Xboxlife forum

Oblivion *Official Topic*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf Ashra Whillin » 25. feb 2006 23:48

Revan skrev:det gør jeg bestemt...! blev selv meget træt af det da jeg var det! "Master" hmm... det må følge med indlæg nr. 800 :)

tror at du får ny "rang" ved indlæg nr.50 eller 100 :)


JAAAAAAAAAAAA :D
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Gamemakerman » 25. feb 2006 23:48

Ashra Whillin skrev:


cool...gad hvide hvorfor de ikke er på elderscrolls.com


Fordi at de har givet videoen til IGN :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Ashra Whillin » 25. feb 2006 23:53

Gamemakerman skrev:
Ashra Whillin skrev:


cool...gad hvide hvorfor de ikke er på elderscrolls.com


Fordi at de har givet videoen til IGN :wink:


jamen de bør da stadig selv have alt, hvad der har med oblivion at gøre!...de er trods alt elderscrolls siden!
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Gamemakerman » 26. feb 2006 00:09

Ashra Whillin skrev:
Gamemakerman skrev:
Ashra Whillin skrev:


cool...gad hvide hvorfor de ikke er på elderscrolls.com


Fordi at de har givet videoen til IGN :wink:


jamen de bør da stadig selv have alt, hvad der har med oblivion at gøre!...de er trods alt elderscrolls siden!


Sådan er livet desværre ikke, producenterne tænker kvalitet på det de udgiver i stedet for kvantitet, se fks på de demo videoer de frigav, de er møg flotte :D Mens denne her er i en lille opløsning i er faktisk meget sammenklip af andre film, men der var en del nyt, specielt der hvor han gik ned af den bjergside impronerede mig og viser Xbox 360's kræfter :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Gamemakerman » 26. feb 2006 00:59

Wow sad lige og så det interview om Oblivion, jeg har altid troet at Tamriel var mindre end Morrowind men der tog jeg fejl, Oblivion er ca. 16 kvadratmil stort, mens Morrowind var 8-9, jeg finder aldrig rundt så :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf IX HerakleS XI » 26. feb 2006 01:12

kan virkelig godt lide det der hvor han går på den store bakke skråning og hvor man kan se ud over det store landskab og der vise xbox360 hvad den virkelig kan og jeg kan bare sige WOW
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf Ashra Whillin » 26. feb 2006 01:20

Gamemakerman skrev:
Ashra Whillin skrev:
Gamemakerman skrev:
Ashra Whillin skrev:


cool...gad hvide hvorfor de ikke er på elderscrolls.com


Fordi at de har givet videoen til IGN :wink:


jamen de bør da stadig selv have alt, hvad der har med oblivion at gøre!...de er trods alt elderscrolls siden!


Sådan er livet desværre ikke, producenterne tænker kvalitet på det de udgiver i stedet for kvantitet, se fks på de demo videoer de frigav, de er møg flotte :D Mens denne her er i en lille opløsning i er faktisk meget sammenklip af andre film, men der var en del nyt, specielt der hvor han gik ned af den bjergside impronerede mig og viser Xbox 360's kræfter :D


er helt enig...det er nu ok fede video'er...alt der er nyt om oblivion er fedt
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Vultures » 26. feb 2006 01:27

Må indrømme, at den video jeg så på IGN, har meget svingende grafik. Det ene øjeblik er det helt vildt, mens det andet er det bob-bob.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Gamemakerman » 26. feb 2006 01:42

Calculating Infinity skrev:Må indrømme, at den video jeg så på IGN, har meget svingende grafik. Det ene øjeblik er det helt vildt, mens det andet er det bob-bob.


Det er fordi det er en masse videoer, gamle såvel nye blandet sammen i en dejlig mix :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf SPLINT » 26. feb 2006 10:37

Gameplay Footage-videon er clip som er taget fra en DVD som hørte med til et tysk PC-Gamer for en måneds tid siden...

Og for at få vente tiden til at gå... Hvor langt noget i Morrowind??? Missioner, lvl mm?
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf ReVaN » 26. feb 2006 11:53

Har klaret Morrowind efter utallige genstarter :) mener jeg nåede op til level 30 eller lidt højere, men kan ikke huske det...

har været Master-thief i thieves guild, og leder af house Redoran og Hlaalu (selvfølgelig i to forskellige spil) har også været højeste rang i imperial legion og selvfølgelig hortator af alle de tre great houses... er aldrig nået så langt med vampyr opgaverne, "Twin lamps" og den der som ham lederen af thieves guild er medlem af...

Morag tong er klart den fedeste guild i mine øjne, men også den sværeste!
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf SPLINT » 26. feb 2006 12:11

Okay... har gennemført Morrowind og tribunal (nået aldrig at få klaret den sidste mission i Bloodmoon)

Men kom op i lvl 40, Højeste rang i imperial legin og fighters guild, hortator for de 3 great houses, leder af House Hlaalu... Og kom op i høje lvl i andre af guildsne...

Men tænke på sker der noget bestemt når man gennemføre Morag Tong, nået aldrig at blive færdig med den...
Billede
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf L1 Solid » 26. feb 2006 14:37

Morrowind + Expansions gennemført.

Level 50 Redguard, med 100 i samtlige skill's og attributter.

Højeste rang i:

Fighters Guild

Mages Guild

House Hlaalu

Morag Tong

Tribunal Temple

East Empire Company

Over 300K guld, og næsten alle artifacts.

Hjemme Enchantet ting, der giver mig muligheden for at bære over 1.000 kilo, samt hoppe fra by til by.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Ashra Whillin » 26. feb 2006 15:20

Min high lvl karakter er på lvl45...men har aldrig gennemført main questen da jeg bare har lavet hvad jeg havde lyst til..til gengæld er jeg højeste rang i

Fighters guild

House Hlaalu

Morag tong

Emperial

kan ikke huske om der var flere...
men jeg har snart gennemført tribunial :D hehe og har udryddet samtlige dark brother hood members...hehe det var en skæg quest
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Ashra Whillin » 26. feb 2006 15:22

Ashra Whillin skrev:Min high lvl karakter er på lvl45...men har aldrig gennemført main questen da jeg bare har lavet hvad jeg havde lyst til..til gengæld er jeg højeste rang i

Fighters guild

House Hlaalu

Morag tong

Emperial

kan ikke huske om der var flere...
men jeg har snart gennemført tribunial :D hehe og har udryddet samtlige dark brother hood members...hehe det var en skæg quest


Det skal lige siges at jeg er Nord...kvinderne der ser pænest ud :P og racen har da også flere fordele.
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron