Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Trickykid » 23. nov 2011 17:31

Dnn87 skrev:
Mike.B skrev:Og F. hvor er Storm Call fed. kan klart anbefale at bruge den hvis man finder en lejer med mange mobs, skal dog siges at Storm Call vil osse ramme en hest og allieret, plus den tager for evigt at recharge så brug den med omtanke


Second that.
Storm call er klart blandt de vildeste scouts i spillet.

Man skal bare passe på med den. Kom til at scoute den i en by ved en fejl. Chaos broke loose :P


Er det en eller anden indforstået joke, der gør, at du konsekvent kalder dem for "scouts"?
Hvis ikke, så hedder de altså "shouts". :-)
Trickykid
Niveau 1
 
Indlæg: 90


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dnn87 » 23. nov 2011 17:38

Trickykid skrev:
Dnn87 skrev:
Mike.B skrev:Og F. hvor er Storm Call fed. kan klart anbefale at bruge den hvis man finder en lejer med mange mobs, skal dog siges at Storm Call vil osse ramme en hest og allieret, plus den tager for evigt at recharge så brug den med omtanke


Second that.
Storm call er klart blandt de vildeste scouts i spillet.

Man skal bare passe på med den. Kom til at scoute den i en by ved en fejl. Chaos broke loose :P


Er det en eller anden indforstået joke, der gør, at du konsekvent kalder dem for "scouts"?
Hvis ikke, så hedder de altså "shouts". :-)


Det er hva man får ud af for meget gaming og for lidt søvn ;)
Billede
Dnn87
Niveau 3
 
Indlæg: 297


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Trickykid » 23. nov 2011 18:26

Hehe, det har Skyrim det med at gøre ved folk. Jeg kører også med seriøst søvnunderskud i disse dage.
Trickykid
Niveau 1
 
Indlæg: 90


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Them » 23. nov 2011 21:03

Øv øv så skete det, er kørt hel død i skyrim:-(. Går alt tid død i rpg's

Det er sku træls, det er et super fedt
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Trickykid » 23. nov 2011 21:51

!!SPOILER ALERT!!






Quest: Blindsighted (Thief Guild questline)

Edit: Never mind. 5. gang var lykkens gang. Lorte-bugs :-( Men man elsker det jo alligvel...





!!SPOILER ALERT!!
Trickykid
Niveau 1
 
Indlæg: 90


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ReVaN » 24. nov 2011 03:30

Saa kom jeg endelig rigtigt igang med Skyrim. Spillede det i 9 timer idag - Det er vidst nok en personlig rekord. For satan hvor er det dog fedt, dejligt endeligt at have lidt tid til det.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dnn87 » 24. nov 2011 04:06

Thief guild quest er fyldt med bugs, desværre.
Den værste er at "der mangler nogle personer" når man har klaret den. Afsløre ikke mere af hensyn til spoilers
Billede
Dnn87
Niveau 3
 
Indlæg: 297


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf WozziFuzz » 24. nov 2011 05:32

Trickykid skrev:Hehe, det har Skyrim det med at gøre ved folk. Jeg kører også med seriøst søvnunderskud i disse dage.


+1!
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 24. nov 2011 08:26

Så fik jeg Azuras Star i går. Dejligt lille item, men jeg har nu ikke haft bøvl med opladning af våben.

Hvis man bare sørger for, at besøge dwemer ruins engang imellem, så får man masser af soul stones i loot fra robotterne. Nogen fyldte, andre tomme.

Samtidig har jeg en soulcatcher bue, så når jeg er ved at løbe tør for fyldte soulstones, så er det frem med den bue, og så er jeg kørende igen. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf A42Merlin » 24. nov 2011 08:44

Jeg har skaffet mig en sød lille Daedric mace som er god til at fylde mine soul stones op :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DJan.dk » 24. nov 2011 08:51

spif2001 skrev:Så fik jeg Azuras Star i går. Dejligt lille item, men jeg har nu ikke haft bøvl med opladning af våben.

Hvis man bare sørger for, at besøge dwemer ruins engang imellem, så får man masser af soul stones i loot fra robotterne. Nogen fyldte, andre tomme.

Samtidig har jeg en soulcatcher bue, så når jeg er ved at løbe tør for fyldte soulstones, så er det frem med den bue, og så er jeg kørende igen. :)


Exactly. Jeg er holdt op med at spare på soul gems, efter mit første besøg i en Dwemer ruin. Det vrimler med gems dernede.
Senest rettet af DJan.dk 24. nov 2011 09:03, rettet i alt 1 gang.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Mike.B » 24. nov 2011 08:53

The Mace of Mal Bolac eller sådan noget ?

Uha fik lige det andet ord i Storm Call i aftes. Det shout sparker endnu mere røv nu, bare surt der er en sindsyg lang recharge tid
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf A42Merlin » 24. nov 2011 09:01

Mike.B skrev:The Mace of Mal Bolac eller sådan noget ?


Ja det kan godt passe. Den ser alt for ond ud :) det er bare ærgerligt at jeg har satset på Swords i mit skill tree. Så den bliver kun brugt til at fylde mine soul gems op :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DJan.dk » 24. nov 2011 09:10

Det bedste headshot i Skyrims historie:

DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf boblerne32 » 24. nov 2011 09:12

spif2001 skrev:Hele Tamriel ligger i Skyrim:

http://ppsh-41.tumblr.com/post/13145143 ... nto-skyrim

Vildt! Hvor ondt ville det være, hvis hele Cyrodiil eller Morrowind dukkede op som DLC? :D


Der er samme type bro i det sydøstligeste hjørne mellem bjergkæderne, nede ved Riften, hvor vejen også fortsætter under, men man ikke kan gå længere.

Så måske vejene bliver åbner en dag :)
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron