Xboxlife forum

Cure against vampirism in Oblivion

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf Ashra Whillin » 14. apr 2006 21:32

oblivion skrev:Mages guild i anvil, ham den grønne mand helt inde for inden sælger iværtfal en grand gem soul... Hvis nogen mangler at finde en..


altså jeg rendte bare rundt til alle mages guilds og stjal grand soulgems...altså jeg pickpoketede dem fra dem der solgte dem...og de har mindst en af dem i hver mages guild...man kan dog også købe dem, men jeg foretrækker at stjæle hehe er lidt af en tyvetøs ;) :D
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf badehaette » 15. apr 2006 21:51

det med "go find my ingridients"

og du har givet hende dem er en seriøs irriterende bug i spillet (patch, tak)
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf rasmus » 15. apr 2006 23:47

nej. jeg mangler at give hende bloodgrass. men det vil hun ikke tage imod. tror at man skal have afleveret alle ingredienserne før man afleverer dust og blod.
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf MiLuA » 16. apr 2006 02:20

Hvor kan man finde Argonians henne?
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf rasmus » 16. apr 2006 11:29

Det er de menneskelignende øgler
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf ReVaN » 16. apr 2006 20:24

aKaMiluA DK skrev:Hvor kan man finde Argonians henne?


Prøv ALLE byer hehe, de er faktisk overalt
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf MiLuA » 16. apr 2006 20:25

Jeg har fundet nogle nu..

Men selvom jeg slår nogen af dem ihjel med den dagger jeg har fået reagerer heksen ikke en skid på det.. Hun siger bare at jeg skal lede videre fede møgso..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf badehaette » 16. apr 2006 20:56

HOST bug HOST
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf MiLuA » 16. apr 2006 20:58

Nu har jeg fundet ud af det.. Min dagger var ikke enchanted - det skulle den være.. Så heldigvis ingen bug..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf badehaette » 16. apr 2006 20:59

aKaMiluA DK skrev:Nu har jeg fundet ud af det.. Min dagger var ikke enchanted - det skulle den være.. Så heldigvis ingen bug..



ok det var ikke en bug så men der er stadig for mange i den quest
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf oblivion » 16. apr 2006 21:41

Tror nu næppe det er bugs, men gennerele spillemisforståelser.. HOST HOST.. Men der er nogle ting, som er svært at regne ud og derfor giver problemmer.. Men det er jo en del af spillet..
oblivion
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf Secret Man!C » 2. maj 2006 19:54

Det er jo et meget stort spil..!

Billede
Secret Man!C
Niveau 4
 
Indlæg: 579
By: Slagelse


Indlægaf pulzedriver » 3. maj 2006 10:32

Har opsøgt Raminus Polus på Arcane University.
Men han vil ikke tale med mig! "Ah... go away you freak!" skriger han hvar gang jeg prøver at føre en fornuftig samtale med ham.
Det har muligvis noget at gøre med at jeg er vampyr... "Men det er jo derfor jeg har opsøgt dig din spasser!"

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?

- ellers tror jeg s'gu bare jeg hugger ham ned med mit sværd- så kan han lære at være næsvis en anden gang!...
Billede
pulzedriver
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf MiLuA » 3. maj 2006 12:19

En af grundene til at folk ikke vil snakke med dig, er at du ligner et monster i ansigtet. Gå ud i natten og få suget noget blod - det vil få stillet dit behov, og du vil heraf kunne tåle en del sollys og folk vil også tale med dig..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf pulzedriver » 3. maj 2006 12:34

aKaMiluA DK skrev:En af grundene til at folk ikke vil snakke med dig, er at du ligner et monster i ansigtet. Gå ud i natten og få suget noget blod - det vil få stillet dit behov, og du vil heraf kunne tåle en del sollys og folk vil også tale med dig..


Tak, det må jeg prøve så. Tror jeg vil finde en sølle lille tigger der har lagt sig til at sove udendørs, som en skamplet på byens ellers så renskurede ydre... det vil kun være en passende straf for ham at betale i blod... hehehe heeeh!

P.S. jeg troede at The Cave Divers Helmet (full face) kunne skjule mit gustne fjæs - men det kunne den åbenbart ikke.
Billede
pulzedriver
Niveau 2
 
Indlæg: 103


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron