Xboxlife forum

Level i Oblivion

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Level i Oblivion

Indlægaf Bateman » 23. mar 2006 11:41

Jeg har spillet godt 4 timer og har lige befriet borgen og fundet the count.

Men jeg er stadig kun level 1, er det unormalt?
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 344


Indlægaf Defender LIVE » 23. mar 2006 15:22

Hey,
Hvis du trykker "B" kan du se dit inventory og dine stats. herunder kan du også se hvor meget du mangler for at stige i level (en rød bjælke).
Du stiger i level ved at blive bedre til dine "Major Skills" altså f.eks så spiller jeg som warrior og mine Major skills er bla. Heavy armor, blade, akrobatik osv. og hver gang du slår fjender med dit sværd bliver du så bedre til den egenskab, og herefter stiger du så. det skal du så gøre med, så vidt jeg husker 3 af dine major skills.

Så når den røde bjælke er i top skal du finde en seng og hvile dig (ca. 6timer) så stiger du i level :D

Håber det var svar nok eller skriv igen.

Ellerz KANON fedt spil!!!!!!
Defender LIVE
Niveau 4
 
Indlæg: 412


Indlægaf bOOmer DK » 23. mar 2006 17:46

Jep et rigtig dejligt spil!!!!!
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Voyager4DK » 26. mar 2006 01:44

1 time er mere end nok, efter min erfaring...
Når, man er klar til at stige, siger den at man skal meditere lidt over hvad man har lært.. Og at sove er vist den eneste måde man kan gøre det..
Hvor længe man så gør det, er vist så ligegyligt..
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf Blade Dk » 26. mar 2006 03:33

ja super fedt spil kan dog godt blive lidt træt den loader så mange gange og at det hakker imellem når den loader men ellers fedt spil
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Voyager4DK » 26. mar 2006 20:10

Læste et eller andet sted at den kan finde på at bruge ekstra tid på at loade, hvis cachen på disken er fragmenteret..
Og at man kunne få den til at slette cachen fra disken ved at holde en tast nede ved opstart.. Tror nok det var den grønne..
Jeg prøvede det i hvert fald og det virkede som om det hjalp på det.
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf JackRandom » 26. mar 2006 20:49

okay, det må jeg da prøve... for jeg har da lagt spillet til side indtil videre, pga. de lange loading tider, ellers godt spil
Billede
JackRandom
Niveau 3
 
Indlæg: 221



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron