Xboxlife forum

Hvilken Download Content anbefaler i ??

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Hvilken Download Content anbefaler i ??

Indlægaf Unklemac » 12. jul 2007 09:12

Hejsa!

Jeg får Oblivion inden for de næste par dage, og så lige at der var en hel del content på Xbox live såsom Tomes, Vile Lair, Knights of the Nine.... men det koster!

Så hvilken anbefaler i, når jeg først går igang med spillet nu ?

(Jeg venter med Shivering Isle)

Med venlig hilsen

Unkle
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Core » 12. jul 2007 09:38

Hvis du ikke er begyndt på det endnu, er der stadig rimelig mange timers spilletid, før du får behov for udvidelserne alligevel, så start da bare med "grundspillet" ;)
Spiller for tiden:
AC4: Black Flag (PS4), COD: Ghosts (PS4), Resident Evil 6 (X360).
Core
Niveau 5
 
Indlæg: 1019


Indlægaf MartinLynge » 12. jul 2007 09:40

enig med Core. Jeg var vild med spillet, men havde fået stillet den værste sult efter den alm. single player, som tog mig på den anden side af 30 timer... FEDT spil...
Billede
MartinLynge
Niveau 4
 
Indlæg: 390



Indlægaf Unklemac » 12. jul 2007 10:30

Tak for svarene!

Og tak for linket.

Mit spørgsmål er så, om de har fixet det så man kan spille disse download contents UDEN at man er på Xbox Live ? I så fald at det ikke er fixet, gælder det så også Knights of the Nine og Shivering Isle ??

Det var hurtigere end jeg forventede med jeres svar, og jeg må nok sige at jeg glæder mig til at gå i dybden med spillet.

På forhånd tak :D

Mvh

Unkle
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Haugboelle » 12. jul 2007 10:32

Ville hente Vile Lair, det koster kun 150 point, og sparer dig for en helvedes masse tid, hvis du blir vampyr, hvilket de fleste gør....
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf ReVaN » 12. jul 2007 11:13

Nej du skal vaere paa Live for at bruge udvidelserne...
Desuden er Knights of the Nine den laengste udvidelse, og nok ogsaa den bedste, ser man bort fra shivering isles...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Unklemac » 12. jul 2007 11:33

Ahh, surt show for mig. Mit internet kan ikke række hele vejen til min Xbox 360, så derfor er der intet Download Content til mig... øv! (Bortset fra Shivering Isle, går jeg udfra!)

Det er da underligt at man skal være på live, for at bruge offline content :-p
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Unklemac » 12. jul 2007 13:35

Jeg spurgte også lige i børnehaven aka. Gamefaqs.com, og flere bekræfter at man ikke behøver at være online, for at spille med disse addons (kun for at downloade dem selvfølgelig).
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Icemaster86 » 8. aug 2007 16:28

skulle da også mene at man kun behøver downloade dem så ligger de jo på din harddisk...
Icemaster86
 
Indlæg: 473



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron