Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Zt3pH » 1. jan 2012 10:59

Mere spoiler til overstående:
Du kan desuden sælge rewarden for et rimeligt stort beløb. Desuden er denne reward en af de daedric artifacts som er meget sjældne og værdifulde ( og en del af en helt anden quest) desuden er questen som i skal løse for at få rewarden yderst underholdende :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf MR eg HALOman » 1. jan 2012 11:13

f*ck!
Jeg er da virkelig gået glip af en god quest her xD

I blame Bethesda for the annoying voice actor!
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf megaPeteDK » 3. jan 2012 13:28

Wow... Så kort kan det vidst siges... Min første oplevelse med Skyrim

Har længe fulgt denne tråd (og undgået de værste spoilers, om muligt). I dag oprandt dagen hvor jeg endelig fik ro og tid til at starte et spil op.

Jeg har ellers haft det liggende i folie siden d. 24/12.

Sikken et spil! Det er jo en tidsrøver... Bye bye social life, som så mange andre også skriver...

Arghh skulle bare lige ud med min glædes rus over dette fantastiske spil...
megaPeteDK
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Sredna » 3. jan 2012 17:58

Så er jeg lige blevet færdig med story questen, bare rolig, spoiler frit indlæg her! :)
Er der nogle gode råd til hvilke quests jeg skal gå efter nu?? Og hvor finder man masser af Veins? Skal have mit blacksmithing op :P
Første nuke i MW2 den 3. September!
Sredna
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf SteffaRRRn » 3. jan 2012 18:11

Jeg kunne godt lige tænke mig at høre, om Skyrim på Xbox, lagger lige så meget, som det gør på Playstation 3?
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Them » 3. jan 2012 18:19

Nogen der ved hvad man gør hvis man mister et specielt våben, har nemlige ingen ide om hvad der er blevet af mit nightingale svær?. Er det bare surt eller hvad
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf spif2001 » 3. jan 2012 19:02

SteffaRRRn skrev:Jeg kunne godt lige tænke mig at høre, om Skyrim på Xbox, lagger lige så meget, som det gør på Playstation 3?

Det lagger nærmest ikke. Jeg har en enkelt gang været ude for, at den blev lidt bøvlet i en hule, men ikke noget jeg ikke kunne klare, og jeg har 100+ timer i spillet. Xbox udgaven har ikke de savegame problemer som PS3 udgaven har.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf spif2001 » 3. jan 2012 19:03

Them skrev:Nogen der ved hvad man gør hvis man mister et specielt våben, har nemlige ingen ide om hvad der er blevet af mit nightingale svær?. Er det bare surt eller hvad

Nogle monstre kan lave dragonshouts og et af de råb er Disarm, som får dit sværd til at flyve ud af hånden på dig. Hvis du så ikke får samlet det op bagefter, ja så ligger det stadig der hvor du tabte det. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Rahbek » 3. jan 2012 20:55

Sredna skrev:Så er jeg lige blevet færdig med story questen, bare rolig, spoiler frit indlæg her! :)
Er der nogle gode råd til hvilke quests jeg skal gå efter nu?? Og hvor finder man masser af Veins? Skal have mit blacksmithing op :P


Ude omkring markarth er der en del mine/bjergværk og da en del veins :)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Blodbad » 3. jan 2012 21:01

spif2001 skrev:
Them skrev:Nogen der ved hvad man gør hvis man mister et specielt våben, har nemlige ingen ide om hvad der er blevet af mit nightingale svær?. Er det bare surt eller hvad

Nogle monstre kan lave dragonshouts og et af de råb er Disarm, som får dit sværd til at flyve ud af hånden på dig. Hvis du så ikke får samlet det op bagefter, ja så ligger det stadig der hvor du tabte det. ;)

He he, præcis det skete for mig. Bortset fra det var et sværd jeg havde givet min companion, så der gik lidt før jeg opdagede det. Men jeg fandt det igen.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Blodbad » 3. jan 2012 21:03

spif2001 skrev:
SteffaRRRn skrev:Jeg kunne godt lige tænke mig at høre, om Skyrim på Xbox, lagger lige så meget, som det gør på Playstation 3?

Det lagger nærmest ikke. Jeg har en enkelt gang været ude for, at den blev lidt bøvlet i en hule, men ikke noget jeg ikke kunne klare, og jeg har 100+ timer i spillet. Xbox udgaven har ikke de savegame problemer som PS3 udgaven har.

Mit er faktisk begyndt på det. Lidt træls. Der kommer jævnligt et hak på et par sekunder hvor det hele står stille hvor man næsten tror det er frosset.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager



Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf lucky ba » 3. jan 2012 23:15

Hvordan kan man egentlig se hvor mange timer man har spillet spillet ??
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf Zt3pH » 3. jan 2012 23:19

lucky ba skrev:Hvordan kan man egentlig se hvor mange timer man har spillet spillet ??


Jeg plejer at se på mit sidste savegame, der fremgår det hvor længe du har spillet
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS

Indlægaf DKhANSI » 3. jan 2012 23:23

Kig på dine savegames, i spillet.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron