Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Lancheis » 12. nov 2011 21:23

Jeg har kun sige en ting og sige om, hvor fantastisk dette spil er:

Senest rettet af Lancheis 12. nov 2011 23:02, rettet i alt 1 gang.
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ALIE » 12. nov 2011 21:40

Buktu skrev:Ja har faktisk også noget nemmere ved drager end ved nogen af de andre ting man støder på.


ja først var det en snetrold der lamme tævede mig, nu er mit level højre og de er ikke så slemme.

men er kommet til den første quest fra fighters guild, kan ikke huske deres navn.

men den/ham jeg skulle dræbe tævede mig, så venter med den..
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Agrolyte » 12. nov 2011 22:18

Er jeg den eneste som synes menu-systemet er mangelfuldt i forhold til det der var i Oblivion? Jeg savner også at våbnene går i stykker og at man skal reparere dem...

Det er lidt irriterende at spillet pauser hver gang man skal skifte våben.. kan godt se det er nødvendigt, når nu de har lavet quick-systemet og menu-systemet som de har - men stadigvæk :/
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ALIE » 13. nov 2011 00:47

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf bager » 13. nov 2011 02:35

Razbojnik skrev:Har et spørgsmål..
Er nu godt 6 timer inde i spillet, men har endnu ikke fundet en måde at skifte sine våben hurtigt. F.eks. når man vil gå fra sværd/skjold til bue/pil.. Kan det virkelig passe at man skal ind i inventory hver gang ?

Hvis du går ind i din favorit-menu, kan du binde ting til højre og venstre d-pad knap ved at holde knappen inde på tingen. Tog sgu også lidt tid for mig, før jeg fandt ud af det, og så var det ovenikøbet helt tilfældigt :D men hvis du læser manualen, står det også beskrevet der.

Ganashatru skrev:
Erdmann1976 skrev:Er nået til den første drage...hold op de er ikke nemme (positivt).


Jeg synes, den var latterlig nem at besejre. Modsat trolde.

Frygt ej, det skal nok blive sværere :)


Og så har lige et spørgsmål til dem, der både ejer Skyrim og Dark Souls. Jeg er helt vild med Skyrim, og jeg har overvejet også at købe Dark Souls. Jeg er dog i tvivl, om det bliver for meget af det samme? Ville sætte pris på lidt vejledning her :)
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 13. nov 2011 07:48

Nogen der Spiller på PC ?
og kan fortælle mig hvordan i hele hulen man roterer/drejer sine items rundt så man kan se dem på bagsiden osv.
Har prøvet alt synes jeg, man kan ikke få noget i min inventory til at snurre rundt som jeg har set på videoerne???
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf larvie » 13. nov 2011 10:01

@Bager -

(grundlæggende er den dybeste forskel dén imellem konsollerne. Læg deri hvad du vil.)

Skyrim og Dark Souls er ABSOLUT IKKE det samme. Det første spil er for dødelige, imens det andet er for døde.

Det første spil er en storslået leg - det andet er hardcore disciplin! I Skyrim har du musikken til at understøtte dtemningerne - i Dark Souls har du den tavshed der kommer sivende fra din fjendes våben. I Skyrim skal du leve - du skal dø i Dark Souls.
Læs nogle anmeldelser og lign. for at blive klogere på forskelle på de to spils gameplay og lign.

Men når du spørger direkte, om du købe Dark Souls, er svaret 'Nej, lad være. Du klarer det ikke. ' (Og Demons Souls krøller dig bare sammen.)

De to spil er forskellige som en påskelilje er forskellig fra Vibefedt (kødædende plante)
Senest rettet af larvie 13. nov 2011 11:06, rettet i alt 3 gange.
larvie
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Annxii » 13. nov 2011 10:01

Descenter 1976 skrev:Nogen der Spiller på PC ?
og kan fortælle mig hvordan i hele hulen man roterer/drejer sine items rundt så man kan se dem på bagsiden osv.
Har prøvet alt synes jeg, man kan ikke få noget i min inventory til at snurre rundt som jeg har set på videoerne???

uden at have prøvet det til PC så ville jeg prøve med holde musen nede på 3D-figuren og trække til højre eller venstre. Det plejer at være sådan den skal fungerer til PC'en :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ramlas » 13. nov 2011 11:01

hej
til jer der er igang med skyrim - er det så fedt, som der bliver lagt op til?
er det værd at investere i??
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf NiklasOfDoom » 13. nov 2011 11:28

Efter min mening er det meget mere ala Morrowind end Oblivion, hvilket er fantastisk. Samtidigt har de sørger for at fikse en masse af de problemer, som der tidligere har været med TES spil. Det irriterer mig lidt at man ikke kan quick selecte sværd/skjold som én samlet enhed (nogle gange står man bare med skjoldet i hånden, hvilke jo ikke ligefrem er optimalt), men hvis det er det største problem, så er der vist ingen tvivl om at spillet er et køb værd, hvis man er til genren. :)
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf anarchoi » 13. nov 2011 12:11

Hold da op et fantastisk spil! Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft det så vildt over et spil, og jeg har altså gamet de sidste 20 år.

Lige et enkelt spørgsmål: Hvordan ser man forskel på om et våben er 1 hånds eller 2 hånds?

/a
anarchoi
Niveau 4
 
Indlæg: 588


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DkSlayer » 13. nov 2011 12:25

24 år med gaming her.. Skyrim er det vildeste RPG jeg har gamet !

Lots of Todd Love <3
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Ganashatru » 13. nov 2011 12:48

larvie skrev:Skyrim og Dark Souls er ABSOLUT IKKE det samme. Det første spil er for dødelige, imens det andet er for døde.

Det første spil er en storslået leg - det andet er hardcore disciplin! I Skyrim har du musikken til at understøtte dtemningerne - i Dark Souls har du den tavshed der kommer sivende fra din fjendes våben. I Skyrim skal du leve - du skal dø i Dark Souls.


Det lyder enestående! Bør man spille Demon's Souls forinden, eller er det blot en atmosfærisk forgænger? Jeg kan forstå, at plottet er ekstremt minimalistisk.
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Blade Dk » 13. nov 2011 12:50

De 2 spil har Nada med hinanden at gøre, kan ik forstå at folk sammenligner dem, så er pokemOn og final fantasy os i fammilie ?? ;)
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Blodbad » 13. nov 2011 13:05

Ganashatru skrev:
larvie skrev:Skyrim og Dark Souls er ABSOLUT IKKE det samme. Det første spil er for dødelige, imens det andet er for døde.

Det første spil er en storslået leg - det andet er hardcore disciplin! I Skyrim har du musikken til at understøtte dtemningerne - i Dark Souls har du den tavshed der kommer sivende fra din fjendes våben. I Skyrim skal du leve - du skal dø i Dark Souls.


Det lyder enestående! Bør man spille Demon's Souls forinden, eller er det blot en atmosfærisk forgænger? Jeg kan forstå, at plottet er ekstremt minimalistisk.

FYI: Vi har også en Dark Souls tråd :-)
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron