Xboxlife forum

Hjælp til "Vahtacen´s secret

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Hjælp til "Vahtacen´s secret

Indlægaf Virgo DK » 24. aug 2007 11:59

Ikke umiddelbart en svær mission. Men af en eller anden årsag sker der ikke en skid med den såkaldte "pillar" når jeg fyrer de spells af jeg skal, osse selvom jeg gør det i den rigtige rækkefølge. De snakker endda om, at man selv bliver udsat for noget damage, hvis man gør det i en forkert rækkefølge, men heller ikke det virker. Kort sagt - intet sker der, og jeg går bare og tåger rundt. Ellers har jeg gjort alt andet, mht at skaffe bogen, og få de nødvendige oversættelser.

Har osse fulgt en guide jeg fandt på nettet, men kan stadig ikke få det til at virke....
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Indlægaf Gimmo » 24. aug 2007 12:00

De er en kiste bag ham manden der står uden for rummet... Der er de spells du skal bruge
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf Virgo DK » 24. aug 2007 12:16

Jamen, jeg har prøvet det. Intet sker. Har prøvet om og om igen, sigtet forskellige steder. Aner ikke hvad jeg skal stille op.
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Indlægaf Gimmo » 24. aug 2007 12:17

Du har ikke noget imod at bruge guides, vel?
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf Virgo DK » 24. aug 2007 12:21

Nej, har osse fulgt én, som skrevet i starten. Og det virker såmænd osse simpelt nok. Men der sker bare absolut intet i det rum.
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Indlægaf spif2001 » 24. aug 2007 12:22

Hvad står der i din quest log?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Gimmo » 24. aug 2007 12:23

"If you don't have these spells on hand (although everyone should have fire and frost spells by now, surely), then you're probably not alone. We're not even sure that there is a spell that casts fortify magicka on a target; you may have to make one at the Arcane University. Otherwise, if you're of the lazy sort, just search the chest near Denel, which has scrolls for each of the effects that you need. Again, cast them in order of Fire, Frost, Damage Magicka, and Fortify Magicka, and keep in mind that some of the scrolls require you to be within touching distance of the pillar. Casting all of them, in that particular order, will unlock the pillar and reveal a passage to Vahtacen Lorsel."

http://www.gamespot.com/features/6147085/p-72.html

: >

Som der står er der nogle spells hvor du skal stå lige foran søjlen, og ikke et par meter fra den.
Vis ikke dét virker, så aner jeg det ikke.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf L.M » 24. aug 2007 12:31

Jeg startede fra det første hjørne til venstre og gik med uret rundt, det virkede.

Der er en lille plade eller lignende i hvert hjørne hvor der står noget volapyk, spørg gutten som står uden for rummet om hvad det betyder og fyr så en spell som passer til hans forklaring imod hjørnet af stolpen i midten. (1 spell til hvert hjørne)

Mener man skal ramme skrå væggen sådan nogenlunde præcist, jeg måtte reloade et save et par gang ihvertfald fordi det gik galt selv med den rigtige spell.

Nåja, husk at spell skal ramme søjlen, så hvis det er en 'Touch' spell så skal du stå helt tæt, der ligger scrolls i kisten ved forklarings gutten lige udenfor rummet.
L.M
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf polakski » 24. aug 2007 13:35

du kan også være møg uheldig og ikke kunne komme videre. en gang i mellem kløjs den i det. også med både uden update og med.

den ring man skal finde i en brønd i starten af magic guild quest., var der seriøst ikke en enkelt gang. jeg var der hele rundt og det rum er altså ikke så stort, forfra.

kunne ikke aflevere en maske til en af afguderne ( eller hvad de nu hed, det er over 8 måneder siden. )

bed til at du ikke skal starte forfra.
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf ReVaN » 24. aug 2007 14:50

Den klarede jeg ellers uden problemer

Frost
Ild
Drain Magicka
Add Magicka

mener at det var den raekkefoelge med spell'sne, saa aabner den op og der er en doer nede for enden af nogle trapper...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron