Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Blodbad » 24. jan 2012 11:17

Du skal have en soul gem i dit inventory der kan holde den pågældende soul.
Det er kun black soul gems der kan holde souls fra mennesker o.l.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Long Bandit » 25. jan 2012 20:04

Er der nogen der ved hvordan man kommer af med Vampirism på stage 4. Jeg har feedet fra en sovende person og derefter har jeg gennemført Rising At Dawn.Men mit blod "koger" stadig og min stanima regenerer ikke i daglys.Jeg har også været i Whiterun for at cure alle sygdomme.Håber at på nogen kan svare på dette.
Long Bandit
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Cena » 25. jan 2012 20:16

Long Bandit skrev:Er der nogen der ved hvordan man kommer af med Vampirism på stage 4. Jeg har feedet fra en sovende person og derefter har jeg gennemført Rising At Dawn.Men mit blod "koger" stadig og min stanima regenerer ikke i daglys.Jeg har også været i Whiterun for at cure alle sygdomme.Håber at på nogen kan svare på dette.


Jeg syntes jeg læste et sted at det ikke kunne reddes efter stage 3? Men har ikke selv prøvet, så kan ikke garantere noget.

Kan jeg egentlig blive ramt som Varulv?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Major Oblivious » 25. jan 2012 20:20

Cena skrev:
Jeg syntes jeg læste et sted at det ikke kunne reddes efter stage 3? Men har ikke selv prøvet, så kan ikke garantere noget.

Kan jeg egentlig blive ramt som Varulv?


Nope.. Du kan ikke have de samme sygdomme :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Stubkier » 26. jan 2012 11:35

Major Oblivious skrev:
Cena skrev:
Jeg syntes jeg læste et sted at det ikke kunne reddes efter stage 3? Men har ikke selv prøvet, så kan ikke garantere noget.

Kan jeg egentlig blive ramt som Varulv?


Nope.. Du kan ikke have de samme sygdomme :)


Så en anden måde at komme af med Vamp på er at blive til en varulf :)
Stubkier
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Major Oblivious » 26. jan 2012 11:50

Muligvis ja.. Må indrømme at jeg ikke selv har udforsket den vej, da jeg for alt i verden undgår vampyrisme..
Stoppede en 100 timers character i Oblivion pga. det, så hver gang jeg ser et alter, så er jeg over det ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Stubkier » 26. jan 2012 11:55

Major Oblivious skrev:Muligvis ja.. Må indrømme at jeg ikke selv har udforsket den vej, da jeg for alt i verden undgår vampyrisme..
Stoppede en 100 timers character i Oblivion pga. det, så hver gang jeg ser et alter, så er jeg over det ;)


Det jeg prøvede at sige var: At blive varulv er en kendt kur mod at være vampyr.
Stubkier
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Virgo DK » 29. jan 2012 21:36

I questen "Forbidden Legend", får man besked på at "Reforge the Gauldur Amulet" når man har fået samlet de 3 dele. Men jeg får ingen oplysninger om HVOR dette skal gøres? Kan nogen gøre mig klogere på dette?
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf spif2001 » 29. jan 2012 22:15

Virgo DK skrev:I questen "Forbidden Legend", får man besked på at "Reforge the Gauldur Amulet" når man har fået samlet de 3 dele. Men jeg får ingen oplysninger om HVOR dette skal gøres? Kan nogen gøre mig klogere på dette?

Har du questen aktiv? For hvis du har fundet alle 3 dele, burde du få en quest pil på kortet. Det gjorde jeg i den mission.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Mr. Aggiz » 29. jan 2012 22:41

spif2001 skrev:
Virgo DK skrev:I questen "Forbidden Legend", får man besked på at "Reforge the Gauldur Amulet" når man har fået samlet de 3 dele. Men jeg får ingen oplysninger om HVOR dette skal gøres? Kan nogen gøre mig klogere på dette?

Har du questen aktiv? For hvis du har fundet alle 3 dele, burde du få en quest pil på kortet. Det gjorde jeg i den mission.


Det samme skete for mig, efter at jeg havde fundet alle tre og jeg fik heller ikke nogen Quest pil. Der må være en bug i den mission :?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Virgo DK » 29. jan 2012 23:17

Har questen aktiv. Eller havde. De andre lokationer dukkede op på kortet efterhånden som questen skred frem, så jeg forstår det ikke. Lidt ærgerligt at man bliver nødt til at snyde for at finde den sidste lokation.
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf charlie bumbum » 30. jan 2012 15:26

Virgo DK skrev:Har questen aktiv. Eller havde. De andre lokationer dukkede op på kortet efterhånden som questen skred frem, så jeg forstår det ikke. Lidt ærgerligt at man bliver nødt til at snyde for at finde den sidste lokation.


Mener at halskæden blev samlet til en da jeg fandt det sidste stykke, eller husker jeg forkert?
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Blodbad » 30. jan 2012 15:44

charlie bumbum skrev:
Virgo DK skrev:Har questen aktiv. Eller havde. De andre lokationer dukkede op på kortet efterhånden som questen skred frem, så jeg forstår det ikke. Lidt ærgerligt at man bliver nødt til at snyde for at finde den sidste lokation.


Mener at halskæden blev samlet til en da jeg fandt det sidste stykke, eller husker jeg forkert?

Du husker forkert.
Jeg fik en quest markør til Gauldurs hvilested.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager



Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf ALIE » 9. feb 2012 14:59

http://www.gamespot.com/the-elder-scrol ... e-6350046/
EPIC .håber vi ser de ting i en update.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron