Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 22. nov 2011 18:02

Hele Tamriel ligger i Skyrim:

http://ppsh-41.tumblr.com/post/13145143 ... nto-skyrim

Vildt! Hvor ondt ville det være, hvis hele Cyrodiil eller Morrowind dukkede op som DLC? :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf SmashingBull » 22. nov 2011 18:09

spif2001 skrev:Hele Tamriel ligger i Skyrim:

http://ppsh-41.tumblr.com/post/13145143 ... nto-skyrim

Vildt! Hvor ondt ville det være, hvis hele Cyrodiil eller Morrowind dukkede op som DLC? :D


Det ville være SÅ fedt hvis de/man fik smidt Vvardenfell. ind, cyrodiil ville også være fedt, men landskabet i Vvardenfell. er bare federe, IMO.
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 22. nov 2011 18:48

En bruger film med speed landskabs panoreringer. Det ser mega fedt ud, men er man lige startet på Skyrim bør man nok ikke se den, da man så bliver spoilet for et par panorama oplevelser.

Til jer andre: se den i 1080p

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Ganashatru » 23. nov 2011 03:35

Jeg er netop blevet gift med Camilla Valerius. Et traditionelt bryllup.. iført stålrustning og vikingehjelm.
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 23. nov 2011 07:25

Kom igennem main quest line i går. Så er den ryddet af vejen, og min assassin er klar til Thieves guild og Dark Brotherhood. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf krig » 23. nov 2011 07:30

Ganashatru skrev:Jeg er netop blevet gift med Camilla Valerius. Et traditionelt bryllup.. iført stålrustning og vikingehjelm.



jeg havde et "Lesbisk" bryllup med Ysonda (eller hvad hun nu hedder) har bedt hende om at flytte ind i mit hus i whiterun men jeg kan ikke finde hende??!! gør jeg noget forkert?
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dirty Harry » 23. nov 2011 07:57

SmashingBull skrev:
spif2001 skrev:Hele Tamriel ligger i Skyrim:

http://ppsh-41.tumblr.com/post/13145143 ... nto-skyrim

Vildt! Hvor ondt ville det være, hvis hele Cyrodiil eller Morrowind dukkede op som DLC? :D


Det ville være SÅ fedt hvis de/man fik smidt Vvardenfell. ind, cyrodiil ville også være fedt, men landskabet i Vvardenfell. er bare federe, IMO.


Sagen er jo at Vvardenfell er udslettet efter at Ministry of Truth faldt ned i byen Vivec og fik Red Mountain til at gå i udbrud. Efter det invaderede Argonians, Morrowind og Dunmer'ne måtte flygte til Solsteim.

Så hvor meget af selve Vvardenfell der stadig er tilstede er spørgsmålet...
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Major Oblivious » 23. nov 2011 08:27

Jeg har sagt til min kæreste at, hvis hun vil gøre mig glad, og have meget lidt ballade med mig, så skal hun købe Skyrim til mig i fødselsdagsgave :D
Vil super gerne have det.. Men 3 spil i én måned virker en smule dramatisk :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DJan.dk » 23. nov 2011 09:20

Because the so called Emperor is a c**t. That's right, I said C**T! :lol:


DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Mike.B » 23. nov 2011 12:02

så kom man op på lvl cap. er lidt ærgelig over man ikke har bare lidt flere perk point. kunne godt lige bruge en 10-12 stk mere.

Og F. hvor er Storm Call fed. kan klart anbefale at bruge den hvis man finder en lejer med mange mobs, skal dog siges at Storm Call vil osse ramme en hest og allieret, plus den tager for evigt at recharge så brug den med omtanke
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf M60 » 23. nov 2011 12:12

Jeg troede ikke der var et level cap, udover at det tager længere tid at levele når man bliver 50.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Buktu » 23. nov 2011 12:23

Yep, efter 50 tager det bare længere tid. Den egentlige grænse ligger ved 70, da man ved den level har 100 i alle skills.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf WozziFuzz » 23. nov 2011 12:29

Kan man egentlig godt spille videre efter main hvis man f.eks går efter div. Achievements i spillet..?:)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf M60 » 23. nov 2011 12:46

Jep, spillet fortsætter når man er færdig med hovedquesten.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dnn87 » 23. nov 2011 16:34

Mike.B skrev:Og F. hvor er Storm Call fed. kan klart anbefale at bruge den hvis man finder en lejer med mange mobs, skal dog siges at Storm Call vil osse ramme en hest og allieret, plus den tager for evigt at recharge så brug den med omtanke


Second that.
Storm call er klart blandt de vildeste scouts i spillet.

Man skal bare passe på med den. Kom til at scoute den i en by ved en fejl. Chaos broke loose :P
Billede
Dnn87
Niveau 3
 
Indlæg: 297


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron