke gået glip af noget, men mangler stadig mange side quest og runder snart de 100 timer

men tilbage til topic der er rigtigt meget at hente i det her spil nemt 200 timer og så kommer der nok en masse DLC :)
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf Smokenhagen » 27. nov 2011 12:50

Hey allesammen ;)

Har haft mine skrubler omkring skyrim, men kan det anbefales og vigtigst ikke for vanedannende? :)
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf ALIE » 27. nov 2011 14:12

Tr3piD skrev:
ALIE skrev:er level 39 har kun lige started to guilds, og har to som ikke er rørt, main story er jeg ikke halvvejs igennem og har lige ramt 50timer.

undskyld jeg siger det, men dem der har 1000G efter et par dage, misser virkelig meget :wink:


fik næsten alle 1000 G ved at bare side og nyde spillet, så har ikke gået glip af noget, men mangler stadig mange side quest og runder snart de 100 timer

men tilbage til topic der er rigtigt meget at hente i det her spil nemt 200 timer og så kommer der nok en masse DLC :)


lol ok så lad os sige, dem der stopper med at spille der.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf Descenter 1976 » 27. nov 2011 14:26

Man kan jo spille 1000 timer hvis man vil, da spillet jo som sådan er uendeligt.
Der er selvfølgelig en main quest og side quest, derudover er der en quest generator der gør at tilfældige npc'er,
vil give tilfældige quests. Har jeg forstået det rigtigt, så vil denne sende dig hen til steder du ikke har været efter ting.
Men en ting er sikkert, man løber ikke tør for indhold. Man bliver træt at spillet før man løber tør for quests :-)
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf Rahbek » 27. nov 2011 18:56

Descenter 1976 skrev:Man kan jo spille 1000 timer hvis man vil, da spillet jo som sådan er uendeligt.
Der er selvfølgelig en main quest og side quest, derudover er der en quest generator der gør at tilfældige npc'er,
vil give tilfældige quests. Har jeg forstået det rigtigt, så vil denne sende dig hen til steder du ikke har været efter ting.
Men en ting er sikkert, man løber ikke tør for indhold. Man bliver træt at spillet før man løber tør for quests :-)


qtf.

Og så kan man jo lade det ligge et stykke tid og køre en ny class xD
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf BeastyBeastDK » 27. nov 2011 19:26

Det lyder satme godt! tak for alt den gode feedback folkens. jeg får spillet imorgen og så skal der fanma games! :D
BeastyBeastDK
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf Dnn87 » 27. nov 2011 19:36

Omformulere lige min besked;

Jeg har spillet Oblivion lige siden det kom og blev aldrig træt af det. Det er først nu hvor skyrim er kommet at jeg endeligt har ligget det fra mig :) Siger en del om replay value og om spillets størrelse... og skyrim virker større.
Billede
Dnn87
Niveau 3
 
Indlæg: 297


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf Stoffer » 27. nov 2011 20:27

Jeg er level 49 nu, har spillet mainquesten igennem, dark brotherhood, thieves guild, mages college og companions + en smule sidequests, daedric quests + noget dungeon crawling og en del skill leveling (Enchanting 100, Blacksmithing 100, alchemy 55). Det har taget mig 98 timer so far :) Der er masser af indhold i dette spil, og jeg er slet ikke færdig endnu :D!
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Ville gerne lige høre hvor meget indhold der er i skyrim

Indlægaf Buktu » 27. nov 2011 23:42

Du er dælme effektiv, jeg har brugt 120 timer, er level 38 og har ikke fået lavet nær så meget som dig :P Jeg fedter rimeligt meget rundt uden noget særligt fokus, nok det der er problemet :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron