Xboxlife forum

Oblivion og Fallout 3

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Oblivion og Fallout 3

Indlægaf Piske » 14. jan 2009 22:31

Jeg sidder her og overvejer hvilket spil jeg næste gang skal invistere i og jeg har hørt en masse godt om Fallout 3. Snakken gårdog også om at Fallout minder meget om Oblivion men jeg synes ærlig talt at Oblivion er vanvittig kedeligt.

Så, som Oblivion hader vil jeg få noget ud af Fallout 3 eller vil jeg igen side med et spil der ikke siger mig noget?
Piske
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf Ninjastyle » 14. jan 2009 23:22

Jeg er lige blevet færdig med Fallout 3 efter ca. 60 timers spil, og havde det bare super fedt hele vejen! Men jeg synes også Oblivion var et fantastisk spil, og der skal ikke være tvivl om at de to slægter hinanden meget på. Den store forskel ligger i miljøerne, hvor Oblivion er fantasy er Fallout sci-fi. Hvis det du ikke brød dig om ved Oblivion var selve styring og det quest opbyggede gameplay bør du nok undgå Fallout, men er det selve fantasy settingen med elvere etc. du ikke brød dig om, så er Fallout lige i øjet.

God fornøjelse såfremt du investere i spillet :-)
Ninjastyle
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf maverick » 15. jan 2009 00:05

jeg har for nyligt købt fallout, og har også haft oblivion og solgt det igen. syntes også at det var et absurdt kedeligt spil.
men må sige at jeg syntes fallout er meget bedre, selv følgelig er der nogle ligheder da det er bygget op på samme måde. men alligevel syntes jeg at det er 2 vidt forskellige spil.
er man til sci-fi, shooter og rpg så er jeg sikker på at fallout er noget for de fleste.
men mit bedste råd er at se en masse gameplay videoer af spillet, er næsten den bedste måde at få en idé om spillet er noget for dig.
maverick
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Indlægaf Enyeez » 15. jan 2009 00:27

jeg kunne ikke spille Oblivion, kunne ikke lide leveling delen, det der med at alle fjender er = din level, og når du leveler skal du have brugt skills ellers skyder du dig bare selv i foden, har startet det flere gange, men aldrig kommet ret langt.

fallout, har jeg spillet omkring 100 timer nu.er igang med anden playthrough, og min evil char er 20, og min good char er 20.

har fundet 96 locations (ikke helt de 100 der skal til for at få achievement :/ ) og jeg er ikke færdig.

Jeg er helt vild med Fallout.

Oblivion... Meh.
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf charlie bumbum » 15. jan 2009 03:06

Syntes Morrowind var uoverskuelig, men Oblivion var lige til, uendelige lvls fighter,mage,asassin og thief campanier plus en masse side quest udover main quest..
Du kan spille Oblivion i måneder, Fallout er overstået på uger tops.
Tænker på at købe Oblivion igen eller Morrowind til pc.
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Indlægaf matthi » 20. jan 2009 20:53

jeg havde morrowind til den gamle xbox, fuck det røvsygt første gang jeg spillede det holdt jeg alleree op med at spille det allerede efter 10 min, prøvede så igen for en måned siden men det holdt kun et par timer så var jeg træt at det igen.
i might be crazy, but i am also insane
matthi
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf Piske » 24. jan 2009 17:09

Okay, tusinde tak for jeres svar. Jeg tror jeg køber noget andet i stedet for.
Piske
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf adionditsak » 31. jan 2009 16:08

jeg kunne ikke lide oblivion, men fallout 3 er det bedste spil evarr
Billede
Billede
adionditsak
Niveau 2
 
Indlæg: 179



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron