Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Major Oblivious » 4. jan 2012 18:35

Men hvis man vil have dreadric bow så er man nød til at hoppe den vej ? Det er den stærkeste "standard" bue jeg er stødt på..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf spif2001 » 4. jan 2012 18:38

Major Oblivious skrev:Men hvis man vil have dreadric bow så er man nød til at hoppe den vej ? Det er den stærkeste "standard" bue jeg er stødt på..

Det er rigtigt, men har man 100 i smithing, og har nået Dragon smithing via light armor ruten, så kan man jo 'nøjes' med en ond glasbue eller opgradere en funden daedric bue. Når først man kværner smithing potions og den slags, så betyder de sidste 5-6 skadepoint ikke så meget. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Major Oblivious » 4. jan 2012 20:07

spif2001 skrev:
Major Oblivious skrev:Men hvis man vil have dreadric bow så er man nød til at hoppe den vej ? Det er den stærkeste "standard" bue jeg er stødt på..

Det er rigtigt, men har man 100 i smithing, og har nået Dragon smithing via light armor ruten, så kan man jo 'nøjes' med en ond glasbue eller opgradere en funden daedric bue. Når først man kværner smithing potions og den slags, så betyder de sidste 5-6 skadepoint ikke så meget. ;)


True.. Hvilket jeg først opdagede igår efter 60 timers spil.. Så nu bliver jeg vist nød til at grinde potions-bryggeri, selvom det absolut ikk siger mig noget, men hvis det kan give lidt ekstra så er det fint..

Jeg er nået til det punkt, hvor mine light-armor skills er så dårlige at selv på novice bliver min mand nakket alt for hårdt i nærkamp, så beror udelukkende på mine archer-skills og sneak, men det giver nogle problemer, hvis der er en større klynge af fjender, og de opdager mig..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Mr. White » 4. jan 2012 20:28

Jeg er kun gået den vej rundt, for at den så kortest ud ift. Dragon armor. Det er det eneste armor, som jeg har smedet. Altså heavy udgaven. Har ikke kigget på heavy og light ift. det, inde under smithing perks. Men jeg har kun brugt heavy hele spillet igennem. Faktisk har jeg igennem det meste af spillet brugt et komplet steel armor sæt (legendary). :) Kan ikke huske min armor rating. Så vidt jeg husker er den 350 eller deromkring. Det er nok ikke det bedste outfit, men har da klaret mig.

EDIT: Kan se at det er Steel Plate armor jeg har.
Senest rettet af Mr. White 4. jan 2012 22:00, rettet i alt 1 gang.
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf koopi » 4. jan 2012 20:47

Jeg er lige begyndt på spillet, og jeg aner ikke hvor jeg skal begynde. Der er bare så mange døre og NPC'er jeg er gået forbi. :D Jeg er High Elf og vil prøve at være mage. Jeg har bare ikke rigtig nogen skills.
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Rahbek » 4. jan 2012 22:04

koopi skrev:Jeg er lige begyndt på spillet, og jeg aner ikke hvor jeg skal begynde. Der er bare så mange døre og NPC'er jeg er gået forbi. :D Jeg er High Elf og vil prøve at være mage. Jeg har bare ikke rigtig nogen skills.


Der er ikke andet for en at kaste sig ud i det ;-)

Et generelt råd dog: lad være med at pumpe hårdt i forskellige skills uden at din armorskill følger bare lidt med. For så bliver du nok slagtet ret grumt af alt hvad der er melee :P
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Blodbad » 5. jan 2012 08:48

Rahbek skrev:
koopi skrev:Jeg er lige begyndt på spillet, og jeg aner ikke hvor jeg skal begynde. Der er bare så mange døre og NPC'er jeg er gået forbi. :D Jeg er High Elf og vil prøve at være mage. Jeg har bare ikke rigtig nogen skills.


Der er ikke andet for en at kaste sig ud i det ;-)

Et generelt råd dog: lad være med at pumpe hårdt i forskellige skills uden at din armorskill følger bare lidt med. For så bliver du nok slagtet ret grumt af alt hvad der er melee :P

Ens armor skill er vel ligemeget hvis man er rigtig mage, for så bruger man vel en robe. Det gør jeg. Så gælder det bare om at de ikke når hen til dig :-) (satans banditter)
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf loonitunius » 5. jan 2012 14:07

jeg køre osse mage, og har kun skillet i destrustion, illusion ( meget lidt pga fury og calm) resturation ( healing osv ) og en smule i enchanting ( for at lave bedre ting end de robes jeg finder )

som en skriver, man skal bare holde dem på afstand, og det gøres ved f.eks bruge firebolt, og affyre den fra begge hænder ( da det efter impact er købt i destruction skill træet) gør at de mister pusten.

der ud over er magika potions en god ide at havde med, da jeg personligt kan havde lidt irriterende perioder med npc'er der healer, hurtigere end jeg for magika nok til at skyde dem igen :D
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Blodbad » 6. jan 2012 10:15

f... jeg er ved at være træt af quest items man ikke kan droppe og som både fylder og vejer i dit inventory. De tager efterhånden en god bid af pladsen. Nogen af dem har jeg ikke engang fået questen til endnu og nogen af dem er jeg færdige med.
De kunne i det mindste have dem til at veje 0 ligesom i Oblivion.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf spif2001 » 6. jan 2012 10:31

Jep - det er pisseirriterende, men nogen kan man faktisk sælge, dog langt fra alle.

Jeg er specielt træt af de juvelæsker med en svævende gem. Kan det virkelig passe, at man skal rende rundt med dem, indtil man finder alle 24!? Geez...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf caps-iii » 6. jan 2012 10:36

Vil I anbefale at man kun level up det som ønsker at blive? I mit tilfælde vil jeg forsøge at blive bedst til magic, så ved ikke om jeg bare burde satse på det og give alle mine levels up til den kategori?
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf spif2001 » 6. jan 2012 10:43

caps-iii skrev:Vil I anbefale at man kun level up det som ønsker at blive? I mit tilfælde vil jeg forsøge at blive bedst til magic, så ved ikke om jeg bare burde satse på det og give alle mine levels up til den kategori?

Kommer an på hvad du vil spille.

Jeg er lige gået i gang med ny karakter. Det skal være en mage / thief, hvor jeg koncentrerer mig om destruction og conjuration magic, sneak (for at få 15 x skade med daggers) og onehand weapon (igen for daggers skyld). Ignorerer warrior skills på nær onehand weapons, og resten af skill træerne får lidt som det lige passer. Bruger heller ikke bue.

Så skal jeg snige mig rundt og backstabbe med en ond dagger, og når tingene skal klares hurtigt, så sprøjter jeg lidt magi ud af fingrene. Tror det bliver sjovt.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf KevinKes » 6. jan 2012 11:53

Jeg spiller bare og opgraderer det hele løbende. Jeg bruger stort set alt, undtagen two-hand weapons.
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf ramlas » 6. jan 2012 12:07

spif2001 skrev:Jep - det er pisseirriterende, men nogen kan man faktisk sælge, dog langt fra alle.

Jeg er specielt træt af de juvelæsker med en svævende gem. Kan det virkelig passe, at man skal rende rundt med dem, indtil man finder alle 24!? Geez...

åhh nej hvor ved du det fra?? Har fundet mange men gad ikke samle på dem - vidste ikke man skulle samle dem øv øv
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Zt3pH » 6. jan 2012 12:24

KevinKes skrev:Jeg spiller bare og opgraderer det hele løbende. Jeg bruger stort set alt, undtagen two-hand weapons.


Gad vide hvor mange timer du skal spille for at få ALLE perks...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron