Xboxlife forum

Hvilke våben er bedst

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Hvad er bedst

Bue
27
28%
Sværd
61
64%
Økse
3
3%
Hammer
4
4%
 
Afgivne stemmer : 95

Indlægaf Bears fan » 27. jun 2006 12:21

AHO DK: Ja, sværdet er temlig heftigt :D
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf Gollum » 27. jun 2006 16:12

Hvad med staffs? hvor er de henne? synes de er for sindssyge, bare nedern at man hele tiden skal recharge dem.
Gollum
Niveau 2
 
Indlæg: 123


Indlægaf frostwolf » 30. jun 2006 21:58

Hvad hedder det våben der ligner et glass sword, bortset fra at klingen er blå? Og hvor kan jeg finde det?
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf loonitunius » 30. jun 2006 22:09

ingen ... magic :D er godt ... yeeaar :D
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf frostwolf » 30. jun 2006 22:12

Fandt ud af at det hed Chillrend, det sværd må jeg bare eje, næste mål er at finde ud af hvor jeg kan finde det :wink:
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf pk_freestyle_pk » 31. mar 2007 17:22

den bedste bue i spillet er den fra udyrfrygte matron den hedder frostwyrm bow. men man kan selv lave en der er bedre fks en daedric bow med lighting dmg og -lighting res
Senest rettet af pk_freestyle_pk 1. apr 2007 16:30, rettet i alt 1 gang.
pk_freestyle_pk
Niveau 1
 
Indlæg: 51

Brugeravatar

Indlægaf ReVaN » 31. mar 2007 23:20

bedste svaerd - tror jeg... er det ne man kan finde i shivering isles, som selv level'er op, og bliver bedre og bedre
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Gamemakerman » 31. mar 2007 23:27

Kommer an på din spillestil.

En der baserer sig på stealth og hurtighed vil naturligtvis gå efter daggers og en god bue.

En kraftbaseret helt såsom en orc vil være optimalt at bruge en hammer med.

Sværd og bue er også en rigtig kombination til en allaround fighter såsom imperials.

Er man indenfor magi, så er en staff lige det man skal bruge.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf SeekerDK » 2. apr 2007 15:21

Bedste våben er:
Blade: Umbra (un-leveled: HÅRD dam, soul trap og nul-vægt)
Blunt: Hatreds Heart (leveled: dam, firedam og drain speed)
Bow: Hatreds Soul (leveled: dam, firedam og drain speed)
Arrows1: Arrow of Savage Frost eller Arrow of Storm Strike (un-leveled: 40 element dam over 10ft i 2 sek - Fire ik taget med, da for mange critters har fire-resist)
Arrows2: Hatreds Soul Arrow (un-leveled: Daedric dam og soulttrap)
Billede
SeekerDK
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Christian » 10. mar 2009 12:26

SeekerDK skrev:Bedste våben er:
Blade: Umbra (un-leveled: HÅRD dam, soul trap og nul-vægt)
Blunt: Hatreds Heart (leveled: dam, firedam og drain speed)
Bow: Hatreds Soul (leveled: dam, firedam og drain speed)
Arrows1: Arrow of Savage Frost eller Arrow of Storm Strike (un-leveled: 40 element dam over 10ft i 2 sek - Fire ik taget med, da for mange critters har fire-resist)
Arrows2: Hatreds Soul Arrow (un-leveled: Daedric dam og soulttrap)


FORKERT! :wink: Umbra er et rigtigt godt sværd, men jeg kan komme i tanke om 2 der skader mere

Goldbrand: Det giver i sig selv 2-3 mindre i dmg end Umbra, men det har en fire enchantment på, så det skader mere end Umbra.
Shadowrend: Det er det krafgtigste sværd jeg kan komme i tanke om. Det giver 2 dmg mindre end Umbra, MEN det har en temmelig krafgtig enchantment på der giver 30 esktra dmg, hvilket vil sige det nemt kan skade mere end de 50 :wink:

Ps. Shadworend kan kun fåes i Shivering Isles
Christian
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf Blodbad » 10. mar 2009 15:15

kan ikke huske de specifikke våben og deres enchantments, men generelt er bue+pil ubetinget det stærkeste våben i spillet. Man får enchantments og damage fra både bue OG pil. Og når ens marksman skill er høj nok, er der en god chance for paralyze.

Det er faktisk så sejt at det næsten er for nemt. Der er INGEN nærkampsvåben der kommer tæt på at være lige så effektive.

Og helt ærligt... det kan godt være UMBRA giver meget i grundskade, men det har jo ikke nogen enchantsments man kan bruge til noget. Man bliver lidt træt af altid at soul-trappe hvis man ikke lige har en soul gem der passer i størrelsen, og den så fylder ens Grand soul gems med rotter. Det fedeste ved det våben er at det ikke vejer noget så længe man ikke fuldfører den quest der hører til, og så er det praktisk nok at have på sig når man nu GERNE vil soul-trappe noget.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf neonfisk » 18. jun 2009 12:25

Bedste bue vil jeg nok sige er den man får af duknes of Dementia kræver du har shivering isles
neonfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Foregående

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster