Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Lord Khazmir » 21. nov 2011 12:17

Rahbek skrev:
TiringPlague108 skrev:er member af thief guilden :) men hende tossen der som kan træne mig siger min skill er ikke højt nok


Bare gå i gang med alle husene en nat. Så stiger dit lockpick skill lynhurtigt. Du behøver jo ikke stjæle noget, hvis man har moralske skrubler ;)


I oblivion var der en kiste som man ikke kunne låse op - en træningskiste til lockpick - mon ikke der findes en sådan et eller andet sted i Skyrim?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf SvAmP » 21. nov 2011 16:46

ups fejl post.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf butra » 21. nov 2011 17:13

Har erhvervet mig en stav der hedder "skull of corruption" den fyrer et eller andet af og gir 22 i damage. Der står så at hvis man lader den op med folks drømme, så gir den 50 i damage. Mit spørgsmål er jo selvfølgelig så...hvordan tager man folks drømme og lader staven op. Kan godt lade den op alm. men det ku være lidt sjovere hvis den gav 50 i damage :-)
butra
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 21. nov 2011 19:12

butra skrev:Har erhvervet mig en stav der hedder "skull of corruption" den fyrer et eller andet af og gir 22 i damage. Der står så at hvis man lader den op med folks drømme, så gir den 50 i damage. Mit spørgsmål er jo selvfølgelig så...hvordan tager man folks drømme og lader staven op. Kan godt lade den op alm. men det ku være lidt sjovere hvis den gav 50 i damage :-)

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Skul ... 8Skyrim%29
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf butra » 21. nov 2011 19:20

Tak spif...du en champ!!
butra
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Mike.B » 21. nov 2011 19:35

men kan vist sige at der er nogle våben fra Oblivion der gør sit tilbage venden i skyrim. Chillrend og dagger of woe

Chillrend er nok klart det bedste jeg har lige PT.nu kører jeg bare igennem mainquest, så man kan få ryddet det af vejen :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Blodbad » 21. nov 2011 19:44

Forventer lidt at støde på Umbra før eller siden.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Mike.B » 21. nov 2011 19:47

Blodbad skrev:Forventer lidt at støde på Umbra før eller siden.

når ja, havde da helt glemt det.
nogen der kan huske det sværd fra Shivering Isles, det der kunne skifte damage element afhængig af dag og nat, kan ik huske om det var et daedric eller hva
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Charles Bronson » 21. nov 2011 20:51

spif2001 skrev:
Charles Bronson skrev:Hvorfor er Xboxlife så hurtige med Skyrim anmeldelsen.

De fik det først på udgivelsesdagen, og hvis anmeldelsen skal være ordentlig, så kræver det en kæmpe røvfuld spilletimer. ;)


Okay, bare mærkeligt når alle har fået spillet for længe siden :)
Charles Bronson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 21. nov 2011 20:57

Behøver du en anmeldelse herfra? Jeg mener du kender vel svaret allerede? 9-10 i karakter!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ramlas » 21. nov 2011 21:29

og jeg, der altid har syntes fable serien er det fedeste af det fedeste - MEN fable når ikke skyrim til sokkeholderne!!!!
Det er første gang, jeg spiller denne serie og det har taget pusten fra mig - DET ER SÅ FEEEDT!!
spif du skrev for nogle månederne siden, at du så frem til det her spil - jeg forstår dig nu
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf charlie bumbum » 21. nov 2011 21:46

Drømmer om en remake af Morrowind, ala halo.
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Buktu » 21. nov 2011 22:07

Hvis du har en nogenlunde computer, så tjek Morrowind mods ud på PC.

"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf megaPeteDK » 21. nov 2011 22:10

Buktu skrev:Hvis du har en nogenlunde computer, så tjek Morrowind mods ud på PC.


Imponerende... Kunne være man skulle finde det frem, støve det af, og lege lidt med det. Så går tiden da med det til jeg får fingrene i Skyrim...
megaPeteDK
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf bager » 21. nov 2011 22:36

Er igang med at klare "Reunification of Skyrim" questen, men jeg kan ikke komme videre. Legate Rikke skulle give mig en quest i Winterhold Hold, men når jeg snakker med hende, nægter hun simpelthen at give den så jeg kan komme videre. Andre der har oplevet dette og måske ved hvordan man fixer det? Det er skide irriterende, da jeg mener, at der er en achievement at hente i slutningen af denne quest.
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron