Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Rahbek » 19. nov 2011 13:04

Dnn87 skrev:
Rahbek skrev:
TiringPlague108 skrev:er member af thief guilden :) men hende tossen der som kan træne mig siger min skill er ikke højt nok


Bare gå i gang med alle husene en nat. Så stiger dit lockpick skill lynhurtigt. Du behøver jo ikke stjæle noget, hvis man har moralske skrubler ;)


Han er medlem af theifs guild så han burde ikke have "moralske skrubler" ved at stjæle... ;)


Touché
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Rahbek » 19. nov 2011 13:04

Double post.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Buktu » 19. nov 2011 13:27

Lockpicking handler bare om at have tålmodighed og nok lockpicks :P

Fik gennemført min første questline i går! Thieves guild sjovt nok :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Mike.B » 19. nov 2011 16:50

fedt med Nightingale gear :)

Så fik jeg lige Skyrim CE guide ind ad døren og DAMN, 656 sider
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ramlas » 19. nov 2011 18:06

åh ham bossen'/banditten i den første camp er sgu svær at slå med de få midler man har i starten af spillet:(
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dnn87 » 19. nov 2011 19:58

TIP;

Mange af de "fede ting" man får i diverse quest har højere stats jo højere lvl man er når man får dem. Så man kan med fordel vente til man er højere lvl med at gå igang med at få de fede ting. - Hvis man altså har tålmodigheden ;)
Billede
Dnn87
Niveau 3
 
Indlæg: 297


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ALIE » 19. nov 2011 20:04

er ved at lave The Only Cure quest.
mangler en en Flawless Ruby nogle forslag, kan bare ikke finde en :evil:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dnn87 » 19. nov 2011 20:09

ALIE skrev:er ved at lave The Only Cure quest.
mangler en en Flawless Ruby nogle forslag, kan bare ikke finde en :evil:


Jeg fandt en i guldminen ved et af bjergene syd fro markarth (ved at mine guld)

Ruby er en del mere sjældne end mange af de andre, så ikke helt nemt at lokalisere en ;)
Billede
Dnn87
Niveau 3
 
Indlæg: 297


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Mike.B » 19. nov 2011 21:13

pyha, jeg troede lige jeg skulle til at "lege" vampyr men man kan heldigvis blive cured hvis man skynder sig hen til et temple og får en Blessing. Heldigvis var Whiterun templet tæt på. Damn suckheads :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf No Problem 4U » 19. nov 2011 21:34

ALIE skrev:er ved at lave The Only Cure quest.
mangler en en Flawless Ruby nogle forslag, kan bare ikke finde en :evil:

Du finder en Flawless Ruby i North Shriekwind Bastion.

"North Shriekwind Bastion is a dungeon north of Falkreath"
COD 3 L3GeND!
No Problem 4U
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Tr3piD » 19. nov 2011 22:26

nogen der ved hvad man kan bruge alle Dragon Priest maskerne til?
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Kehaan » 19. nov 2011 22:55

Det spil er altså bare fedt! :D

SPOILER****

Er i en kro, og drikker om kap med en mand for at vinde en stav... Ender så med at jeg drikker for meget, og vågner op i et tempel i en by jeg aldrig har været i. Får så at vidde at jeg har ødelagt templet, og skal rydde op :P Får så nogle oplysninger om hvor ham manden med staven kan være, og det er over i en helt anden by jeg slet ikke har været i. Går så ud på gaden, for at begive mig afsted til den næste by. Men der sker straks et mord på gaden, og endnu en quest starter >< Det spil er godt nok stort! Have mange sidemissioner som jeg skulle igang med. Men så ham manden i kroen, bare som en lille sjov ting at gøre... Men den har så åbnet op for utallige andre sidemissioner, hehe.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ALIE » 19. nov 2011 23:48

Kehaan skrev:Det spil er altså bare fedt! :D

SPOILER****

Er i en kro, og drikker om kap med en mand for at vinde en stav... Ender så med at jeg drikker for meget, og vågner op i et tempel i en by jeg aldrig har været i. Får så at vidde at jeg har ødelagt templet, og skal rydde op :P Får så nogle oplysninger om hvor ham manden med staven kan være, og det er over i en helt anden by jeg slet ikke har været i. Går så ud på gaden, for at begive mig afsted til den næste by. Men der sker straks et mord på gaden, og endnu en quest starter >< Det spil er godt nok stort! Have mange sidemissioner som jeg skulle igang med. Men så ham manden i kroen, bare som en lille sjov ting at gøre... Men den har så åbnet op for utallige andre sidemissioner, hehe.


Been there :lol:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dnn87 » 20. nov 2011 00:01

Lige anskaffet mig huset i markarth og det kan klart anbefales. Fedt hus og super fedt når det er upgraded. Og så er det 1 plans hvilket jeg bedst kan li.

Synes de nye ting hvor man kan sætte sine våben op på væggen og armor på maneqin er fede :)
Billede
Dnn87
Niveau 3
 
Indlæg: 297


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Mr. Aggiz » 20. nov 2011 00:09

ALIE skrev:
Kehaan skrev:Det spil er altså bare fedt! :D

SPOILER****

Er i en kro, og drikker om kap med en mand for at vinde en stav... Ender så med at jeg drikker for meget, og vågner op i et tempel i en by jeg aldrig har været i. Får så at vidde at jeg har ødelagt templet, og skal rydde op :P Får så nogle oplysninger om hvor ham manden med staven kan være, og det er over i en helt anden by jeg slet ikke har været i. Går så ud på gaden, for at begive mig afsted til den næste by. Men der sker straks et mord på gaden, og endnu en quest starter >< Det spil er godt nok stort! Have mange sidemissioner som jeg skulle igang med. Men så ham manden i kroen, bare som en lille sjov ting at gøre... Men den har så åbnet op for utallige andre sidemissioner, hehe.


Been there :lol:


Skete også for mig og det endte med at jeg gennemførte alt i Markarth efter det mord, før jeg ledte videre efter ham.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron