Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Reinhold » 22. jul 2013 16:14

Prøvede den strategi i går, men det lykkedes ikke helt. Men vil prøve den strategi igen :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf TZidakutch » 22. jul 2013 16:53

spif2001 skrev:Ikke mere DLC til Skyrim: http://www.bethblog.com/2013/04/15/movi ... adventure/

Ærgerligt. :(


ærligt talt, tror jeg ikke på det.. om måske 6 måneder til et år.. skal der nok komme noget nyt! ellers kommer der noget i steam workshop :P
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Rasbred » 22. jul 2013 17:56

Reinhold skrev:Prøvede den strategi i går, men det lykkedes ikke helt. Men vil prøve den strategi igen :)


'har du opgradet alle 3 ord i "bend will"

det kræver alle 3 ord.

du behøves ikke skade dragen.. du skal bare råbe på dragen.. så kommer den ned på jord.. du kan nu gå tæt på også flyve afsted :)

her er en no spoil video af det
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Reinhold » 22. jul 2013 19:22

Rasbred skrev:
Reinhold skrev:Prøvede den strategi i går, men det lykkedes ikke helt. Men vil prøve den strategi igen :)


'har du opgradet alle 3 ord i "bend will"

det kræver alle 3 ord.

du behøves ikke skade dragen.. du skal bare råbe på dragen.. så kommer den ned på jord.. du kan nu gå tæt på også flyve afsted :)

her er en no spoil video af det


Takker. Jeps har opgraderet hele "Bend Will" - råber jeg af dragen, så kommer den ned og lyser lidt blåligt - men selvom jeg drøner hen til den, så sker der intet. Jeg må vel bare prøve igen..og igen.

Videoen passer ikke på der, hvor jeg sidder fast. Jeg er på toppen af et eller andet - og har netop fået endnu et ord
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Reinhold » 23. jul 2013 11:03

Lavet lidt research på nettet, og jvf gamefaqs er jeg rendt ind i noget, som lugter lidt af glitch. Dette beskriver præcist mit problem :/ Men må vel bare prøve igen og igen - selvom min tålmodighed er på en nanoskala efterhånden.

http://www.gamefaqs.com/boards/689059-t ... n/64836830
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Reinhold » 25. jul 2013 19:55

Indsæt smiley som klapper sig hårdt i panden.

Jeg vandt efter tre timer forsøg..... Man skulle bare holde knappen for shout nede i længere tid!!

Godt man snart har sommerferie, del 2. Åbenlyst stresset :D
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf iDanish Soul » 26. jul 2013 02:21

Jeg har et spørgsmål:

Hvis man aldrig har spillet Elder Scrolls før, kan man så godt hoppe direkte til Skyrim?
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Blodbad » 26. jul 2013 07:33

iDanish Soul skrev:Jeg har et spørgsmål:

Hvis man aldrig har spillet Elder Scrolls før, kan man så godt hoppe direkte til Skyrim?

Sagtens
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Reinhold » 26. jul 2013 08:29

iDanish Soul skrev:Jeg har et spørgsmål:

Hvis man aldrig har spillet Elder Scrolls før, kan man så godt hoppe direkte til Skyrim?


Intet problem - jeg har ikke spillet Elder Scrolls før, og har nu brugt 192 fede timer i Skyrim. Netop afsluttet hovedhistorien i sidste DLC. Det er kvalitet hele vejen igennem og utrolig mange timers flot underholdning
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Thorpedo29 » 26. jul 2013 08:57

iDanish Soul skrev:Jeg har et spørgsmål:

Hvis man aldrig har spillet Elder Scrolls før, kan man så godt hoppe direkte til Skyrim?


Jeps uden tvivl og du ville få en fed spil oplevelse, en af de bedre denne generation.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf WEZL_DK » 26. jul 2013 09:10

Thorpedo29 skrev:
iDanish Soul skrev:Jeg har et spørgsmål:

Hvis man aldrig har spillet Elder Scrolls før, kan man så godt hoppe direkte til Skyrim?


Jeps uden tvivl og du ville få en fed spil oplevelse, en af de bedre denne generation.


Jeps intet problem i det, som der bliver skrevet. Men snyd dig ikke selv for Oblivion! Er også et klassespil, og for mig et bedre spil end Skyrim. Kan fåes for en slik inkl. alle udvidelser.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Reinhold » 26. jul 2013 09:45

WEZL_DK skrev:
Thorpedo29 skrev:
iDanish Soul skrev:Jeg har et spørgsmål:

Hvis man aldrig har spillet Elder Scrolls før, kan man så godt hoppe direkte til Skyrim?


Jeps uden tvivl og du ville få en fed spil oplevelse, en af de bedre denne generation.


Jeps intet problem i det, som der bliver skrevet. Men snyd dig ikke selv for Oblivion! Er også et klassespil, og for mig et bedre spil end Skyrim. Kan fåes for en slik inkl. alle udvidelser.


Skyrim er det første spil i mange år, som har suget mig så voldsomt ind - og jeg spiller en del spil! Måske jeg skulle prøve at finde en sweet deal på Oblivion, og give den en chance. Findes der en GOTY-version man kan hente for en billig mønt? Ellers er næste rollespil Witcher 2 for mig - kunne ikke stå for den billige pris for et par uger siden
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf WEZL_DK » 26. jul 2013 11:36

[quote="Reinhold"
Skyrim er det første spil i mange år, som har suget mig så voldsomt ind - og jeg spiller en del spil! Måske jeg skulle prøve at finde en sweet deal på Oblivion, og give den en chance. Findes der en GOTY-version man kan hente for en billig mønt? Ellers er næste rollespil Witcher 2 for mig - kunne ikke stå for den billige pris for et par uger siden[/quote]

Du skal købe den version der kom ud for et par år siden, 5th Anniversary Edition. Der er alt DLC med. Den kan fåes til omkring 200 kr.

EDIT: Det billigste sted jeg lige kunne finde det er hos blockbuster til 179 inkl. forsendelse. Købte det lige selv. Har allerede spillet det spil i over 300 timer, men går gerne igang med det igen :D
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Foregående

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster