Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Blauwy » 20. nov 2011 00:58

Hold da helt op. Episk øjeblik incomming: Der går jeg og passer mig selv. Falder over en giant lejr eller hvad de hedder. Ind kommer en frost drage og angriber alle inkl. mig.

Så der står 2 giants og deres mammoth'er og slår løs på den drage, alt imens jeg og min follower står jeg kigger på. Dragen dør, jeg får sjælen og bliver angrebet af førnævnte giants. 30 min senere står jeg uden health potions, løbet tør for pile men med 2 giants klar til at loote for tæer.

Jeg er tosset med det her spil, holy shit.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf KevinKes » 20. nov 2011 01:03

Blauwy skrev:Hold da helt op. Episk øjeblik incomming: Der går jeg og passer mig selv. Falder over en giant lejr eller hvad de hedder. Ind kommer en frost drage og angriber alle inkl. mig.

Så der står 2 giants og deres mammoth'er og slår løs på den drage, alt imens jeg og min follower står jeg kigger på. Dragen dør, jeg får sjælen og bliver angrebet af førnævnte giants. 30 min senere står jeg uden health potions, løbet tør for pile men med 2 giants klar til at loote for tæer.

Jeg er tosset med det her spil, holy shit.
... Du har lige solgt mig. Fuck it, jeg køber lortet!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Blauwy » 20. nov 2011 01:09

KevinKes skrev:
Blauwy skrev:Hold da helt op. Episk øjeblik incomming: Der går jeg og passer mig selv. Falder over en giant lejr eller hvad de hedder. Ind kommer en frost drage og angriber alle inkl. mig.

Så der står 2 giants og deres mammoth'er og slår løs på den drage, alt imens jeg og min follower står jeg kigger på. Dragen dør, jeg får sjælen og bliver angrebet af førnævnte giants. 30 min senere står jeg uden health potions, løbet tør for pile men med 2 giants klar til at loote for tæer.

Jeg er tosset med det her spil, holy shit.
... Du har lige solgt mig. Fuck it, jeg køber lortet!


Fuk yarh! :D

Jeg er afhængig af det her, det er da helt klart. Jeg burde ligge i sengen og blive rask, men jeg spiller Skyrim istedet.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf lucky ba » 20. nov 2011 10:33

Nu kommer jeg ovre fra fps- og musik-genren, men jeg har faktisk overvejet at købe det her spil efter alt hvad jeg hørt om det......De seneste RPG-spil jeg har spillet har været det gode gamle zelda og så prince of persia, så er lidt på bar bund, men efter hvad jeg har forstået handler dette spil om at udvikle sin mand så meget som muligt og så rende rundt og smadre drager i en mega verden ??
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf jonas12 » 20. nov 2011 10:42

lucky ba skrev:Nu kommer jeg ovre fra fps- og musik-genren, men jeg har faktisk overvejet at købe det her spil efter alt hvad jeg hørt om det......De seneste RPG-spil jeg har spillet har været det gode gamle zelda og så prince of persia, så er lidt på bar bund, men efter hvad jeg har forstået handler dette spil om at udvikle sin mand så meget som muligt og så rende rundt og smadre drager i en mega verden ??


Det var satme den groveste for simpling jeg længe har hørt. Det er så meget mere end bare det..
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf lucky ba » 20. nov 2011 11:07

jonas12 skrev:
lucky ba skrev:Nu kommer jeg ovre fra fps- og musik-genren, men jeg har faktisk overvejet at købe det her spil efter alt hvad jeg hørt om det......De seneste RPG-spil jeg har spillet har været det gode gamle zelda og så prince of persia, så er lidt på bar bund, men efter hvad jeg har forstået handler dette spil om at udvikle sin mand så meget som muligt og så rende rundt og smadre drager i en mega verden ??


Det var satme den groveste for simpling jeg længe har hørt. Det er så meget mere end bare det..

Men er der så nogen der kan uddybe det lidt mere.....Jeg glæder mig vildt meget til at få det spil, jeg har bare ikke 100% forstået hvad hele spillet drejer sig om :wink:
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Mike.B » 20. nov 2011 11:34

du kan vel kalde deten slags Fantasy GTA. du kan følge Mainquest som går ud på at du skal finde ud af hvorfor drager er vendt tilbage og du kan absorbere deres sjæle.
Men du kan så osse lave andre jobs som Mine arbejder, tyv, hitman, træhugger osv osv. det som gør Skyrim så fedt er at man kan stortset gøre quests på flere forskellige måder, som at snige sig stille eller bare gå amok med 2 sværd i hænderne.
Du kan selv vælge om du vil være en Warrior, Mage eller noget midt imellem. men spillet stopper ikke ved afslutning af mainquest. du kan derefter fortsætte med de quests du har i din journal og fortsætte til du bare ikke goider at spille skyrim længere. man kan jo få quests bare ved at overhører 2 vagter der står og snakker..
men man skal vel osse være bare lidt fan af fantasy og rpg´s for at virkelig få noget ud at et spil som skyrim
Håber dette hjalp bare lidt :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Danny Beyer » 20. nov 2011 13:29

Nogen der har læst det der Elder Scroll og fundet ud af virkningen? Kan ikke rigtig beslutte mig om jeg skal læse det eller ej.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Charles Bronson » 20. nov 2011 15:58

Hvorfor er Xboxlife så hurtige med Skyrim anmeldelsen.
Charles Bronson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 20. nov 2011 16:39

Charles Bronson skrev:Hvorfor er Xboxlife så hurtige med Skyrim anmeldelsen.

De fik det først på udgivelsesdagen, og hvis anmeldelsen skal være ordentlig, så kræver det en kæmpe røvfuld spilletimer. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Danny Beyer » 20. nov 2011 17:02

Nogen der er alchemy eksperter? Forsøger at lave en Fortify Enchanting potion, men det kræver 4 ingredienser og i mit alchemy lab kan jeg kun tilføje 3?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf SealFox » 20. nov 2011 17:40

Nået lvl 11 med min Nord warrier mage, men synes det var for kedeligt,
Så nu har jeg lavet en wood elf Rouge assasin som nu er jeg lvl 8, en del sjover.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf TiringPlague108 » 20. nov 2011 18:29

Bliver jaget af byens soldater, er man forbandet af den by forever?
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf M60 » 20. nov 2011 18:31

Hvis du har dit våben fremme, så prøv at gem det væk - nogle gange giver de dig så muligheden for at betale eller smutte i fængsel. Det kommer vidst an på hvor hvor slem en forbrydelse du har lavet.

Jeg har dog endnu ikke brudt loven, så jeg ved det ikke helt.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682



ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron