Xboxlife forum

Hvem skal IKKE have Oblivion?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Hvem skal IKKE have Oblivion?

Indlægaf u_neeK » 17. mar 2006 22:35

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvem der ikke har tænkt sig at købe The Elder Scrolls IV: Oblivion, når det udkommer om en uge.

Selv er jeg ekstremt spændt på spillet, men venter til jeg flytter tilbage til Danmark, hvor min 360'er er.

Har desuden hørt, at EB Games har et special tilbud, hvor man kan bytte med to "gamle" X360-titler og få Oblivion til 1 flad fucking krone!
Senest rettet af u_neeK 18. mar 2006 20:28, rettet i alt 1 gang.
u_neeK
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf Morten Skou » 17. mar 2006 22:56

Jeg skal ikke have spillet.

Efter at have prøvet det for 5 måneder siden, så har jeg svært ved at forstå alt den hype der er om netop det spil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Rechain » 17. mar 2006 23:09

Jeg får først råd til det i næste måned, så ka jeg se andres meninger om spillet inden jeg selv køber det til Xbox360.

Ska nemlig have det selv 100%, da jeg elsker sådanne spil.
Morrowind på PC er for fed, er dog aldrig kommet igennem det, men ka godt lide sådanne rollespil, så jeg ved jeg vil få glæde af Oblivion ;)

Selvom jeg stadig mener der er nogen teksturer i spillet, som ik er så kønne mere pga. tiden går (det får vi at se i den endelige udgave) så er der stadig store åbne landskaber, og det er lækkert. Nu har spillet jo også været undervejs i en del år, sååå...

Det ska nok blive en klassiker uanset hva :) efter min mening...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf MiLuA » 17. mar 2006 23:18

Morten Skou skrev:Jeg skal ikke have spillet.

Efter at have prøvet det for 5 måneder siden, så har jeg svært ved at forstå alt den hype der er om netop det spil.


Nu kan der have noget at ske meget på fem måneder skal man lige tage i mente. Men hvis man ikke er til genren, bør man sikkert holde sig væk..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Crueltylizer » 17. mar 2006 23:46

Ja EBGames har special tilbud på spillet til 1,- som skulle være billigt nok til selv den fattigste gamer.. ;)
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Svendborg DK » 18. mar 2006 04:18

JA!! :)
Jeg skal ikke have det..
Jeg mistede lysten efter jeg havde set en trailer fra spillet: Manden nakker nogle skeleter med en ildkugle som han skyder fra sin lille fine hånd..
Jeg ville mene at jeg har en god fantasi, måske ikke SÅ god..

Har har også hørt der ikke er multiplayer i spillet..
Nu har man lige købt en 360er... Så vil jeg da ikke sidde og stene til skeleter, nisser og trolde helt alene..
For mit vedkomende er et spil uden multiplayer over live totalt spil af penge..
Det var jo grunden til at jeg skiftede fra sony lort til Xbox guld.. (Ja.. jeg er fanboy.. skyd mig)

Ps.. De har arbejdet på det spil i ret lang tid.. Ville en bedre grafik ikke være et krav.. Eller har de brugt tiden på historien?? Som jo også er lidt af en varm øl..

Nææ denne gamer har svoret sin dyd til MASTER CHIEF.. hvis han nogen sinde dukker op.. :roll:
Billede
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf Alex DK » 18. mar 2006 07:10

Jeg skal heller ikke have Oblivion, det kan dog ikke udelukkes at jeg køber spillet, når det engang kommer ned i et fornuftigt prisleje, bare for at prøve det.

Men grunden til at jeg ikke skal have spillet, er at RPG´s (med få undtagelser) ikke siger mig det store. Især Elder Scrolls spillene synes jeg ikke er specielt interessante, da spillene efter min mening er alt for ”åbne”. Der er ikke rigtigt er en rød tråd man skal følge.
At det er så ustruktureret, er der nogle der synes er positivt, jeg synes dog at spillene hurtigt kommer til at virke uoverskueligt, og så mister jeg hurtigt interessen for et spil.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Slimjay DK » 18. mar 2006 09:01

RPG's siger mig intet, så nej jeg skal ikke ha' det :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf S Dark » 18. mar 2006 09:31

Jeg skal ikke have det, jeg har tons af andre rpg's jeg skal ha- som man spiller over nettet. Men måske en skønne dag, vil jeg nok købe den. Men det bliver først om lang tid... :P
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf kaizer » 18. mar 2006 09:57

Jeg skal heller ikke ha' det. RPG er ikke min kop te.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf Anubis DK » 18. mar 2006 10:37

Det er jo netop det der gør spillet så fedt, at man selv kan bestemme hvad man vil... om du vil følge storyline eller bare fjante rundt og lege røver eller være fisker osv. osv.
Anubis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Indlægaf psychotic » 18. mar 2006 11:34

Jeg skal heller ikke have bryder mig ikke om eventyrs spil.
Billede
psychotic
Niveau 4
 
Indlæg: 583


Indlægaf the bifoman » 18. mar 2006 12:08

jeg tror da, at jeg skal ha det spil på et tidspunkt. har prøvet en demo af FF, det er min erfaring mht. rollespil, men tanken om, at man kan gøre, hvad der passer en, i stil med gta, verdens bedste serie, synes jeg lyder godt.
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf hanZen » 18. mar 2006 12:08

Har heller ikke brudt mig om adventure/rpg men skal da helt sikkert prøve det, da det ser ud til at have uendelige muligheder samt en meget 'lovende' AI! Men nu må vi se :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Maltéz » 18. mar 2006 13:09

Ikke i første omgang, måske kan en demo rette op på det. Min erfaring med Morrowind var ikke lutter positiv. Ingen tvivl om at Elder Scrolls spillene er førende inden for genren, men Morrowind virkede ufatteligt tungt og ustruktureret. Jeg kan bestemt heller ikke lide 1st. person nærkampe.
Jeg er meget mere til 3rd. person RPG a la KOTOR. ;-)
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Næste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron