Xboxlife forum

Elderscrolls 4 Oblivion

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Vil du købe oblivion til xbox 360 eller pc?

Afstemning sluttede 7. jan 2006 20:55

Xbox 360
39
95%
pc
2
5%
 
Afgivne stemmer : 41

Indlægaf ReVaN » 20. dec 2005 15:36

i EBmes står der sjovt nok "Coming soon" ud for et billede af oblivion... ved ikke lige om kalde 3 måneder soon...

men for satan hvor jeg også glæder mig til det spil
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf HunkyDory » 20. dec 2005 16:53

Revan skrev:i EBmes står der sjovt nok "Coming soon" ud for et billede af oblivion... ved ikke lige om kalde 3 måneder soon...

men for satan hvor jeg også glæder mig til det spil


Hehe, ja det stod der også for lige efter de havde offentlig gjort at det først kom i marts, de ved ikke noget i EB, man skal aldrig spørge dem om noget...
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gamemakerman » 20. dec 2005 17:29

Hanniste740 skrev:
Revan skrev:i EBmes står der sjovt nok "Coming soon" ud for et billede af oblivion... ved ikke lige om kalde 3 måneder soon...

men for satan hvor jeg også glæder mig til det spil


Hehe, ja det stod der også for lige efter de havde offentlig gjort at det først kom i marts, de ved ikke noget i EB, man skal aldrig spørge dem om noget...


Oblivion kan teknisk set godt nå at være et launch spil da launch vinduet er 3 måneder :lol:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf hanZen » 21. dec 2005 11:46

Damn. Har ikke kigget på det i lidt over en måned nu - det er virkelig blevet flot! Et must have!

De har virkelig taget højde for alle tingene i spillet. Bare det med at man kan skyde en pil i et træ og bruge den igen (den forsvinder fra din taske) men at du ikke kan skyde den fast i sten osv. Sådanne små ting er med til at gøre et spil, lige det eksra bedre end dets konkurrenter! Grafikken er sygelig flot - noget af det bedste jeg har set til xbox 360 indtil nu - og de har virkelig lagt vægt på fysikken og lyssætningen i spillet, hvilket er med til at gøre det både realistisk men også fyldt med atmosfære. Glæder mig rigtig meget! Er den endelige release date lagt fast!? Sidst hørte jeg 2. februar!???

Cheers.............
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Gamemakerman » 21. dec 2005 11:50

Spillet ligger til Spring 06 så Marts tidligst, men spillet ser fantastisk ud og bliver klart en klasikker for livet, gad godt se en scene som fks helms deep i Oblivion "Savle savle"
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Agrolyte » 13. jan 2006 11:15

Overvejer at tage fri fra arbejde i en uge når Oblivion kommer! Det gjorde jeg den 2 dec. Nok den mest nørdede uge jeg nogensinde har oplevet - men det var fedt!
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf Carsten O » 25. jan 2006 23:39

Jeg har ikke spillet nogen af de andre spil i serien. Er man helt "lost" i handlingen mon, hvis man hopper med på dette tidspunkt i serien. For det ser godt flot og gennemført ud!
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Vultures » 25. jan 2006 23:44

Agrolyte skrev:Overvejer at tage fri fra arbejde i en uge når Oblivion kommer! Det gjorde jeg den 2 dec. Nok den mest nørdede uge jeg nogensinde har oplevet - men det var fedt!


Haha, så er man da dedikeret :D
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf L1 Solid » 26. jan 2006 15:55

Nej, du er på ingen måde bagud. Selve hovedhistorien ændrer sig fra spil til spil. Selvfølgelig kommer du til at mangle noget baggrundsviden om verdenen, og de kendteste personer, men det er småting.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf SPLINT » 26. jan 2006 19:18

Så er der kommet nyt information inde på morrorwind.com...
Det handler om ituiet til spillet, og en flot og spændene speciel editon version, som vidst indenholder en mønt og en guid til den mysitiske verden som elder scrolls omhandler...
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf RazorOne DK » 26. jan 2006 19:25

SPLINT skrev:Så er der kommet nyt information inde på morrorwind.com...
Det handler om ituiet til spillet, og en flot og spændene speciel editon version, som vidst indenholder en mønt og en guid til den mysitiske verden som elder scrolls omhandler...


Nice ! ;)

Ku' være at man sku købe den istedet for den alm udgave :D

btw. hedder ik morrorwind men... http://www.morrowind.com ;)
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf Carsten O » 26. jan 2006 20:00

L1 Solid skrev:Nej, du er på ingen måde bagud. Selve hovedhistorien ændrer sig fra spil til spil. Selvfølgelig kommer du til at mangle noget baggrundsviden om verdenen, og de kendteste personer, men det er småting.


Ok, super! Mange tak for infoen. Det er et stensikkert køb fra min side :D
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf D-tox » 26. jan 2006 22:12

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, jeg fik først at vide i EB games at oblivion ikke var launch da jeg købte min 360 kl. 00.02....... jeg måtte nøjes med Perfect dark zero, som er ok.....
Har også Morrowind til pc, elsker det spil. Det bli'r fantastisk at gå rundt i en 16 km2 verden, i foto realistisk grafik.........hvorfor først i marts? :cry:
Billede
Non stop Communism 24/7
D-tox
Niveau 4
 
Indlæg: 315


Indlægaf MirageDK » 27. jan 2006 01:18

D-tox skrev:Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, jeg fik først at vide i EB games at oblivion ikke var launch da jeg købte min 360 kl. 00.02....... jeg måtte nøjes med Perfect dark zero, som er ok.....
Har også Morrowind til pc, elsker det spil. Det bli'r fantastisk at gå rundt i en 16 km2 verden, i foto realistisk grafik.........hvorfor først i marts? :cry:


Ærgeligt D-Tox men det har nu været kendt siden sidste år, at Oblivion ikke var klar til release datoen af Xbox360.

Udviklerne havde brug for mere tid, som er tilfældet de fleste steder.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Rechain » 27. jan 2006 01:39

For mig gør det ik det store...det kommer når det kommer...sefølig er det ærgeligt at det bliver udskudt de fleste gange, men så bliver spillet også "rigtig" færdigt.

Når et spil bliver lavet, ska det først komme ud, når spillet er lavet FÆRDIGT.
Er pænt træt af nogen udviklere som simpelthen pga. tidspress har smidt et ufærdigt spil i butikkerne. Det ødelægger en stor del af holdbarheden hos spil... (min mening)

Til Xbox360's launch, har nogen af udviklerne gjort det klogt i at i stoppe op og sige "hov, det her spil kræver mere tid, vi udskyder det"

Og det er det rigtige at gøre, ligemeget hvor ondt det gør for os gamere (nogen af os) så bliver spillene i sidste ende (de fleste gange) bedre, når udviklerne tager sig bedre tid til at få styr på det hele.

Jeg glæder mig MEGA meget til Oblivion, men jeg vil først have det når det er FÆRDIGT.
Og det kommer når det kommer ;) er det kun mig der har det sådan?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster