Xboxlife forum

gammel thoronir

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

gammel thoronir

Indlægaf VideoJakob » 16. maj 2007 08:55

Jeg fatter ikke helt den der Thoronir opgave hvor man skal udspionere ham efter hans butik lukker. Jeg følger efter ham hen i templet og så bliver han bare stående der... der sker intet.....
hvad gør jeg forkert og hvad burde man gøre?
VideoJakob
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf Saped » 16. maj 2007 09:14

Muligvis bryde ind i hans hus når han ikke er hjemme, hvis det er den opgave ejg tænker på, skal du finde en bog i hans kælder.
Billede
Saped
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Indlægaf Gajolen » 16. maj 2007 10:18

Er ikke helt sikker. men prøv at holde noget mere afstand til ham så han ikke ser eller hører dig, og så skal du som regel have en god tålmodighed.
Gajolen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf Icemaster86 » 16. maj 2007 10:49

det er ren tålmodighed, hvis han fornemmer dig går han jo selvfølgelig ikke videre... men så vidt jeg husker står han stille nogen gange i lidt tid... så brug invisible og sneak og hold afstand... det burde være det der skal til...
Icemaster86
 
Indlæg: 473


Indlægaf spif2001 » 16. maj 2007 10:55

[SPOILER]







Bare hold dig på afstand og følg ham rundt i byen. På et tidspunkt når i næsten tilbage til hans forretning igen, men i stedet for at gå ind i hans forretning, går han om bag huset i en af de små parker, hvor han mødes med en skummel person. Det er deres samtale du skal opsnappe for at komme videre i questen.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf VideoJakob » 16. maj 2007 15:00

ok takker. det vil jeg da prøve. :-)
VideoJakob
Niveau 3
 
Indlæg: 204



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron