Xboxlife forum

manglene GP

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf tola5 » 10. maj 2007 16:04

hvad fanen skla jeg så gøre :shock: vis det er en fejl
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf Skinke » 10. maj 2007 17:00

Har lige prøvet hurtigt at sniffe rundt på Google, men har ikke rigtigt kunne finde fejlen nævnt nogen steder..

Prøv at lave en ny character, og se om du får achievement for at komme ud af The Imperial Sewers.

Og hvis det ikke virker, så prøv at slette hele din Oblivion save-fil fra Dashboard, og start forfra... Medmindre selvfølgelig du ikke har lyst til at miste det du har lavet indtil videre.

Men ellers ved jeg ikke rigtigt hvad du kan gøre.. Som sagt har jeg ikke oplevet det her før.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Zenn » 2. jun 2007 11:24

Prøver lige igen som jeg plejer når folk ikke får deres achievements:

Har du brugt koder/cheats? Det gør nemlig at du ikke får dem fordi det formås som snyd..

:O
[b]Don't Compete If You Can't Complete

Jeg beer pænt redaktionen med at hjælpe mig med at få min gamle bruger tilbage ?
Zenn
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Indlægaf tola5 » 2. jun 2007 11:39

Zenn skrev:Prøver lige igen som jeg plejer når folk ikke får deres achievements:

Har du brugt koder/cheats? Det gør nemlig at du ikke får dem fordi det formås som snyd..

:O

Hvad faden er det få en kormen tar :shock: ved ikke om du snyder selv :twisted: men dem der gør er kun tabere i mit uneves men tyv tro vel ver man stjeler :roll:
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf Zenn » 2. jun 2007 21:10

tola5 skrev:
Zenn skrev:Prøver lige igen som jeg plejer når folk ikke får deres achievements:

Har du brugt koder/cheats? Det gør nemlig at du ikke får dem fordi det formås som snyd..

:O

Hvad faden er det få en kormen tar :shock: ved ikke om du snyder selv :twisted: men dem der gør er kun tabere i mit uneves men tyv tro vel ver man stjeler :roll:


Fattede ikke halvdelen men udover det..

Der var altså en heri der have fået skrevet 3-4 sider i sin post hvor han liiige kom i tanke om at han bruge snydokoder så fatter ikke at det er unormalt at jeg spørger om du har brugt koder?
[b]Don't Compete If You Can't Complete

Jeg beer pænt redaktionen med at hjælpe mig med at få min gamle bruger tilbage ?
Zenn
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Indlægaf tola5 » 4. jun 2007 10:21

Zenn skrev:
tola5 skrev:
Zenn skrev:Prøver lige igen som jeg plejer når folk ikke får deres achievements:

Har du brugt koder/cheats? Det gør nemlig at du ikke får dem fordi det formås som snyd..

:O

Hvad faden er det få en kormen tar :shock: ved ikke om du snyder selv :twisted: men dem der gør er kun tabere i mit uneves men tyv tro vel ver man stjeler :roll:


Fattede ikke halvdelen men udover det..

Der var altså en heri der have fået skrevet 3-4 sider i sin post hvor han liiige kom i tanke om at han bruge snydokoder så fatter ikke at det er unormalt at jeg spørger om du har brugt koder?


ok fer nok men blev bare hamre sur over at folk beskyder en for at snyde, men kan godt se nu at det ikke var mening, men er lige starte for fra og nu virker det så ved ikke hvad det var galt, kan man være komem til at snyde uden at vide det ?
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Foregående

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron