Xboxlife forum

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf Gamemakerman » 17. feb 2006 19:37

Hvad sker der lige for vandet på billed 2? Men det første billed er sgu smukt og spillet virker så omfattende og glæder mig til at se hvordan achivements er fordelt, dette bliver nok det største Xbox 360 ever!
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Saltefanden » 17. feb 2006 19:49

No doubt!
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf Gamemakerman » 18. feb 2006 05:44

Hmm, har lige lagt mærke til nogle ret besynderlige ting ved de nye screens, væggene er der ingen bump mapping på som vi så på den ekstremt flotte E3 demo, væggene er helt flade og det "gode" billed er i 4:3, mens det andet lidt grimmere billed er i 16:9 som jo meget bliver brugt i konsol sammenhæng.

http://bethsoft.com/newsletter/ob05.html
http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/577/577906/the-elder-scrolls-iv-oblivion-20050107104725058.jpg

Jeg tror dog ikke spillet bliver så "grimt" som på de seneste screens da de må komme fra en ikke så god pc da det jo også understøtter widescreen, men det er der ikke så mange der bruger i den sammenhæng. Dog ser det da godt ud for Xbox 360 versionen af spillet baseret på et interview med udviklerne bag Oblivion.

Xbox.com: Anything you'll be able to do with the game on Xbox 360 that just wouldn't be possible anywhere else?

Howard: Hmmm, I guess it's more about the fact that we can do it all and not really have to cut corners. So for instance, in the PC version, depending on your PC, there's a part of it you won't be seeing in all its glory, but on the Xbox 360, you get it all. Please, everyone, buy an HD set ... just please.


Xbox.com: Touching on something you mentioned before, just how much more glorious an adventure can owners expect from the title than their PC-loving counterparts?

Howard: Again, it depends on their setup. If they have the absolute latest PC with a video card that is fully shader model 3.0 compatible and a giant HD monitor, they're about the same. The question is, can they get all of that for $399? And does it let them play Geometry Wars? That game rules.


Link til interview: http://www.xbox.com/en-US/games/t/theelderscrollsIVoblivion/20060118-livinginoblivion.htm

Det kan selfølgeligt være Microsoft propeganda, men grafikken gør ikke det helt store da det jo et gameplayet og historien som gør Elder Scrools så unikt, men hvis grafikken også er i top som vi var lovet ville det ikke gøre mig noget :wink:

Hvad mener i om dette?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf SPLINT » 18. feb 2006 13:39

Giver dig helt ret... Gameplayet, historien og bare verden omkring Tamiril er hele grunden for at købe Oblivion... Jeg kan godt se det med væggene, håber dog at de for rettet det...

For mit vedkommende havde jeg købt spillet, om det så var kommet i samme grafik standart som morrowind... Men det er jo bare fedt at det kommer i en bedre grafik:)

Er der forresten nogen som har set den tyske video som har været rundt flere steder på internettet??? Lader dog være med at poste et link, da jeg ikke ved om det vil blive tilladt her på Xboxlife, videon er ikke lovlig gjordt af Beathesda :?
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf Gamemakerman » 18. feb 2006 14:13

Alså hvis det er den E3 demostration så er den frigivet officielt og kan downloades på deres hjemmeside hvor de bla viser den flot fangekælder.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf SPLINT » 18. feb 2006 15:02

Nej... Det var en video som vidst var med på en dvd-skive med det tyske blad pc-gamer (hvis jeg husker rigtigt)... Men ser blandt andet kampe i Areanen...

Et link:
http://youtube.com/w/Oblivion?v=7srHUGN ... h=oblivion
Billede
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf Agrolyte » 22. feb 2006 13:13

Super fedt link! Tak SPLINT! Nice film ;-D
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Glæder mig som et barn..

Indlægaf Anubis DK » 22. feb 2006 13:37

Det spil skal bare købes på udgivelses dagen...

Håber inderligt at datoen holder, denne gang
Anubis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Re: Glæder mig som et barn..

Indlægaf Gamemakerman » 22. feb 2006 13:39

Anubis DK skrev:Det spil skal bare købes på udgivelses dagen...

Håber inderligt at datoen holder, denne gang


Der er ingen dato og det har der aldrig været, det kommer til foråret punktum :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Saltefanden » 22. feb 2006 13:40

24. Marts er et godt bud!!!
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf Gamemakerman » 22. feb 2006 13:43

Saltefanden skrev:24. Marts er et godt bud!!!


Ja, men det er ikke bekræftet... Der går dog rygter om at spillet vil gå officielt guld her i denne weekend eller næste uge.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Saltefanden » 22. feb 2006 13:47

Fedt hvor har du set/læst det henne??
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf D-tox » 26. feb 2006 22:12

I det fornyeligt udgivne 'in-depth' interview, afslørede Pete Hines at udgivelsesdatoen vil blive offentliggjort her inde for de næste par uger! :D :D :D :D
Billede
Non stop Communism 24/7
D-tox
Niveau 4
 
Indlæg: 315


Indlægaf Rechain » 26. feb 2006 22:26

Jo, det er sku da blevet offenliggjort at det kommer d. 24 marts :shock: eller er det bare løgn og latin...nu er jeg ik med mere...jeg ska have det, forhåbentlig på dagen hvis der er råd, men hvornår kommer det?

Er det blevet offentligjort, eller er det stadig kun rygter?
Men så håber jeg da vi får det at vide om et par uger... :shock:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Ashra Whillin » 26. feb 2006 22:29

Rechain skrev:Jo, det er sku da blevet offenliggjort at det kommer d. 24 marts :shock: eller er det bare løgn og latin...nu er jeg ik med mere...jeg ska have det, forhåbentlig på dagen hvis der er råd, men hvornår kommer det?

Er det blevet offentligjort, eller er det stadig kun rygter?

/Rechain


Der er ikke kommet en officiel udgivelses dato endnu...så vi kan ikke være sikker på noget...

men pete hines siger at det snart er slut med at vente
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron