Xboxlife forum

Kan det svare sig at købe oblivion?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf Kesse » 20. okt 2008 23:02

Jeg fatter ikke hvordan i kan være så begejstrede over Oblivion? Det er jo så fandens trivielt.
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf Blodbad » 21. okt 2008 12:25

Kesse skrev:Jeg fatter ikke hvordan i kan være så begejstrede over Oblivion? Det er jo så fandens trivielt.


I call liar.

Hvad fanden mener du med trivielt? At det ikke er svært nok? Det er jo ikke det et RPG handler om.

Oblivions holdbarhed i form af spilletid slår alle andre single-player spil jeg har spillet. Det eneste der kommer tæt på er Morrowind. Jeg har nok spillet det anslået 350 timer uden at kede mig det mindste.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf il gigolo » 22. okt 2008 12:16

Enig. Alene figurudviklingen og de mange guild's intriger giver en masser at lave... :)
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf skitzofraen » 22. okt 2008 12:51

Blodbad skrev:
Kesse skrev:Jeg fatter ikke hvordan i kan være så begejstrede over Oblivion? Det er jo så fandens trivielt.


I call liar.

Hvad fanden mener du med trivielt? At det ikke er svært nok? Det er jo ikke det et RPG handler om.

Oblivions holdbarhed i form af spilletid slår alle andre single-player spil jeg har spillet. Det eneste der kommer tæt på er Morrowind. Jeg har nok spillet det anslået 350 timer uden at kede mig det mindste.


Tjaee på nogen punkter kan spillet godt være lidt trivielt, f.eks når man bliver smidt ud af thieves guild og får at vide, at man skal samle 20 stk. af en ting man næsten aldrig støder på, for at komme ind igen, men det sker heldigvis ikke så tit.

Jeg er helt vild med oblivion, og har indtil videre spillet det ca 120timer (og det er bare materialet på disken, har siden hentet alt DLC til spillet, og er først lige begyndt på de forskellige DLC pakker, så jeg skal nok nå op på en 160-200 timer inden jeg er helt igennem)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Chefska » 22. okt 2008 13:24

Vent og køb Fallout 3, det kommer d.30/31. Det samme udvikler der har lavet Oblivion.
Chefska
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf BenjaminK » 22. okt 2008 13:27

Heller ik mange måneder siden jeg købte mit eksemplar, jeg er vild med det .. En oplevelse at spille ..
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Foregående

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron