Xboxlife forum

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Indlægaf DJan.dk » 11. dec 2005 20:32

Er jeg bare den eneste der glæder mig vildt meget til dette spil? Jeg har spillet Morrowind på Xbox og PC, og jeg må sige at det er det bedste PRG spil der nogen sinde er lavet. Og jeg er helt sikker på at Oblivion lever op til forventningerne. Der vil god ikke være en multiplayer-del, for som de siger, vil de ikke bruge tid på 2 forskellige gameplays, men fokusere på singleplayer. Jeg har ikke rigtig set nogle af jer skrive noget om Oblivion. Er jeg den eneste der har det har spillet som nr. 1 på "Must Have Listen" ? :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf Rechain » 11. dec 2005 20:47

Nej, du er skam ik den eneste som glæder sig til det...før X360 launch i danmark, har der været en del emner om det så vidt jeg husker, men det blev så desværre udsat til omkring Marts 06...glæder mig til det...MAX!

Har selv Morrowind til PC...kun det første dog, og det er mega stort, og rigtig fedt....glæder mig rigtig meget til Oblivion...
Det ska købes når det kommer... :D helt sikkert!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Lightyear dk » 11. dec 2005 20:50

Jeg glæder mig også utroligt meget til dette spil, blev desuden også mega skuffet, da jeg fandt ud af, det ikke nåede launch som først lovet.

Køber det ihvertfald på dag 1.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf DJan.dk » 11. dec 2005 20:53

blev desuden også mega skuffet, da jeg fandt ud af, det ikke nåede launch som først lovet


Tja, men se det på den lyse side. De vil bare have at det her spil skal blive perfekt.

Og prøv lige at se nogle af disse screenshots: http://www.morrowind.com/art/obliv_xbox ... ens_01.htm

Mmm :lol:
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf Gamemakerman » 11. dec 2005 21:10

Oblivion er nok en af de spil som vil smide en hel del Xbox 360ere over disken, glæder mig også selv så meget :D Spillet ser utroligt godt ud.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Dexter » 11. dec 2005 22:50

Ja jeg vil lige joine jer...Oblivion er også et spil jeg ser utroligt meget frem til.
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf Vultures » 12. dec 2005 05:11

Hmm. Jeg ved sgu ikke helt. Altså jeg elsker Morrowind-serien, og har været kæmpe fan af den, siden Elder Scrolls III ramte hylderne.

Problemet er bare, at jeg har haft samme spil til både pc og Xbox, og jeg fik virkelig grå hår af Xbox-versionen. Styringen er komplet umulig, og det ødelagde hele oplevelsen for mig.

Hvis Bethesda kan rette op på styringen i Oblivion, så er jeg overbevist om, at dette spil bliver en 'instant classic' i mit hjerte. Hvis ikke... tja, jeg køber det jo nok alligevel ;)
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Gamemakerman » 12. dec 2005 13:45

Calculating Infinity skrev:Hmm. Jeg ved sgu ikke helt. Altså jeg elsker Morrowind-serien, og har været kæmpe fan af den, siden Elder Scrolls III ramte hylderne.

Problemet er bare, at jeg har haft samme spil til både pc og Xbox, og jeg fik virkelig grå hår af Xbox-versionen. Styringen er komplet umulig, og det ødelagde hele oplevelsen for mig.

Hvis Bethesda kan rette op på styringen i Oblivion, så er jeg overbevist om, at dette spil bliver en 'instant classic' i mit hjerte. Hvis ikke... tja, jeg køber det jo nok alligevel ;)


Modsat Morrowind har Bethesda mest fokuseret på Xbox versionen og de siger selv at den er den bedste version af spillet.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Buktu » 12. dec 2005 15:40

^Not entirely correct.

Bethesda førsteprioritet er og bliver PC'en - men dermed ikke sagt at de ikke prioriterer Xbox360 højt.

Morrowind var så tydeligt en halvdårlig port.. Frameraten var dårlig, loadingtiderne enorme, og det var egentlig ikke særligt godt optimeret..

Men med Oblivion ER der lagt langt mere arbejde i konsol versionen, så man kan vel forvente at de får det til at køre optimalt..

Jeg ser i hvert fald sindssygt frem til Oblivion.. =) Hvis det var ude nu, så ville jeg da SLET ikke kunne holde ud ikke at have råd til 360'eren.. ;) Det er sq slemt nok i forvejen.., :p
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf raabhimself » 12. dec 2005 22:04

Jeg ser også frem til Obvilion. Har set en del materiale fra spillet og bliver mere og mere interesseret. Spillede også Morrowind, men syntes der var en del irritations momenter. Hvor det her i Obvilion, ser ud til at de har fixet "the probs"
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf ReVaN » 13. dec 2005 11:59

Jeg ser også sindsygt meget frem til det... nok det spil jeg ser mest frem til faktisk!
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Ashra Whillin » 18. dec 2005 21:05

Oblivion er hoved grunden til at jeg købte min xbox 360 og jeg kan ikke vente til det kommer...det bliver det mest ultimative til dags dato :D og elsker altså elderscrolls serien ! :D
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Ashra Whillin » 18. dec 2005 21:08

øh vil lige nævne at det spil jeg har spillet mest nogen sinde er morrowind jeg kan altid spille det spil så alle de problemer i nævner synes jeg slet ikke er så gale! morrowind styrer og oblivion bliver ultimativt!
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf NightGolfer » 26. dec 2005 19:42

Jeg venter også med længsel på Oblivion, spillede Morrowind på xbox og synes det var turbo cool. Spillede det endda en gang mere da den kom med vareulve-ekspansionen (hvad var det nu den hed??).

Har siddet og set de 5 oblivion demo reels fra gamespot i dag, hvor de gennemgår forskellige detaljer fra spillet. Synes det virker vildt cool at man ikke har XP, men at man automatisk bliver bedre til det man nu engang laver. Og så glæder jeg mig sindsygt meget til at komme en tur i skoven og jagte hjorte med bue og pil =D

Hvis alt går vel bliver det nok et af de fedeste spil nogensinde, og jeg synes det er OK at det ikke er online. Xbox360 har allerede beslaglagt langt mere af min tid end jeg tidligere har brugt på spil, og jeg tør slet ikke tænke på hvad der ville ske hvis jeg skulle følge med i et MMORPG...

Og glædelig jul til alle =D
Billede
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
NightGolfer
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf Gamemakerman » 26. dec 2005 19:49

NightGolfer skrev:Spillede det endda en gang mere da den kom med vareulve-ekspansionen (hvad var det nu den hed??).


Bloodmoon 8)

NightGolfer skrev:Hvis alt går vel bliver det nok et af de fedeste spil nogensinde, og jeg synes det er OK at det ikke er online. Xbox360 har allerede beslaglagt langt mere af min tid end jeg tidligere har brugt på spil, og jeg tør slet ikke tænke på hvad der ville ske hvis jeg skulle følge med i et MMORPG...


Reason of death, died by massive amount of TV radiation :lol:

Go jul og glæder mig allered til alle de spil 2006 har i vente :D Gears of War, Doa 4, Oblivin og mange mange mere :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Næste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 3 gæster