Xboxlife forum

Oblivion den 20. marts!

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Oblivion den 20. marts!

Indlægaf Screamer » 2. mar 2006 19:08

YES siger jeg bare, vi får det sgu i marts, det er noget vi kan lide! Hvis i ikke tror mig kan i kigge på elderscrolls.com, står øverst på siden, den 20 marts i både USA og Europa!

GIIIIIIVE IT!
In space, no one can hear you scream...

Billede
Screamer
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Indlægaf STAUS1 » 2. mar 2006 19:10

Lyder underligt med en realease på en mandag :shock:
Billede
The Sleeper Must Awaken
STAUS1
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf Screamer » 2. mar 2006 19:18

I know... hvis man nærlæser pressemeddelsen står der også "in the week of march 20." Så i løbet af den uge er det i butikkerne.

Har nok noget at gøre med at det både er i nord amerika og i europa på samme tid, så er det svært for dem at sætte en præcis dato, men det bliver helt sikkert i den uge, det kan der ikke herske nogen tvivl om når spillet er gået guld!
In space, no one can hear you scream...

Billede
Screamer
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Indlægaf STAUS1 » 2. mar 2006 19:21

Det bliver sååå stort :D
Billede
The Sleeper Must Awaken
STAUS1
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf Screamer » 2. mar 2006 19:29

I know... Glæder mig for hårdt...
In space, no one can hear you scream...

Billede
Screamer
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Indlægaf MirageDK » 2. mar 2006 19:33

Nyheder skrives stadig ikke i forum..

Screamer hvis du har en nyhed - så skriv den til en skribent. Alt andet giver en advarsel.

En funktion til at hjælpe brugerne med at trykke nyheder er under vejs. Men indtil da gælder reglen stadig: Ingen nyheder i forum som ikke er på forsiden.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Ashra Whillin » 2. mar 2006 19:35

weeeee :D fedt
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Screamer » 2. mar 2006 19:43

Spil udgivelser:

"I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil."

Jeg er lidt ked af at i har den mentalitet, virker ikke særlig gennemtænkt. Jeg hverken hotlinker eller skriver "NYHED NYHED". Jeg skriver blot at spillet bliver udgivet den og den dato, og det vil jeg gerne diskutere med de andre brugere. Præcis som der står ud for denne specifikke forum gren.

Hvis jeg skal vente på at i poster nye ting på hovedsiden inden jeg skriver noget i dette fora, så bliver det hurtigt en kedlig fornøjelse. I har hverken ressourcer eller mandskab til at dække samtlige xbox og xbox 360 nyheder på nettet. Det er første gang jeg kommenterer debaten, og vil sætte pris på at få et realistisk svar.
In space, no one can hear you scream...

Billede
Screamer
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Indlægaf hanZen » 2. mar 2006 19:48

Kanon nyhed! Glæder mig helt vildt!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf STAUS1 » 2. mar 2006 19:48

Må give Screamer ret. Det hedder jo spil udgivelser i den her tråd. Hvis ikke vi kan skrive det her hvor kan vi så :?
Billede
The Sleeper Must Awaken
STAUS1
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf MirageDK » 2. mar 2006 19:52

I giver en skribent et tip om nyheden og så kan i evt vælge at blive nævnt i nyheden.

Og det har været diskuteret 100 gange før. Nyheder hører til på forsiden. Og derefter i forum hvis man har lyst til det.

En løsning der vil gøre det lettere for brugere at poste nyheder er under vejs. Men indtil da gælder reglen om at nyheder først og fremmest er på forsiden.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf L1 Solid » 2. mar 2006 20:31

Er det ikke muligt at gøre som HBO hvor folk faktiske GERNE må poste en nyhed i forummet, men der så evt. bliver skrevet en nyhed om det, og personen der så startede tråden bliver nævnt.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf HunkyDory » 2. mar 2006 20:34

Jeg tror det er det de er igang med at lave, men det er bare en fornemmelse! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf MirageDK » 2. mar 2006 20:36

Ja L1 Solid prøv at se hvad jeg skriver... en løsning er på vej. Men den tager ret lang tid at kode, så i må lige være tålmodige.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf L1 Solid » 2. mar 2006 20:45

Den løsning jeg foreslår kræver skam ingen kodning, bare lysten til at læse og derefter viderbringe det i en nyhed.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Næste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron