Xboxlife forum

Cure against vampirism in Oblivion

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf Rechain » 12. apr 2006 19:51

Der ska stå det her når de er tomme:

Grand Soul Gem
>Current Soul Level: None

Men jeg har 2 der ik er tomme :( så hvordan kommer jeg nu videre...ka vel finde flere?

Grand Soul Gem
>Current Soul Level: Grand

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Underdog Dude » 13. apr 2006 12:33

aKaMiluA DK skrev:Nogen der ved hvordan man ser om ens Gems er tomme.. Det mener jeg nemlig de skal være..


Kig på dem i dit inventory. Når de er markerede er der en lille boks til højre for dem der fortæller dig hvilken soul der er i dem. Hvis ingen står der sjovt nok "none".
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf MiLuA » 13. apr 2006 14:12

Ja Pacemaker. Det har jeg fundet ud af. Ellers tak for hjælpen.

Nu mangler jeg bare en Gem, og jeg ved hvor den er. Det er en chest jeg skal låse op, og det burde ikke være noget problem med Skeleton Key'en.. :)
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf homer simpson » 13. apr 2006 18:27

jeg mener den mage guild der er i cheydenhall har 4 grand soul gems det havde hved mig
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf MiLuA » 13. apr 2006 18:28

Mange tak for info. Vil jeg lige tjekke ud:) Mangler nemlig én stadig..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Rechain » 13. apr 2006 18:36

Ja, og jeg mangler 2 :) har fundet 6 ialt, men 2 af dem er IKKE tomme nemlig...ØV!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf MiLuA » 13. apr 2006 18:37

Rechain, hvor har du fundet dine henne?
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Rechain » 13. apr 2006 18:43

Hmm...fulgte lidt med i guiden, så har dog ik tjekket Crayfish Cave som du omtalte...jeg har tænkt mig at prøve at finden nogen der, som du selv skrev...så burde der vel være nok til at komme videre...?

Gem One: This is an easy one. Go to the Imperial City Market District. Find the Mystique shop. He has one gem for sale. Four to go.

Gem's Two - Four: Your lock picking skills better be up to snuff now. Head to Arcane University. Best to go at night, you will be thieving. Go inside, and on the first floor there is a chest with three Gems inside. All are Grand gems, but I believe two of them are not empty. Take them all anyways. You can empty them if you have a staff or magic item; otherwise they have a decent resell value. Its a level 5 lock, so your going to have to work at it, but its worth the effort. Make sure no one sees you. Once you get it open, take them all.

Gem Five: Head to the Chorral Mage's Guild. Inside, there is a staircase, and display cases to the left and right. The one to the right looks tempting, three gems inside. None are grand though, save your picks. The one the left has one though. It's another level 5 lock, so good luck to you. Once you get this, you have five, but two probably aren't empty. No matter, the hard part should be over.

Og så havde jeg 1 i forvejen (som ik var tom)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Tobber » 13. apr 2006 18:47

:twisted: Kan man ikke snyde og kopiere disse gems?

Der er en kode, der kan kopiere det meste lige fra penge, smykker og soul gems.
Billede
Tobber
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf MiLuA » 13. apr 2006 18:50

Okay. Så kan jeg sige dig hvor du kan finde 2 yderligere. Tag ud øst for Imperial City. Kryds floden og tag over til "The Blue Road" som er en vej. Fortsæt lidt med denne. Grotten som jeg taler om kan du finde lidt nord for vejen. Hvis du kigger på kortet ser du at der står The Blue Road. Grotten ligger lige ovenover "T'et" i "The Blue Road".. Håber du forstår. Husk at tjekke alle kister og spande osv., ellers finder du ikke dem begge...

Held og lykke
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf rasmus » 13. apr 2006 20:42

ellers er der også mere end en i chorrol. jeg fandt vist 2 eller 3 der. som var tomme og flere der ikke var
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf oblivion » 13. apr 2006 20:57

Man kan købe tomme grand soul gems i mange af mages guilds.. Det er ikke alle der sælger dem, men mange skulle gøre efter sine.. Så værd at undersøge:P
oblivion
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf rasmus » 13. apr 2006 21:07

Desværre gider hun ikke at tage imod mit bloodgrass. nogen som har en ide om hvorfor hun ikke gider?
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf oblivion » 13. apr 2006 22:49

Mages guild i anvil, ham den grønne mand helt inde for inden sælger iværtfal en grand gem soul... Hvis nogen mangler at finde en..
oblivion
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf Tobber » 14. apr 2006 21:09

:shock: Hej alle

Har fundet en fed vejledning til problemerne med vampyrer i Oblivion.

Se her: http://www.xboxevolved360.com/article/T ... /3233.html
Billede
Tobber
Niveau 3
 
Indlæg: 260


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster