Xboxlife forum

Oblivion den 20. marts!

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf MirageDK » 2. mar 2006 20:48

Kan skam godt være. Men vi er i gang med et andet projekt.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf ThePatriot » 2. mar 2006 23:37

Er det ikke lige på kanten til at være flueknepperi det her? Hvis samtlige nyheder om Xbox og X360 blev sendt til jer hver dag, så havde I ikke en jordisk chance for at skrive om allesammen.

I burde være glade for at jeres brugere er så meget inde i gamingverdenen, for det skaber et rigtig godt community, som jeg mener er alfa omega for et godt gaming site.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Screamer » 3. mar 2006 00:28

Er fuldstændig enig, og mit spørgsmål bliver ikke besvaret.

Hvis brugere skal til at skrive nyheder, så skal skribenterne til at læse korrektur osv. Og hvad nu hvis brugerne ikke har lyst til at skrive nyheder hver gang de finder dem, men bare har lyst til at lave et kort indlæg på forumet så man kan snakke om det. Der er ikke nogen andre fora som siger at folk ikke må skrive nyheder i forumet, jeg har i hvert fald aldrig oplevet et.

I har som sagt ikke mandskab til at poste alle nyheder i xbox universet, og selvom i havde så ville der stadig være nogen af dem som i ville finde irrelevante!

Hvis nu der ligger er en eller anden interresant nyhed et eller andet sted på nettet om fx Gears of War. Så må vi brugere simpelthen ikke diskutere en eneste ting omhandlende denne nyhed før den har været postet på hovedsiden? Kan i ikke se hvor ulogisk det er.

Jeg forstår godt at i ikke vil være en link central, og at i gerne vil poste nyheder først på hovedsiden. I må bare indse at det er en umulighed hvis i samtidig skal have et aktivt forum.

Jeg var sikker på at i før eller siden ville skrive nyheden om Oblivion på forsiden, men jeg havde lyst til at dele den info med brugerne på xboxlife.dk, fordi jeg synes det var en god nyhed som var værd at debatere lidt. Men så skulle jeg have ventet på at det blev postet på forsiden, fordi, og undskyld sarkasmen, det duer ikke at brugerne er hurtigere end skribenterne. Jeg ved ikke om dette er grundlaget, jeg håber det virkelig ikke, fordi det virker ikke videre professionelt. For at have et aktivt forum må brugerne nødvendigvis have frihed til at poste ting der har relvans i xbox universet, uden at skulle være afhængige af at det først står på forsiden!
In space, no one can hear you scream...

Billede
Screamer
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Indlægaf RazorOne DK » 3. mar 2006 10:27

Vel talt Screamer !

Er ganske enig med dig ! :)
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf Hanky » 3. mar 2006 10:52

Lad nu være med at diskutere reglerne yderligere.
XBOXLIFE.dk
Hanky
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Etnad » 3. mar 2006 10:57

Hanky skrev:Lad nu være med at diskutere reglerne yderligere.


Hvorfor? Det er et sagligt kritikområde, som tydeligvis irriterer brugerne. Hvorfor skyde sig selv i foden ved fortsat at ignorere dem, og blot sige: "En løsning er på vej, men det tager tid at kode"

I kunne jo fortælle noget om jeres løsning, så brugerne ved at I rent faktisk gøre noget for at løse problemet.
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Indlægaf Hanky » 3. mar 2006 11:21

Med alle de tiltag der er blevet udarbejdet på det seneste, burde brugerne ikke tvivle når vi siger, at en løsning er undervejs.

Grunden til jeg beder folk om at undlade diskution af vores regelsæt yderligere er, at lige netop dette her har været taget op uendelige gange på meget kort tid. En løsning forfinder sig ikke bare i løbet af et par dage, så folk må rette sig efter os, og have en smule tålmodighed med sig i baglommen :)
XBOXLIFE.dk
Hanky
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Screamer » 3. mar 2006 12:04

Suk... løsningen er simpel. Fjern reglen...
In space, no one can hear you scream...

Billede
Screamer
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Indlægaf MirageDK » 3. mar 2006 12:11

Nej nu tager I jer sammen. Som sagt er en løsning på vej. Og dem som har en nyhed at dele med resten af vores community skriver nyheden til en skribent. Hvis skribenten finder nyheden relevant bliver den skrevet på forsiden, og brugeren kan vælge at blive nævnt.

Er det ikke lige på kanten til at være flueknepperi det her? Hvis samtlige nyheder om Xbox og X360 blev sendt til jer hver dag, så havde I ikke en jordisk chance for at skrive om allesammen.


Prøv nu at se det fra vores side. Der er kun få som faktisk i det lange løb gider at skrive nyheder ind hele tiden. Desuden behøver vi ikke skrive alle de nyheder vi får ind, men kun dem som vi finder relevante. Vi har i forvejen adgang til langt de fleste nyheder der bliver skrevet.

Reglen skal ikke diskuteres mere og tråden bliver nu låst. Hvis man har en nyhed, så send den til en skribent - indtil vores løsning er sat ind på siden. Hvis den alligevel bliver skrevet i vores forum udløser det en advarsel. Det må I respektere indtil løsningen er her.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Foregående

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron