Xboxlife forum

Oblivion noget ved for en Noob?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Oblivion noget ved for en Noob?

Indlægaf dummiz » 15. mar 2011 13:51

Hej Alle sammen :)

Er Oblivion noget ved at kigge lidt nærmere på for en Noob der ikke har prævet det før? jeg leder efter en spil der er mange timers gaming i og gerne lidt historie :) Sagen ligger sådan jeg har været så heldig at få byttet en Promo af RUSE til et Eksemplar af dette spil dog har jeg ikke modtaget det endnu men ved ikke om det er noget man skal prøve eller bare smide i Gamestop :) så jeg vil gerne lige høre jer fans hvordan spillet er :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Oblivion noget ved for en Noob?

Indlægaf Krisgebis » 15. mar 2011 13:56

Det kommer lidt an på dine svar til følgene spørgsmål:
Hvordan har du det med fantasy spil?
Hvordan har du det med rollespil?
Hvad kan du bedst lide. Et meget åbent spil med løst sammenhængende sidemissioner, hvor man selv skal levere motivationen til eventyret. Eller et mere lineært spil hvor oplevelsen hænger mere "sammen"?
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Oblivion noget ved for en Noob?

Indlægaf ALIE » 15. mar 2011 16:03

spillet kan gøres super let.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Oblivion noget ved for en Noob?

Indlægaf dummiz » 15. mar 2011 18:37

ALIE skrev:spillet kan gøres super let.


Uddyb gerne ;)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Oblivion noget ved for en Noob?

Indlægaf M60 » 15. mar 2011 18:44

Det meget nemt at fare vild i spillet, og gå død i underlige irrelevante missioner. Jeg synes personligt ikke det vildt godt for en RPG-begynder. På den anden side, hvis man bliver bidt af det får man ekstremt mange timers gameplayer for pengene. Jeg kan dog love dig at du får nærmest ingen penge for det i Gamestop, så prøv det i det mindste.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: Oblivion noget ved for en Noob?

Indlægaf Mr. White » 15. mar 2011 18:57

Det var så helt anderledes for mig. Nu har jeg kun spillet det på PC for mange år siden (hvis man kan kalde det dét), og det var mit allerførste forsøg med RPG spil. Synes det var utrolig lige til at spille. Du kan jo sagtens se hvad din main quest er, og hvilke der ikke er vigtige for historien. Kortet viser jo vej til de steder du skal hen, så hvordan farer man vild?

Fra en noob til en anden noob, så var det et rigtig godt spil for mig at starte med. Jeg har forresten spillet Morrowind for første gang for et par måneder siden, der kan man snakke om et forvirrende spil.
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: Oblivion noget ved for en Noob?

Indlægaf ALIE » 15. mar 2011 19:58

dummiz skrev:
ALIE skrev:spillet kan gøres super let.


Uddyb gerne ;)


ja ok :D altså med sværhedsgraden på den letteste kommer der ikke mange kampe du ikke kan klare, du behøver heller ikke gå vild meget op i våben og armor og skills vis du ikke gider.
plus man kan let finde ud af hvor man skal hen med kortet sæt bare et mærke. og man kan også næsten alt tid fast travel der hen eller tæt på.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron