Xboxlife forum

Elderscrolls 4 Oblivion

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Vil du købe oblivion til xbox 360 eller pc?

Afstemning sluttede 7. jan 2006 20:55

Xbox 360
39
95%
pc
2
5%
 
Afgivne stemmer : 41

Elderscrolls 4 Oblivion

Indlægaf Ashra Whillin » 18. dec 2005 20:55

Hmm det undre mig at jeg ikke kan finde nogle emner med oblivion! Det ser virkeligt ud til at blive ultimativt, er personligt en meget stor fan af the elderscrolls series!

Er jeg bare den eneste der synes det ser fantastisk ud? Hvis man endnu ikke har set demo video'erne bør man se dem, de kan downloades på elderscrolls.com

Den måde de har fået skoven til at leve på er bare fanastisk, der er rent faktisk dyr og ik kun monstre som i morrowind. The dungions ser meget udfordrene ud og er en del mere skumle med alt det mørke og de fælder...Og så deres nye AI system, som gør at NPC'erne har deres eget 24 døgns skema og selv beslutter hvad de gør, udfra deres hoved mål selvfølgelig.
Wow siger jeg bare og plus det så har de fået et fast travel map som mange af os manglede i morrowind!

Grrr også går de hen og udskyder realese datoen øv bøv...men glæder mig meget til marts hvor det skulle komme!
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf HunkyDory » 18. dec 2005 20:57

Ja jeg glæder mig også, plus mange andre her på forumet!! ;)

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=4054
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Ashra Whillin » 18. dec 2005 21:03

wee mange tak...er også ny her og ik så god til at finde rundt! :)
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Lightyear dk » 18. dec 2005 21:10

Jeg kan lige forestille mig, at spille det spil, det bliver en rejse uden lige ;^!.

Selve demoen som varer godt 20 min, formår at holde mig fuldstændig i trance (jeg sad ihvertfald ikke ved computeren imens), lover godt når jeg kan sidde der med åben mund og polypper og fantasien i overdrive.

En ting som også er 100 procent sikkert er at jeg står nede i forretningen samme dag som spillet udgives, som en lille glad dreng på 10 (husk nu er lige 25 :D )
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf Vultures » 18. dec 2005 21:12

Køber det til begge platforme. Faktisk er jeg så tændt på det, at jeg lige har købt et grafikkort til 3600,- UDELUKKENDE med det formål at spille dette spil. Det bliver skønt.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Ashra Whillin » 18. dec 2005 21:14

Ahh hehe mine venner kalder mig fanatisk, jeg har set demoen jeg ved snart ik hvor mange gange kan replikkerne uden ad og så har jeg skrevet et lille kærligheds digt til det en dag...bare for sjov, det kom sådan bare lige til mig haha...i skulle have set folks reaktion da de fandt ud af det!
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Vultures » 18. dec 2005 21:16

Ashra Whillin skrev:Ahh hehe mine venner kalder mig fanatisk, jeg har set demoen jeg ved snart ik hvor mange gange kan replikkerne uden ad og så har jeg skrevet et lille kærligheds digt til det en dag...bare for sjov, det kom sådan bare lige til mig haha...i skulle have set folks reaktion da de fandt ud af det!


Så de eventuelt sådan her ud:

:shock: :roll:

Et kærlighedsdigt???
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Ashra Whillin » 18. dec 2005 21:20

Calculating Infinity skrev:
Ashra Whillin skrev:Ahh hehe mine venner kalder mig fanatisk, jeg har set demoen jeg ved snart ik hvor mange gange kan replikkerne uden ad og så har jeg skrevet et lille kærligheds digt til det en dag...bare for sjov, det kom sådan bare lige til mig haha...i skulle have set folks reaktion da de fandt ud af det!


Så de eventuelt sådan her ud:

:shock: :roll:

Et kærlighedsdigt???



hehe ja det kan man godt sige, det var mega sjovt :D...ved godt jeg er lidt langt ude men det er da for kedeligt at være helt normal og som flertallet ik ;) ?
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Vultures » 18. dec 2005 21:23

Ashra Whillin skrev:
Calculating Infinity skrev:
Ashra Whillin skrev:Ahh hehe mine venner kalder mig fanatisk, jeg har set demoen jeg ved snart ik hvor mange gange kan replikkerne uden ad og så har jeg skrevet et lille kærligheds digt til det en dag...bare for sjov, det kom sådan bare lige til mig haha...i skulle have set folks reaktion da de fandt ud af det!


Så de eventuelt sådan her ud:

:shock: :roll:

Et kærlighedsdigt???



hehe ja det kan man godt sige, det var mega sjovt :D...ved godt jeg er lidt langt ude men det er da for kedeligt at være helt normal og som flertallet ik ;) ?


Jo, men der er forskel på at være anderledes og skingrende skør ;) :)
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf HunkyDory » 18. dec 2005 21:23

Må vi se det!??? :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Ashra Whillin » 18. dec 2005 21:31

Hanniste740 skrev:Må vi se det!??? :)


meget gerne, men jeg skal først finde det hvis ikke det forsvandt da jeg formaterede min pc...men leder og skal nok putte det ind når jeg har det :) og husk nu det var MEGET spontant hehe :D
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Cowrider » 18. dec 2005 21:56

jeg glæder mig da meget til det spil :D skal helt klart have det når det udkommer :D skal sidde og nørde :D
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Rechain » 18. dec 2005 21:57

Det ska jeg helt sikkert også, CowRider ! :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Gamemakerman » 18. dec 2005 23:04

Lavede denne her for lidt tid tilbage da jeg kedede mig, ved godt det er crappy, men sjov nok :P

http://bftv.frac.dk/Oblivion.swf
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf MirageDK » 18. dec 2005 23:39

Er der en demo til oblivion !?
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Næste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron