Demiminigod skrev:2# Som en lille efterfølger på din kommentar, man skal ikke se utrolig dum ud når man hopper, sjældent jeg har set spil hvor man hopper mere sært xD
Og, de burde lave en måde hvor man kan skippe introen på, så man ikke skal igennem den lange smøre hver gang, over and over again.
heinstach skrev:For at gøre det til mere end et gennemsnits-RPG, bør der arbejdes mere med:
1) Kampsystemet (Oblivion har et af de ringeste kampsystemer i et RPG til dato)
2) Flere gåder (der var stort set ingen intellektuelle udfordringer i Oblivion. Det er helt forkert i en verden fyldt med trolddom og magi. Se eks. på, hvordan man skulle åbne skattekister i Betrayal at Krondor og Betrayal in Antara!
3) Fjerne muligheden for at ændre sværhedsgrad og i stedet skabe en bedre balance gennem spillet.
4) Undgå at store dele af spillet blot føles som gentagelse på gentagelse.
Man bør bibeholde:
1) Omfanget af spillet. Det er lækkert med så stor en verden.
2) De mange spændende side quests og guild quests.
3) Den gode historie
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster