Xboxlife forum

Kights of The Nine bliver ikke registreret?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Kights of The Nine bliver ikke registreret?

Indlægaf Tobes » 26. apr 2008 17:58

Har for nyligt fået Oblivion GOTY, og har også spillet det i nogle timer nu, men beskederne om de 7 små ting fra "Knights of The Nine" udvidelsespakken er endnu ikke dukket op. Shivering Isles ér derimod dukket op.

Hvis jeg kigger under Downloadable Content, så står der, at jeg HAR "KoTN".


Hvad er lige galt? :s
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf Defekto » 26. apr 2008 18:14

Du skal til Anvil og snakke med nogen om nogle mord i kirken. Så skulle Questen gerne starte op. Ellers skulle der gerne stå en gut foran kirken og råbe op om dommedag. Prøv at snakke med ham.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Indlægaf Tobes » 26. apr 2008 18:45

Tak for det :), nu er den aktiveret.

Men hvad med:
Horse Armor, The Orrery, Wizard's Tower, Vile Lair, Thieves Den, Mehrunes' Razor, og Spell Tomes - hvordan aktiveres de?
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf spif2001 » 26. apr 2008 18:49

Tobes skrev:Tak for det :), nu er den aktiveret.

Men hvad med:
Horse Armor, The Orrery, Wizard's Tower, Vile Lair, Thieves Den, Mehrunes' Razor, og Spell Tomes - hvordan aktiveres de?

De skal ikke aktiveres - de er der bare. Kan være du skal lave en ny char for at få dem. Alle på nær Spell Tomes får man en quest for, når man når igennem den første "lav din char" dungeon.

Spell Tomes er bare en udvidelse der gør, at man kan finde bøger med spells i, som man kan lære. Det er ikke en quest.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Tobes » 26. apr 2008 18:59

spif2001 skrev:
Tobes skrev:Tak for det :), nu er den aktiveret.

Men hvad med:
Horse Armor, The Orrery, Wizard's Tower, Vile Lair, Thieves Den, Mehrunes' Razor, og Spell Tomes - hvordan aktiveres de?

De skal ikke aktiveres - de er der bare. Kan være du skal lave en ny char for at få dem. Alle på nær Spell Tomes får man en quest for, når man når igennem den første "lav din char" dungeon.

Spell Tomes er bare en udvidelse der gør, at man kan finde bøger med spells i, som man kan lære. Det er ikke en quest.


Kan da godt prøve at lave en ny, men pakken var egentlig installeret, da jeg lavede min første charakter.

Skulle man ikke få en "quest-besked" om hver ting? Sådan var det i hvert fald, da jeg spillede det på PC.
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf Defekto » 26. apr 2008 19:03

Tror bare at du skal ud og lede efter dem, eller snakke med nogen som kan fortælle dig hvor de er så questen starter. Det er sjældent at man bare får en quest-besked, uden at der har været nogen samtale eller opdagelse.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Indlægaf spif2001 » 26. apr 2008 19:04

Jo - du får en quest besked til alle de små DLC quests. Bare ikke lige Tomes.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Tobes » 26. apr 2008 19:07

Underligt. Jeg mindes bare, at de dukkede op, da jeg havde installeret dem til PC.
Men tak for hjælpen.

Nå, må lige prøve at forhøre mig, rundt omkring i spillet, senere i aften. Har desværre ikke tid nu.

Kom stadig gerne med forslag!
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf spif2001 » 26. apr 2008 19:17

Har lige kigget lidt, da jeg selv ejer den første udgave og har downloadet alle DLC's hen ad vejen.

Er du sikker på at Oblivion GotY har andet end Oblivion, Shivering Isles og Knights of the Nine?

Kan ikke se de mindre downloads beskrevet her: http://www.elderscrolls.com/games/obgoty_overview.html
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Tobes » 26. apr 2008 19:46

Mærkeligt. :S

Har lige været forbi stedet, hvor Thieves Den ligger.
Døren ud til vandet skulle bare dirkes op, men dør nr. 2 kræver en nøgle, hvilket jeg ikke har.
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf spif2001 » 26. apr 2008 21:51

Den nøgle dukker på magisk vis op, når man får questen. hvis du ikke har fået questen, har du ikke fået nøglen.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Tobes » 26. apr 2008 22:16

spif2001 skrev:Den nøgle dukker på magisk vis op, når man får questen. hvis du ikke har fået questen, har du ikke fået nøglen.


Jeg har ikke fået questen, hvilket undrer mig.

Men du har desværre nok ret i, at de ikke medfølger i GoTY. Det er bare underligt, at de rent faktisk er i mit spil.

Nogen der kan bekræft/afbekræfte, at de 7 små pakker er med i Oblivion GoTY?

EDIT:
Har fået bekræftet, at de 8 små pakker IKKE er med i GoTY.
Øv. :x
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron