Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DkSlayer » 8. nov 2011 12:48

Dr.Herman skrev:Nogen der ved om det samme er gældende for blockbuster butikkerne? Helt bestemt den i Esbjerg hvis der skulle være forskel :)


Blockbuster Sønderborg har IKKE midnatsåben desværre :(

Syg i hovedet som jeg er, overvejer jeg næsten at ta' turen til Silkeborg :p
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DJan.dk » 8. nov 2011 12:59

Prozel skrev:Tuder? Hahaha, det er dig, som har så travlt med at kommentere på, hvor dårligt mw3, når du ikke engang har prøvet det.

Du er fandme fyldt med mere lort end stronghold i bf3-tråden, bassemand.


Det er slet ikke det jeg siger, så kan jeg godt forstå at du der er en kortslutning i bolden, når du tolker tingene som du vil. Det siger meget...

Luk den her, da jeg ikke gider bruge krudt på dig, søde. Tilbage til den dejlige Skyrim-tråd.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Prozel » 8. nov 2011 13:03

Undskyld, jeg overfortolkede dig, jeg kan godt se lyset nu. CoD er ikke originalt, men det er Forza 4 og BF3, det var jo det du prøvede at sige!

Du bliver bare ved med at bekræfte min fordomme ved visse BF-fags, helt ristet oppe i hovedet.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Morten Skou » 8. nov 2011 13:07

Og så tilbage til emnet.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf A42Merlin » 8. nov 2011 13:07

Prøv nu lige at holde jeres BF vs. MW krig ude af vores Elder Scrolls tråd!!! tak!
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Thomas.Madsen » 8. nov 2011 13:14

DkSlayer skrev:
Dr.Herman skrev:Nogen der ved om det samme er gældende for blockbuster butikkerne? Helt bestemt den i Esbjerg hvis der skulle være forskel :)


Blockbuster Sønderborg har IKKE midnatsåben desværre :(

Syg i hovedet som jeg er, overvejer jeg næsten at ta' turen til Silkeborg :p


Så kan du også tage en bajer på Silkeborgs hyggeligste bodega, Admiralen, som har til huse lige ved siden af. (Næsten).
Jeg overvejer lidt at besøge GameStop, men da jeg nok ikke er helt appelsinfri, kan det måske godt ødelægge mit offentlige image.
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DJan.dk » 8. nov 2011 13:28

...hjerneblødning. :roll:

Sad og kiggede lidt på de forskellige racer + abilities, og hvordan man får strikket en fornuftig character sammen.

Racial Abilities: http://skyrimguild.com/picking-your-race-in-skyrim/
Perks and Abilities: http://theelderscrollsskyrim.com/racial ... erk-trees/

Bosmer og Archery + Sneak, er vist lige mig. :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Murtang » 8. nov 2011 14:06

Selvom jeg havde skrevet til game.dk at de skulle annullere ordren så har jeg nu også fået mail om at de har behandlet ordren og afsendt varen. Bliver spændende at se om den så rent faktisk dukker op på torsdag. Har ikke rigtig lyst til at forudbestille ved andre nu når "det burde dukke op." Alternativt må det bliver elgiganten fredag.

Hvad man dog ikke gør for at få lov til at spille Skyrim på udgivelsdatoen :)
Murtang
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Skowl » 8. nov 2011 15:57

Okay, har ikke lige orket at læse alt overstående, men er der nogle der også ligesom jeg har set at flere og flere folk verden over begynder at påstå at de allerede har været inde og købe deres kopi i deres diverse nærtliggende butikker, enten fordi at fyren bag disken ikke kender noget til releasen eller fordi at nogle ikke har noget i mod lige at få en skilling ekstra i lommen. Er der måske nogle ude i det danske land denne her "metode" er lykkedes for?
Jeg vil personligt bare gerne være en del af fænomenet den 11. Selvom vente tiden er ulidelig!
Skowl
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DkSlayer » 8. nov 2011 16:24

Skowl skrev:Okay, har ikke lige orket at læse alt overstående, men er der nogle der også ligesom jeg har set at flere og flere folk verden over begynder at påstå at de allerede har været inde og købe deres kopi i deres diverse nærtliggende butikker, enten fordi at fyren bag disken ikke kender noget til releasen eller fordi at nogle ikke har noget i mod lige at få en skilling ekstra i lommen. Er der måske nogle ude i det danske land denne her "metode" er lykkedes for?
Jeg vil personligt bare gerne være en del af fænomenet den 11. Selvom vente tiden er ulidelig!


Den ER virkelig ulidelig !!!!!!!!!! :?

Fuck jeg er preeeeeee hooked man :D
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 8. nov 2011 18:01

Ved ikke om det bare er mig, eller om jeg kun får set videoer med dårlig opløsning/ render kvalitet, for synes det Xbox grafik jeg har set af Skyrim ser, hmm, trist ud, og ikke laaangt bedre end f.eks. Oblivion. (og med lidt dumme popups af og til)
Ved ikke om i er enige eller uenige, men tror lige jeg venter til jeg har set noget PC grafik...
Der vil jeg sikkert kunne skrue MEGET op for kvaliteten, og måse installere en GORE patch så der kommer godt med snask når hovederne smutter af :-D
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Skowl » 8. nov 2011 18:05

Er bange for det ikke er muligt at kappe hovederne af folk, jeg syntes derimod de videoer jeg har set hvor jeg lige har skruet lidt ekstra op for video kvaliteten at grafikken i spillet har set ganske fornuft ud! Men selvfølgelig vil den rette PC altid kunne præstere den bedste grafik.
Skowl
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf M60 » 8. nov 2011 18:08

Man kan godt hugge hoveder af i spillet. Det står i hvertfald som perk når man leveler op i 2-handed weapons.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Skowl » 8. nov 2011 18:10

What, har lige læst den anden dag at det ikke var muligt??
Skowl
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DkSlayer » 8. nov 2011 18:15

Descenter 1976 skrev:Ved ikke om det bare er mig, eller om jeg kun får set videoer med dårlig opløsning/ render kvalitet, for synes det Xbox grafik jeg har set af Skyrim ser, hmm, trist ud, og ikke laaangt bedre end f.eks. Oblivion. (og med lidt dumme popups af og til)
Ved ikke om i er enige eller uenige, men tror lige jeg venter til jeg har set noget PC grafik...
Der vil jeg sikkert kunne skrue MEGET op for kvaliteten, og måse installere en GORE patch så der kommer godt med snask når hovederne smutter af :-D


Du har set video'er i dårlig opløsning. Prøv at downloade de HD vid's inde fra xbox marketplace. De vil gi dig et ret godt billede af hvordan det vil se ud når du gamer
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron