Xboxlife forum

Cure against vampirism in Oblivion

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf MiLuA » 3. maj 2006 12:38

Nej du kan kun suge blod fra andre mennesker i spillet. Så en nat mens ingen ser det, bryd ind i et hus og gå op i soveværelset, hvor staklen ligger og sover. Herefter skal du trykke feed, hvoefter din trang vil være tilfredsstillet :)
Jeg har selv været vampyr i 25 timer af spillet, så jeg har rimelig meget erfaring med det..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Secret Man!C » 8. maj 2006 20:07

når jeg vil af med den vanpiriSM blander jeg bare Dark soul of glow og the golden soul stone + shark of hate så kommer giften ikke ikke tilbage den er mega god ! Og DeN ViRkEr
Secret Man!C
Niveau 4
 
Indlæg: 579
By: Slagelse


Indlægaf ReVaN » 8. maj 2006 20:20

Secret Man!C skrev:når jeg vil af med den vanpiriSM blander jeg bare Dark soul of glow og the golden soul stone + shark of hate så kommer giften ikke ikke tilbage den er mega god ! Og DeN ViRkEr


jeg er ikke ekspert på vampyr området endnu og er heller ikke så langt med main quest, men hvad du lige sagde... gav INGEN mening for mig hehe :shock: :)
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Xavier-X » 8. jun 2006 14:52

Det er temmelig lusket, den måde man contracter vampirism på.....Det stå kun et kort øjeblik, at man har fået den, så man skal huske at tjekke hvilken spells/deceases der er aktive temmelige ofte....Jeg var lige ved at få vampirism for anden gang....Efter jeg har været gennem cure-quest´en....Hvad gør man hvis man får den flere gange...Hindril´s(eller hvad overvampyren hedder) aske har man jo brugt!!!! :roll:
Xavier-X
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Kaninus » 8. jun 2006 15:07

Secret Man!C... Du taler sort. Hvad er det for ting du blander?? Jeg har gennemført spillet og synes bestemt ikke jeg er stødt på noget der hed sådan.
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf HunkyDory » 8. jun 2006 15:08

Dark Soul + The golden soulstone + Shark of hate = vampyrkur!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Dr. Cropes » 15. jun 2006 17:36

Jeg kunne ikke give hende heksen Bloodgrass, Valget var der slet´ikke
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Dr. Cropes » 15. jun 2006 17:38

Man kan også bare drikke en Cure Potion, inden man er blevet vampyr, Altså lige efter man har contracted sygdommen
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf ReVaN » 15. jun 2006 17:39

Ja, eller gå til et alter
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Dr. Cropes » 16. jun 2006 08:36

Præsis :)
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf spif2001 » 16. jun 2006 08:43

Xavier-X skrev:Det er temmelig lusket, den måde man contracter vampirism på.....Det stå kun et kort øjeblik, at man har fået den, så man skal huske at tjekke hvilken spells/deceases der er aktive temmelige ofte....Jeg var lige ved at få vampirism for anden gang....Efter jeg har været gennem cure-quest´en....Hvad gør man hvis man får den flere gange...Hindril´s(eller hvad overvampyren hedder) aske har man jo brugt!!!! :roll:


Er der ikke noget med, at heksen der laver en cure har flere, eller at man kan købe dem af hende?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Panacea73 » 18. jun 2006 20:28

Hanniste skrev:Dark Soul + The golden soulstone + Shark of hate = vampyrkur!


Kan jeg få en nærmere beskrivelse på hvordan og hvorledes, eller et link hvis det er noget du har læst dig frem til.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Indlægaf ReVaN » 19. jun 2006 09:59

Panacea73 skrev:
Hanniste skrev:Dark Soul + The golden soulstone + Shark of hate = vampyrkur!


Kan jeg få en nærmere beskrivelse på hvordan og hvorledes, eller et link hvis det er noget du har læst dig frem til.


Tror du selv at de ting findes hehe :wink: ?
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf HunkyDory » 19. jun 2006 10:01

Gør de ik? :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf ReVaN » 19. jun 2006 10:04

Nope, du kan finde dark soul GEMS men ingen dark souls, golden soulstones eller sharks of hate hehe
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron