Xboxlife forum

Oblivion *Official Topic*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf Cowrider » 24. feb 2006 10:21

hehhe okay :P de burde lige opdatere den :P jeg plejer at tage et smut ind forbi en gang imellem :)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Saltefanden » 24. feb 2006 14:06

HertzBlut skrev:Hmm er der nogen der har forudbestilt Collectors edition?
Og hvis i har hvor har i så gjort det?


Ja jeg har forudbestilt collector's editionen! Gjorde det på Softfair.dk til 535 kr men du kan os vælge og gøre det til 529 kr på boxgame.net ELLER den helt UHYRLIGE pris til 679 kr. på softxchange.dk
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf StrudsDK » 24. feb 2006 14:13

Saltefanden skrev:
HertzBlut skrev:Hmm er der nogen der har forudbestilt Collectors edition?
Og hvis i har hvor har i så gjort det?


Ja jeg har forudbestilt collector's editionen! Gjorde det på Softfair.dk til 535 kr men du kan os vælge og gøre det til 529 kr på boxgame.net ELLER den helt UHYRLIGE pris til 679 kr. på softxchange.dk


Du har meget imod softxchange på grund af den pris hva?

Jeg foreslår at du beholder det for dig selv, og skriver en mail til dem. Det andede du præstere her, er noget barnligt pjat.

Sorry for off-topic.
StrudsDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1574


Indlægaf Saltefanden » 24. feb 2006 14:19

StrudsDK skrev:
Saltefanden skrev:
HertzBlut skrev:Hmm er der nogen der har forudbestilt Collectors edition?
Og hvis i har hvor har i så gjort det?


Ja jeg har forudbestilt collector's editionen! Gjorde det på Softfair.dk til 535 kr men du kan os vælge og gøre det til 529 kr på boxgame.net ELLER den helt UHYRLIGE pris til 679 kr. på softxchange.dk


Du har meget imod softxchange på grund af den pris hva?

Jeg foreslår at du beholder det for dig selv, og skriver en mail til dem. Det andede du præstere her, er noget barnligt pjat.

Sorry for off-topic.


D eneste jeg har imod er DEN pris! Eller synes jeg at det er en meget go shop med nogle rigtige gode priser indimellem :D Har da os kun skrevet det engang foruden den her! Så slap li lidt af! :?
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf SPLINT » 24. feb 2006 15:57

Revan skrev:endnu en ting... hvor der i Morrowind var en hovedby (Vivec) er der i Oblivion 9, hvor af den største er omkring dobbelt så stor som Vivec...


Vil nu ikke mene at Vivec var den eneste hovedby i morrowind... Balmore, Tel Mora og Ald' Ruhn vil jeg også betragte som hovedbyer... Og så var de generalt også mere vigtige end Vivec...
Og efter hvad jeg har hørt skulle de fleste af de nye byer være på størrelse med de store byer fra Morrowind... Men er dog ikke helt sikker, der er jo et hav af rygter på internettet :P
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf SPLINT » 24. feb 2006 16:10

Fandt også lige et spændene link:

http://www.gamerswithjobs.com/taxonomy/term/273

Efter hvad der står ser det ud til at blive det først review af spillet :)
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf ReVaN » 24. feb 2006 17:19

selvom det spil får under 6 ud af 10 på alle sites skal jeg have det, ikke engang en faldefærdig hængebro på toppen af en aktiv vulkan kunne holde mig fra det pragtspil
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf SPLINT » 24. feb 2006 17:43

Samme holdning her hehe... Der er intet som holder mig tilbage fra spillet.
Oblivion er stort set også 50% af grunden til at jeg køber en Xbox360 :D
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf Underdog Dude » 24. feb 2006 19:40

StrudsDK skrev:
Saltefanden skrev:
HertzBlut skrev:Hmm er der nogen der har forudbestilt Collectors edition?
Og hvis i har hvor har i så gjort det?


Ja jeg har forudbestilt collector's editionen! Gjorde det på Softfair.dk til 535 kr men du kan os vælge og gøre det til 529 kr på boxgame.net ELLER den helt UHYRLIGE pris til 679 kr. på softxchange.dk


Du har meget imod softxchange på grund af den pris hva?

Jeg foreslår at du beholder det for dig selv, og skriver en mail til dem. Det andede du præstere her, er noget barnligt pjat.

Sorry for off-topic.


WTF? Han siger bare at det er en uhyrlig pris de forlanger. Det faktum at du åbenbart er deres nye fanboy er til gengæld noget barnligt pjat!

Back to topic: Glæder mig også meget til oblivion, selvom det eneste jeg har prøvet af andre elder scrolls spil var 10 min. spilletid hvor jeg synes spillet stinkede. Men oblivion ser råfedt ud og jeg kan snart heller ikke vente længere...

BTW har jeg oz selv bestil collector's edition hos softfair.dk...
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Hertzblut » 24. feb 2006 20:43

Underdog Dude skrev:
StrudsDK skrev:
Saltefanden skrev:
HertzBlut skrev:Hmm er der nogen der har forudbestilt Collectors edition?
Og hvis i har hvor har i så gjort det?


Ja jeg har forudbestilt collector's editionen! Gjorde det på Softfair.dk til 535 kr men du kan os vælge og gøre det til 529 kr på boxgame.net ELLER den helt UHYRLIGE pris til 679 kr. på softxchange.dk


Du har meget imod softxchange på grund af den pris hva?

Jeg foreslår at du beholder det for dig selv, og skriver en mail til dem. Det andede du præstere her, er noget barnligt pjat.

Sorry for off-topic.


WTF? Han siger bare at det er en uhyrlig pris de forlanger. Det faktum at du åbenbart er deres nye fanboy er til gengæld noget barnligt pjat!

Back to topic: Glæder mig også meget til oblivion, selvom det eneste jeg har prøvet af andre elder scrolls spil var 10 min. spilletid hvor jeg synes spillet stinkede. Men oblivion ser råfedt ud og jeg kan snart heller ikke vente længere...

BTW har jeg oz selv bestil collector's edition hos softfair.dk...


Hvis i tør, så gør jeg oz! :) Hermed bestilt Collectors Ed. @ softfair. Takker for info.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Underdog Dude » 24. feb 2006 23:49

Det lyder for fedt med den mønt de har lavet specielt til den pakke, glæder mig meget til at se den rigtigt...
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf SPLINT » 25. feb 2006 12:15

hmmm... de havde lavet en fejl, det var åbentbart kun et preview...

Men der er et par nye billeder (for mit vedkommende ihvertfald:P

http://www.gamerswithjobs.com/node/22390#

Et andet godt preview :


http://ve3d.ign.com/articles/691/691326p1.html
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf Ashra Whillin » 25. feb 2006 16:46

Revan skrev:selvom det spil får under 6 ud af 10 på alle sites skal jeg have det, ikke engang en faldefærdig hængebro på toppen af en aktiv vulkan kunne holde mig fra det pragtspil


de steder jeg har set( og det er ikke få) har stort set alle været 100% positive, så det du skriver undre mig...og oblivion er endda kommet på første pladsen af spil i 2006 inde på ign, mener jeg det er....

:D wee glæder mig det bliver SPILLET...og tja til alle jer der ikke har spillet morrowind, gør det! det er det spil jeg har spillet mest nogen sinde til pc! Jeg elsker morrwind!! og Oblivion er simpelthen drømme spillet...øv hvor jeg længes og øv hvor jeg sukker efter det....er nærmest blevet desperat nu...

og jeg kan ikke bære tanken om at jeg måske får det et par dage efter realesen på den normale version, da jeg har bestilt collectors edition---> hvilket iøvrigt er på boxgame.net til 530kr
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Vultures » 25. feb 2006 16:51

Ashra Whillin -->

Hvis jeg lige må spørge - er du en pige eller en dreng?
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf IX HerakleS XI » 25. feb 2006 16:57

Calculating Infinity skrev:Ashra Whillin -->

Hvis jeg lige må spørge - er du en pige eller en dreng?




Kan du ik se på billedet at det er en dreng. :wink: (bare for sjov Hahahaha)
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron