Xboxlife forum

Min magica er stoppet med at regenerere

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Min magica er stoppet med at regenerere

Indlægaf ThomsonElite » 30. jul 2007 16:20

Jeg havde lavet denne char i oblivion som virkelig smadrede det den skulle med sine spells :D
Men nu er den stoppet med at regenerere sit magica og jah, det fik mig til at droppe spillet ... forstår det ikke .. hvorfor gjorde den det ? nogen der enten har prøvet det samme eller noget lignende ?
ThomsonElite
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Cerialbox » 30. jul 2007 16:21

Det er nok en disease. Prøv at bede i en kirke, det kurerer dig. Eller drik en "Cure disease" potion.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf ThomsonElite » 30. jul 2007 16:23

tester med det samme :D
Hvis det hjælper bliver jeg sgu glad ..
ThomsonElite
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Re: Min magica er stoppet med at regenerere

Indlægaf expose » 30. jul 2007 16:24

ThomsonElite skrev:Jeg havde lavet denne char i oblivion som virkelig smadrede det den skulle med sine spells :D
Men nu er den stoppet med at regenerere sit magica og jah, det fik mig til at droppe spillet ... forstår det ikke .. hvorfor gjorde den det ? nogen der enten har prøvet det samme eller noget lignende ?


Jeg ved at et af de stjernetegn du vælger i starten af spillet, gør at du får ekstra meget magica, men at du heller ikke regenere lortet :)
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Cerialbox » 30. jul 2007 16:28

Ja, med Atronach stjernetegnet kan du kun arbsorbe magicka. Men han siger at det er stoppet med at regenere, så...
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf spif2001 » 30. jul 2007 16:30

Gå ind der hvor dine spells er og åbn det sidste faneblad. Her kan du læse dine bonus og dine curses.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf ThomsonElite » 30. jul 2007 16:32

¨Selvfølgelig laver jeg ikek en char som skal bruge spells som så ikke kan regenerere magica ... det første forslag var det rigtige :D
Jeg havde "Astral Vapors" som stoppede magica regeneration+damage to magic 25+formindskede min maximum magica :D
Hvor skal jeg dog fjerne den henne ?
ThomsonElite
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf spif2001 » 30. jul 2007 16:34

Gå ind i en kirke (eksempelvis i Chorrol) og tryk på det runde alter nede for enden i kirken.

Så skulle du blive kureret.

Med mindre du er ond, så får du ikke lov at bede der.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf ThomsonElite » 30. jul 2007 16:35

sygt nok ... havde bare slet ikke tænkt på at det var en disease ...
Har faktisk også et andet problem, men laver lige nyt topic omkring det ..
ThomsonElite
Niveau 4
 
Indlæg: 643



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron