Xboxlife forum

Hjælp - Disease!!!

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Hjælp - Disease!!!

Indlægaf Jejes » 29. jun 2008 16:12

Jeg er desværre af en eller anden grund blevet ½ omdannet til en vampyr, så nu bliver jeg nød til at spise/suge menneske blod for at overleve... Hvordan slipper jeg af med denne "sygdom"???

På forhånd tak for hjælpen!
Jejes
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Defekto » 29. jun 2008 18:36

Hvis du ikke er helt vampyr endnu, så kan du vist blive healet ved at bede i en kirke. Men hvis du er helt vampyr, så er det en mere kompliceret kur. Du kan få flere detaljer hos en præst eller healer i kirker, om hvilke ingedienser du skal bruge.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Indlægaf ReVaN » 29. jun 2008 22:02

Du kan enten kigge i Cure Vampirism "sticky" traaden som vi har her paa siden, for at faa hjaelp til den store quest for at finde en kur, eller du kan downloade Vile Lair, og bruge den kur som findes der.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf ZtinKi » 29. jun 2008 22:48

Eller købe en grotte som koster 150 MS points :)
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf ReVaN » 30. jun 2008 02:47

ZtinKi skrev:Eller købe en grotte som koster 150 MS points :)

= Vile Lair :wink: :)
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Re: Hjælp - Disease!!!

Indlægaf p1co9210 » 30. jun 2008 16:16

Haha jeg troede lige det var en joke..
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf ZtinKi » 30. jun 2008 20:51

ReVaN skrev:
ZtinKi skrev:Eller købe en grotte som koster 150 MS points :)

= Vile Lair :wink: :)


Havde ikke lige set den del, min fejl ;)
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf Jejes » 18. jul 2008 11:12

ReVaN skrev:Du kan enten kigge i Cure Vampirism "sticky" traaden som vi har her paa siden, for at faa hjaelp til den store quest for at finde en kur, eller du kan downloade Vile Lair, og bruge den kur som findes der.


Nu har jeg gennemført den store quest med af en eller anden irriterende grund vil Melisanda ikke modtage mine BloodGrass!! Er der nogle som ved hvordan jeg kan løse dette problem/denne bug??

På forhånd tak!
Jejes
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf ReVaN » 20. jul 2008 05:25

Jejes skrev:
ReVaN skrev:Du kan enten kigge i Cure Vampirism "sticky" traaden som vi har her paa siden, for at faa hjaelp til den store quest for at finde en kur, eller du kan downloade Vile Lair, og bruge den kur som findes der.


Nu har jeg gennemført den store quest med af en eller anden irriterende grund vil Melisanda ikke modtage mine BloodGrass!! Er der nogle som ved hvordan jeg kan løse dette problem/denne bug??

På forhånd tak!

Det er ærgeligt, men jeg mener det er en kendt bug - som jeg ikke lige kan huske om overhovedt kan blive fixet
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Urban » 20. nov 2008 19:11

Problemet kan fixes ved at gennemføre main quest line, det burde fjerne dit bloodgrass topic. Medmindre du allerede har gennemført den.

Ellers kan du prøve og reloade et tidligere saved game.

Håber det måske kan hjælpe.
Urban
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron