Xboxlife forum

unicorn?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

unicorn?

Indlægaf pk_freestyle_pk » 31. dec 2007 15:02

Jeg hev lige Elder Scrolls IV frem igen... jeg elsker bare det spil :D Jeg var ude i skoven... i narerheden af Mingo Cave da jeg blev angrebet af 2 Minetaure Lords og en Sprigan... pluselig var der ogsaa en enhjoerning og i kampens hede kom jeg til at slaa den... jeg startede forfra da jeg gerne ville have fat i enhjoerningen men jeg kan ikke finde den... Jeg gaar ud fra at den hoere sammen med Knight of the nine da jeg ikke tidligere er stoedt paa den i det oprendelige Elder Scrolls IV og intet er naevnt om en enhjoerning i Elder Scrolls IV Official Guide. Hoere den sammen med en quest eller noget og hvordan finder jeg den :?:
pk_freestyle_pk
Niveau 1
 
Indlæg: 51

Brugeravatar

Indlægaf ZtinKi » 31. dec 2007 15:04

Den hører vist sammen med Mainquesten. Hvor man skal skaffe nogle relics til Martin, så skal man vist nakke den. Er dog ikke helt sikker.
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf pk_freestyle_pk » 31. dec 2007 15:19

Jeg har genemfoert hovedquesten 2 gange... min bror har gjordt det 2 gange og ingen af os har stoedt p[ en enhjoerning saa jeg er fuldkommen sikker paa at den ikke er en del af Main quest.
pk_freestyle_pk
Niveau 1
 
Indlæg: 51

Brugeravatar

Indlægaf PeLeF » 31. dec 2007 16:12

Det er ikke en del af noget som helst...
jeg fandt også en Enhjørning et sted udenfor Baldir eller noget, Og det var uden Knights of the nine, Så den gemmer så nok bare nogle forskellige steder.
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf pk_freestyle_pk » 2. jan 2008 03:33

fandt ud af den er en del af hircine shrine questen men tak aligevel
pk_freestyle_pk
Niveau 1
 
Indlæg: 51

Brugeravatar

Indlægaf Cheeseholm » 12. feb 2008 20:15

Hey, den er faktisk til den quest du snakker om, men jeg har faktisk redet på den. Men hvergang jeg steg af den, vandrer den mod det sted man finder den oprindeligt, uandset hvor man er, og hvor lang tid man har haft den... ved ikke helt om man kan komme til at beholde den (den er møg hurtig) Men man skal bruge hornet fra den for den quest, og den skal man jo også gennemføre for at få åbnet den aller sidste "shrine quest" som ikke kan startes før du har ordnet ALLE andre shrine quests.

Ps.: Den første avatar jeg gennemførte spillet med kunne IKKE ride enhjørningen, aner ikke hvorfor, men kan være jeg ikke havde startet den quest hvor man skal nakke den den anden gang jeg spillede det igennem måske?
// Insert Cool text thats been ripped off some other guy that actually put a little thought into it //
Cheeseholm
Niveau 0
 
Indlæg: 1



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron