Xboxlife forum

Zero Visibility pwn3d

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Zero Visibility pwn3d

Indlægaf phijen » 17. sep 2009 15:06

Zero Visibility er en quest hvor alle i en lille landsby, bliver usynlige. Jeg hjælper dem med at løfte forbandelsen ved at snakke med den skøre lokale troldmand, som giver mig en scroll jeg bare skal læse op i midten af landsbyen. Han er ved at advarer mig om noget, men fortryder og siger at jeg nok skal klarer den.

Jeg løfter forbandelsen og mister 50 luck :o. Forestil jer mit shock! "Det kan ikke passe!" tænker jeg og styrter tilbage til troldmanden for at få en forklaring. Han giver dog ingen mulighed for at få min mistede luck tilbage! "God damn der må findes noget på nettet!" Afsted med mig og ganske rigtigt. Jeg finder ud af at man også har fået en beskyttelsesring (som jeg overså at jeg fik da jeg havde travlt med at lytte til troldmanden og han nævner den ikke selv, det står kun oppe i venstre hjørne når man får den) som man skulle have taget på. Så der er bare intet at gøre, lev med 6 i luck eller load forfra.

Pis og lort, jeg bliver nødt til at starte forfra fra mit forrige save. 1 time og 45 minutter tidligere :cry:. Jeg føler mig grusomt misbrugt af spillet, slukker boxen og jeg vender tilbage til computeren som stadig er inde på walkthroughen. Jeg tænker ikke over lige at læse hvad der ellers står og til min store rædsel finder jeg ud af at hvis man ikke har taget ringen på kan man da bare gå ind i et chapel og bede ved alteret :shock:. Undskyld hvad?! Jeg var endda inde under spells for at se om der var noget der aktivt hæmmede min luck, men næææh nej! Det kunne man da ikke se :(.

Så nu kan jeg altså bruge de næste 1½ time på at spille det alt sammen igennem igen for at nå frem til landsbyen, finde troldmanden, tage hans lille lorte ring på og SÅ redde byen! God damn :roll:.
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf Simulatorfreak » 17. sep 2009 15:09

HAHAHAHAHA!!!

Ej, kender det selv - Det er noget af det værste :evil:
Simulatorfreak
 
Indlæg: 243


Indlægaf DeeHawk » 17. sep 2009 15:15

Fail :D

Morale: Man sparer ikke tid ved at skippe dialogs i rollespil. Man ødelægger bare oplevelsen.
Billede
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf phijen » 17. sep 2009 15:17

DeeHawk skrev:Fail :D

Morale: Man sparer ikke tid ved at skippe dialogs i rollespil. Man ødelægger bare oplevelsen.


Jeg skippede heller ikke noget som helst dialog ;) Jeg lyttede oven i købet intenst til hvad fyren havde at sige. Derfor missede jeg den note øverst i venstre hjørne hvor der stod "protection ring aqcuried". Han nævnte den nemlig overhovedet ikke selv :P

Edit: Jeg er faktisk en rigtig stor rollespilsnørd (i hvet fald på boxen og pc'en ;)) og kunne aldrig finde på at skippe noget som helst og slet ikke dialog.
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf DeeHawk » 17. sep 2009 15:23

phijen skrev:
DeeHawk skrev:Fail :D

Morale: Man sparer ikke tid ved at skippe dialogs i rollespil. Man ødelægger bare oplevelsen.


Jeg skippede heller ikke noget som helst dialog


Så questen er faulty?
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf phijen » 17. sep 2009 15:27

DeeHawk skrev:
phijen skrev:
DeeHawk skrev:Fail :D

Morale: Man sparer ikke tid ved at skippe dialogs i rollespil. Man ødelægger bare oplevelsen.


Jeg skippede heller ikke noget som helst dialog


Så questen er faulty?


Hmm, det er en ret grov beskyldning. Den er jo netop lavet så man risikerer at miste 50 i luck, men de kunne måske have gjort mere ud af at påpege at man altså havde fået en ring til at modvirke den risiko. For det første nævner han ikke ringen, men blot at man skal passe på. For det andet er der jo ingen grund til at lede mit inventory igennem for noget som jeg ikke har nogen idé om at jeg har på mig.
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf DeeHawk » 17. sep 2009 15:28

Haha du har ret. Hvad står der på ringen?
Billede
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf phijen » 17. sep 2009 15:31

Den hedder bare Ancotar's Ring of Protection, så det er jo egentlig åbenlyst nok, man får den bare sammen med anti usynligheds scrollen og det lagde jeg så ikke lige mærke til pga dialogen.
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron