Xboxlife forum

Oblivion *Official Topic*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Oblivion *Official Topic*

Indlægaf ReVaN » 23. feb 2006 20:54

det er sikkert old news, det må i sige mig, men skriv endelig mere for dette er alt hvad jeg har hørt:

1: hvor der i Morrowind var 400 interest points (grotter osv.) er der i Oblivion omkring 1000...

2: Nu kan du som vampyr stadig klare hovedquesten, og overleve i sollys bare du har fået din daglige ration blod :lol:

3: Oblivion-Cyrodiil er 140% større en Morrowind

4: Du kan være med i factions som "dark brotherhood"...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf IX HerakleS XI » 23. feb 2006 21:06

NEJ NEJ NEJ hvor jeg glæder mig har også lige købt GRAW,Oblivion,GOW og the outfit på forskud + har lige købt BLACK idag og kan kun sige at det er fedt men nok om det. Jeg glæder mig utroligt meget til Oblivion. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf ReVaN » 23. feb 2006 21:08

er SÅ enig med dig!
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf D-tox » 23. feb 2006 21:41

I er ikke de eneste, det bliver det største spil nogensinde! :D
Billede
Non stop Communism 24/7
D-tox
Niveau 4
 
Indlæg: 315


Indlægaf Saltefanden » 23. feb 2006 22:06

Er os fuldstændig enig med jer alle sammen DET BLIVER DET STØRSTE!!! Gid man bare kunne tage fri den uge hvor det kommer og så bare sidde og game! :D :D :D
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf RazorOne DK » 23. feb 2006 22:07

Helt klart... STORT !! :D
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf MirageDK » 23. feb 2006 22:15

Kaster mig rådvild ud i samme jubel... kan slet ikke vente til det spil, hyped eller ej så er det must have til den lille hvide!
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Broder Salsa » 23. feb 2006 22:54

Hørt, HØRT!
Broder Salsa
Niveau 4
 
Indlæg: 683


Indlægaf Hertzblut » 24. feb 2006 08:45

Hmm er der nogen der har forudbestilt Collectors edition?
Og hvis i har hvor har i så gjort det?
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Cowrider » 24. feb 2006 08:47

Kommmer det den 24 marts som der står i relaeasen??
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf ReVaN » 24. feb 2006 08:51

endnu en ting... hvor der i Morrowind var en hovedby (Vivec) er der i Oblivion 9, hvor af den største er omkring dobbelt så stor som Vivec...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Hertzblut » 24. feb 2006 09:06

Har aldrig spillet nogen af spillene i Elder Scrolls serien, men det her ser simpelthen for stort ud til at kunne komme udenom!

Jeg synes ikke at jeg kan se nogen bekræftet release dato på det.. Men jeg krydser også fingre for den 24.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Cowrider » 24. feb 2006 09:13

HertzBlut skrev:Har aldrig spillet nogen af spillene i Elder Scrolls serien, men det her ser simpelthen for stort ud til at kunne komme udenom!

Jeg synes ikke at jeg kan se nogen bekræftet release dato på det.. Men jeg krydser også fingre for den 24.


Det står her på xboxlife.dk - http://www.xboxlife.dk/releases
Der står den 24 marts "regner" de med... men det står også at splinter cell DA skulle udkomme 1 marts det er udskudt til september såå ved ik om den liste passer..!
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Hertzblut » 24. feb 2006 09:34

www.play.com har også stadig Elder Scrolls sat til den 24 marts. Sååå håbet er der stadig, men der er stadig en måned og der kan ske MEGET på en måned... på godt og ondt
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf heinstach » 24. feb 2006 09:56

Cowrider skrev:
HertzBlut skrev:Har aldrig spillet nogen af spillene i Elder Scrolls serien, men det her ser simpelthen for stort ud til at kunne komme udenom!

Jeg synes ikke at jeg kan se nogen bekræftet release dato på det.. Men jeg krydser også fingre for den 24.


Det står her på xboxlife.dk - http://www.xboxlife.dk/releases
Der står den 24 marts "regner" de med... men det står også at splinter cell DA skulle udkomme 1 marts det er udskudt til september såå ved ik om den liste passer..!


Den liste er ikke helt opdateret - bl.a. er Blazing Angels også udskudt.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Næste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster