Xboxlife forum

Oblivion, hvem glæder sig til??

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Oblivion, hvem glæder sig til??

Indlægaf il gigolo » 4. jun 2005 11:33

det gør jeg i hvert fald... så meget at jeg har støvsuget udviklerens hjemmeside for alle tilgængelige oplysninger...

og jeg har fundet noget... :!: nemlig at de selv siger at det kommer "holidays 2005"... i hvert fald på det her site:

http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_faq.htm

men kigger man nærmere på xboxlife.dk's liste over releasedatoer, så kan man se at de har sat det til sommer 2007 :shock:

mit spørgsmål går så på, om de har det fra bethesda, ubisoft eller anden, eller om der er sket en fejl... ?? ved nogen om xbox360-udgaven kommer samme tid som pc-udgaven, eller om vi skal vente i længere tid, ligesom med morrowind??

men jeg glæder mig i hvert fald... har lige støvet Morrowind: GotY-udgaven af til xbox og gennemlever igen det kæmpe eventyr som det var... et must for alle rpg-lovers...
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Buktu » 4. jun 2005 12:13

Det er en fejl her på siden.. :)

Det udkommer sidst i år, og det skulle meget gerne også komme til Xbox360 på det tidspunkt.. Hvem ved.. Måske en launch titel? :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 4. jun 2005 12:14

Jeg glæder mig ikke til Oblivion.

Men det skal siges at "sommeren 2007" datoen er forældet og vi retter det hermed til efteråret 2005.

X360 udgaven skulle meget gerne lanceres samtidig med PC versionen.

:)

EDIT:
Nå, du var lige 1 minut hurtigere end mig Butku :P:D
Senest rettet af Anastacio 4. jun 2005 12:15, rettet i alt 1 gang.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Gamemakerman » 4. jun 2005 12:14

Tror at det kommer i november/december i år. Det ser sgu så fedt ud mand:D
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Valkyrie » 4. jun 2005 12:19

game killer skrev:Jeg glæder mig ikke til Oblivion.



Blasmefi!!! kætteri!!! BRÆND HAM PÅ BÅLET!!!!



;)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » 4. jun 2005 12:25

Glæder mig nu heller ik helt vildt til det, men måske skal jeg have det...
Det er ik sikkert... :)

Har selv Morrowind - The Elder Scolls III til PC, og er ik kommet særlig langt... :D
Hvis jeg køber Oblivion, bliver det til Xbox360 uanset hva...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Playkid » 4. jun 2005 12:41

Glæder mig ej heller, men det er jo fordi det er et RPG;)
Playkid
 


Indlægaf Valkyrie » 4. jun 2005 13:22

*skarper kniven*


alle der ikke skal have oblivion har masseødelæggelsesvåben... vi vil nu indvadere jeres hjem og... øh... straffe jer....


.... ?

(hi det virkede for USA;) )
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf il gigolo » 4. jun 2005 17:46

ja, valkyrie, men husk på at det nok kun galdt for usa, som er mulighedernes land... ;)

hmm rechain, tror du så du skal ofre penge på det?? selvom de siger mere og bedre action, bliver det jo den samme slags spil... men altså, hvis du nu prøvede at spille dig igennem det, så åbner der sig en helt ny verden... historien i morrowind er fantastisk... du kan jo bare spørge os andre hvis du sidder fast...

har også pc-udgaven, men faldt endnu mere for det i GotY-udgaven til xbox... der er en bedre oplevelse når man kan sidde tilbagelænet i sofaen med et godt lydanlæg... ;)
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Rechain » 4. jun 2005 17:59

Jeg elsker sådanne spil, især Morrowind...men jeg er bare ik så god til dem nogen gange, og derfor så kommer jeg aldrig så langt...hehe :)

Generelt så lyder det nu OK med et 5.1 Creative Inspire T5400 anlæg til compen....og har jo også sat compen til mit tv+surround anlæg...selvfølgelig er det så ik Dolby Digital (5.1) når man sætter det over til det, men det lyder nu stadig ok, og dejlig stor skærm...foretrækker det nu som et PC spil...

Men tror da der nok er en 80% chance for at jeg køber Oblivion til Xbox360... :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf L1 Solid » 4. jun 2005 18:04

Dejlig stor skærm??? Spiller du normalt på en 14"?
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Rechain » 4. jun 2005 18:10

Ok, stor og stor...Ok stor skærm...

Min computer skærm er en 19" og tv er et 28" Widescreen TV...

Billede

Billede

Billede

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Buktu » 4. jun 2005 19:14

Du sidder meget tættere på en Computerskærm, så den behøves ikke være så stor.. =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf il gigolo » 4. jun 2005 19:24

sidder kun med et 20" tv... lidt fesent, men det er ok... blændende grafik er det jo ikke endnu, først med xbox360...

sidder konstant og genser E3-traileren af spillet... :P

men rechain, find en guide på nettet... ellers var jeg heller ikke kommet igennem... historien er virkelig guld værd, den udvikler sig jo omkring dig som hovedperson... du bliver nærmest en slags frodo der skal kæmpe sig vej ind til red mountain og Dagoth ur...

selve hovedplottet mindede faktisk lidt om ringenes herre...
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Stoffer » 5. jun 2005 13:35

il gigolo skrev:sidder kun med et 20" tv... lidt fesent, men det er ok... blændende grafik er det jo ikke endnu, først med xbox360...

sidder konstant og genser E3-traileren af spillet... :P

men rechain, find en guide på nettet... ellers var jeg heller ikke kommet igennem... historien er virkelig guld værd, den udvikler sig jo omkring dig som hovedperson... du bliver nærmest en slags frodo der skal kæmpe sig vej ind til red mountain og Dagoth ur...

selve hovedplottet mindede faktisk lidt om ringenes herre...


Hvilket spil snakker du om her? hehe
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Næste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron